Sarutul

379 13 0
                                    

Ma felicita cineva fiindca am terminat mai repede?Eu una sunt mandra de mine si sper ca si voi.
Bye
.............................................................

-Nu pot sa cred!spun,acoperindu-mi fata cu mainile de uimire.De unde ai stiut ca imi place Turnul Eiffel?

-Intuitie masculina,raspunde razand.

Primul lucru care mi-a trecut prin cap a fost sa sar pe el si exact asta am facut.

-Inteleg ca iti place,dar ma sufoci,chicoteste el,in timp ce il imbratisam strans.

-Scuze!il raspund,indepartandu-ma

-Nu am zis ca nu imi place!ma imbratiseaza inapoi,doar ca mult mai strans.

-Acum eu sunt cea sufocata,ii raspund cu greu datorita imbratisarii sale de urs.

-Scuze,se indeparteaza usor,insa continua sa ma tina de mana.Vin-o!

Nu am comentat,ci m-am lasat purtat de el.

Era perfect.Exact ca in filmele siropoase care te fac sa plangi.

-Pregatita?ma intreaba,pozitionandu-se in fata mea.

-Intotdeauna,ii raspund zambind.

El mi-a zambit inapoi,urmand sa se dea din fata mea.

-Wow,a fost tot ce am putut spune.Tu ai facut asta?

-Da.Iti place?ma intreaba putin temator.

-Nu imi place...il ador,spun,el linistindu-se.

-Urmeaza-ma,ma indruma,conducandu-ma printre barele de fier pana cand privelistea era libera.

Nu pot descrie in cuvinte cum arata totul.Aranjamentul facut de el,stelele care stralucesc pe cer...e ca intr-o carte pe care nu ai vrea sa o mai termini.

-Vezi stelele alea?ma intreaba,eu incuviintand din cap.Atat de frumoasa esti si tu,raspunde intorcandu-se spre mine.

Ne uitam atent unul la altul,apropiandu-ne pana cand ne mai desparteau doar cativa centimetrii.Mi-a prins talia cu mana lui mare,spatiul dintre noi fiind inexistent.S-a aplecat putin,acum fiind la acelasi nivel.Si-a lipit fruntea de a mea,inchizand ochii.I-am urmat exemplul,asteptand sa ma sarute.Si exact asta s-a si intamplat.M-a...sarutat.Buzele lui dansau lin cu ale mele si fara sa vreau i-am raspuns.Desi nu vroiam sa recunosc,asteptam momentul asta nespus de mult.

Cand am ramas fara aer,ne-am despartit,insa fruntile noastre au ramas unite.
Zayn
Era cu baietii in camera mea,fiind cea mai spatioasa.In timp ce ne uitam la film si ne indopam,un sentiment ca am uitat ceva m-a cuprins.

-Ce s-a intamplat?ma intreaba Harry cand am inceput sa cotrobai prin portofel.

-Am sentimentul ca am uitat ceva,ii raspund controlandu-mi buzunarele.

-Poate ti-ai uitat placa sau fixativul,raspunde ironic Niall continuand sa se uite la film.

-Nu e asta.Cred ca mi s-a parut,ma dau batut cand observ ca nu uitat nimic.Alison,strig cat de tare pot,ceilalti uitandu-se ciudat la mine.

...

De ce nu raspunde?Cred ca am sunat-o de mii de ori.Daca a patit ceva?Poate a fost jefuita,sau rapita,omorata.Nu,nu,ea este bine.Mama o sa ma omoare sigur.

-De ce nu raspunde?arunca Harry telefonul dupa ce s-a auzit casuta.

-Baieti,nu credeti ca mai lipseste cineva?intreaba Liam.

Au trecut cateva clipe de liniste pana sa ne dam seama de cine vorbeste.

-Louis.

O sa il omor daca o atinge macar cu un deget.Atat ii trebuie.Il voi omora,dupa care o sa il invii doar ca sa il omor dinou.

-Baieti,cred ca v-a trebui sa anuntam politia,spune Liam,toti aproband.
Alison
Stateam cu capul sprijinit de umarul sau,privind stelele.Desi era cliseic,mie imi placea.

-Sti de cat timp am asteptat sa fac lucrul asta.Sa te pot saruta.Ma abtineam sa nu o fac de fiecare data cand te vedeam,raspunde,eu chicotind.

-Ei bine acum poti profita la maxim de asta.

-Iubito,eu nu as profita niciodata de tine.

Practic inima mi-a fugit din loc cand am auzit apelativul pe care l-a folosit.Totusi,niciodata nu m-a intrebat daca vreau sa fiu iubita lui.

-Imi place cum suna spus de tine,soptesc,cuibarindu-ma mai mult la pieptul sau.

-Ar cam fi timpul sa plecam,imi sopteste la ureche,eu inchizand ochii.

-Chiar trebuie?intreb fara sa il privesc.

-Da.Nu am vrea sa racesti,nu?ma intreaba ridicandu-ma de la sol.

-Daca as raci,ai avea grija de mine?il intreb deschizand doar un ochi.

-Intotdeauna,imi zambeste sarutandu-mi fruntea.Ar fi un privilegiu sa am grija de o iubita atat de frumoasa ca tine.

-Dar eu nu sunt iubita ta,ii raspund inchizand ochii.

-Dar credeam ca...spune aprope plangand.

-Nu sunt iubita ta fiindca niciodata nu m-ai intrebat,ii raspunde zambind.

In secunda urmatoare simt cum ma pune pe picioare,deschizand imediat ochii.

-Alison Malik,imi oferi onoare de a fi iubita mea?Daca da,iti promit ca niciodata nu te voi lasa sa pleci si nimeni nu iti va face rau.Si stiu ca nu merit asta,dar...

-Da,vreau sa fiu iubita ta,ii raspund,el imbratizandu-ma strans.

-Mersi,mersi,mersi.Te iubesc asa de mult.

Tocmai a spus ca cred eu ca a spus.Linisteste-te Ali,a spus-o doar fiindca ai acceptat sa fii iubita lui.Insa te voi face sa ma iubesti Louis Tomlinson.
Zayn
-Domnule,cum adica nu ii puteti gasi?Ce mai politie sunteti si voi!raspund enervat.

-Zayn,linisteste-te,o vom gasi,ma incurajeaza Harry.

-Stiu ca o vom gasi,dar pana atunci e...unde o fi cu Louis.

-Am gasit-o!striga politistul.E in...

-Paris!raspundem noi la unison

She is...my sisterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum