Incepe turneul!

617 24 0
                                    

Am revenit cu un nou capitol,doar am promis ca ma voi revansa,nu?Oricum,cui i-a fost dor de mine?Nimanui?Bine.
............................................................

-Ali,grabeste-te daca nu vrei sa pierdem avionul!striga Zayn de la parter,iar eu imi inchid ultima valiza.

Din cate am aflat,o sa fie un turneu de cateva luni.Partea prosta e ca Perrie nu poate veni,fiindca parinti nu au fost deacord sa lipseasca de la scoala cateva luni si sa calatoreasca prin toata lumea cu 5 baieti.

-Acum!strig eu iesind din camera,dand de un Zayn nervos care ma astepta in capul scarilor.

-Insfarsit!spune el,dandu-si ochii peste cap.Haide!zice coborand prima treapta.

-Nu ai uitat ceva?il intreb uitandu-ma cu subinteles la el.

-Nu,am totul pregatita.Gelurile mele speciale,duzina de fixative...stai,nu,nu,nu.Nu o sa iti car eu bagajele!spune dandu-se un pas in spate.

-Bine!spun,el privindu-ma uimit.O sa stam aici pana cand cineva imi va lua bagajele,acela fiind tu.In concluzie,vei pierde avionul.

-Bine,ofteaza el invins,luandu-mi bagajele.Ce ai pus aici?Pietroaie?intreaba incercand sa coboare scarile.

-Nu,normal.Am doar strictul necesar,spun luand-o in fata lui.

-Strictul necesar?spune privindu-ma nervos.Asta e strictul necesar?

-Nu te mai plange atat si cara,altfel vom pierde avionul,spun,si desi sunt intoarsa cu spatele spre el,pot ghici ca si-a dat ochii peste cap.

...

-Femeie,grabeste-te!Vom pierde avionul!striga Zayn in timp ce alearga cu bagajele,impingand oamenii.

-Nu vezi ca alerg?Oricum aproape

am ajuns,spun aratand spre avionul nostru.

-Buna ziua,bine a-ti....spune o stewardessa blonda,insa o intrerup.

-Da,da.Acum da-te sa putem urca,spun si o imping din drum.

-Scuza-ti-o,e in faza acea a lunii,se scuza fratele meu,iar stewardessa chicoteste.

-Te-am auzit!ii spun eu,odata ce ajunge in avion.

...

-Poti,te rog,sa nu te mai foiesti atat?il intreb nervoasa pe fratele meu.

-Hmm,spune el,intorcandu-se,iar eu ma ridic din scaun.

Arunc o privire prin avion si observ un loc liber langa Louis.

Ma asez,el lunadu-si privirea de la fereastra.

-Hey,ma saluta el zambind.Zayn?ma intreaba privindu-mi fratele care doarme.

-Nici nu ai idee,spun si chicoteste,eu urmandu-l.

O usa se deschide,iar eu imi intorc privirea spre Harry care iesea de la baie si se indrepta spre locul unde stau eu.

-Ce cauti tu aici?ma intreaba ridicand o spranceana.

-Zayn a vrut sa stea cu tine,asa ca m-am mutat eu aici,spun,iar el se intoarce spre Zayn care doarme.Esti de mult timp la baie,ii explic,iar el pleaca spre fostul meu loc,oftand.

-Te pricepi sa minti!imi spune Louis chicotind.

-O sa o iau ca pe un compliment,spun cascand.

-Iti e somn,nu?ma intreaba,iar eu dau aprobator din cap,asezanduma cu capul pe pieptul sau.

Ii ia cateva secunde sa proceseza ce s-a intampla,apoi ma imbratisaza si el.Am adormit asa,desi stiu ca Zayn nu o sa fie prea incantat cand o sa se trezeasca.

She is...my sisterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum