Iubita surpriza

318 11 0
                                    

Isi privi reflexia in oglinda,oarecum uimita.Era scunda,poate putin prea scunda,iar "formele" lipseau cu desavarsire din imagine.Insa fusta plista,de un negru oarecum spalacit si bluza retro,cu buline rosi si guler de marinar o faceau sa arate ca o scolarita.

Isi trecu o mana peste materialul fustei,insa nu reusi sa il catalogheze nici cum.Nu era nici moale,nici scortos.

Se apleca dupa tenesi primiti cadou de la fratele ei acum un an,parul mare,castaniu intrandu-i in ochi.Mereu isi imaginase cum i-ar sta cu parul negru ca taciunele asa cum il avea mama sa sau rosu aprins  cum il avusese bunica sa in tinerete.Insa i se parea penibil de fiecare data.Poate fiindca se obisnuise cu parul ei natural.

Isi inlatura buclele mari de pe fata,acestea zdrobindu-se de spatele fetei.

Isi apuca in fuga telefonul de pe pat—care nu mai avea nicio haina aruncata pe el— si iesi pe usa.

I se paru ciudat cand nu vazu pe nimeni pe hol,toti avand camera la acelasi etaj,mai putin Zayn.

Insa se gandi la apetitul lui Niall si cobori scarile,ajungand la receptie.Ocoli canapelele mari si elegante,menite sa relaxeze clientii hotelului.Porni spre marea usa care ducea la zala de mese.Era facuta din lemn de calitate,atat de noua incat nu se pusese praf pe ea.O impinse incet,astfel incat sa aiba loc sa intre.

Ii zari pe baieti la o masa din colt,discutand.Ce i se parea cel mai binza e ca nici unul nu avea manacare,nici macar Niall.Se aseza intre Zayn si Louis,salutandu-i pe toti.Era o situatie penibila:era blocata intre fratele ei si iubitul sau secret.

O mana i se aseza peste a sa.Nu era Louis,ci Zayn.Isi intoarse rapid capul spre el,buclele mari fluturandu-i.Acesta o saruta pe obraz,zambindu-i.

-De ce te comporti asa?Vocea ei se auzea umpic mai tare decat dorea,insa nu indeajuns incat sa deranjeze pe cineva.

-Un frate nu are voie sa se poarte frumos cu surioara lui mai mica?

Ali incuvinta din cap,insa i se parea ciudat.Se intelegeau destul de bine ca frati,insa foarte rar erau momente in care Zayn se purta atat de frumos cu ea fara niciun motiv.

Linistea se lasase peste masa,fiecare parand incordati,mai putin  pentru ca nu stia motivul pentru care restul erau tensionati.

Sunetul unor tocuri se auzea tot mai pronuntat,semn ca cineva se apropia de masa lor.Ali isi intoarse capul,zarind o fata cu parul pana la umeri,negru la baza si verde la varfuri.Se putea observa foarte usor ca are exces de macheaj pe fata,mai ales la buze.Se apleca si ii saruta fratele,lasandu-i urme de ruj pe fata.

Trase un scaun de la alta masa,asezandu-se langa Zayn.

-Ti-a fost dor de mine,iubire?Vocea ei parea chiar mai pitigaiata decat isi imaginase Ali.

Toti se uitau la ea cu groaza.Din cauza ei erau tensionati ,gandi Ali.Pana si Zayn o privea ingretosat,desi incerca sa se ascunda in spatele unui zambet fals.

-Normal ca da,raspunse el,desi suna mai mult ca si cum i-ar fi fost frica sa spuna nu.Baieti,o stiti cu toti pe Kylie,nu?

-Da,raspunsera simultan baietii,nedorind sa mai discute.

Ali incerca sa treaca neobservata,insa Kylie intreba:

-Ea cine e?intreba ea cu voce veninoasa.

-E sora mea.

Pe fata ei aparu un zambet indraznet.Se ridica de pe scaun,Ali facand la fel.Abia acum putea observa cu ce era imbracata:un maieu foarte scurt,care ii lasa la vedere mare parte din abdomen si prin care i se vedea sutienul roz si o fusta lunga,neagra,avand o mare crapatura pe fiecare parte pana la bata.Isi intinse mana spre fata.Avea unchii albe si aurii,foarte mari,pline de inele.Ali i-o prinse cu ezitare,comparandu-si mana cu degete patratoase,imbodobita cu un singur inel de la bunica ei,din copilarie cu cea a fetei.Kylie se indeparta rapid,piercing-ul din abdomenul ei zgaltaindu-se.Isi sterse mana de fusta,reluandu-si locul pe scaun.Cu intarziere,Ali facu acelasi lucru.Abia acum observase ca toti erau cu ochii pe ele.

-Acum ca ne intelegem cu totii,baieti,haide sa ne pregatim pentru concert,spuse Zayn,dorind sa scape cat mai repede de aici.

Restul il aprobara,disparand din raza vizuala a fetelor prea repede.

-Stii,presimt ca noi vom fi prietene foarte bune un viitor,spuse cu hotarare Kylie,mutandu-se,acum fiind langa Ali.

-Nu stiu ce sa zic despre asta,raspunde ea,fara dorinta de a o enerva pe cealalta fata.

-Daca suntem amandoua deacord,ce zice sa ne cunoastem mai bine,spuse Kylie de parca nu primise nici un raspuns de la Alison.Eu incep!Cati iubiti ai avut pana acum?

-Nu am avut niciunul,raspunse ea.

-Glumesti,nu?Cati ani ai?

-Am 17 ani.

-Ori ma minti,ori stau de vorba cu o maicuta.

Ali lasa capul in jos,rosind.Kylie,sigur nu era stilul ei.


Louis se uita atat de atent la cele doua fete,observand cat de diferite erau.Ali,cu vesnici ei tenesi,atat de inocenta si Kylie,mai mult dezbracata,plina de indrazneala.Kylie se credea perfecta,in timp ce Alison nici nu stia cat de frumoasa era.Asta il atrasese de la inceput la ea.Era atat de firava si frumoasa,ca o floare.

I se rupsese inima cand fusese nevoit sa o lase acolo,singura,cu Kylie,insa stia ca ar fi facut mai rau sa ramana.

Tocmai ce isi imbracase tricoul,iesind din camera.Cobori la parter,unde se aflau baietii si cele doua fete.Observa ca Ali privea in pamant,rusinoasa.Un val de adrenalina il cuprinse si ar fi sarutat-o acolo,daca nu erau si restul.


Ajunsesera destul de repede la arena,desi tot drumul Zayn si Kylie se pupau sau faceau pe indragostiti.Ali doar statea inghesuita intr-un colt,manacand popcorn cu Niall.

Baietii se pregateau sa intre pe scena,iar Kylie plecase fara sa spuna unde.Ali ramansese singura in culise,asteptand sa se termine concertul.Usa care ducea spre scena se deschise,Louis venind grabit catre fata.Ii prinsa fata intre maini,sarutand-o apasat.O lasase putin confuza,insa nu se impotrivi.

Insa usa se redeschise,cei doi neavand timp sa se indeparteze.
.............................................................

Hey,am postat mai repede ca sa ma scuz pentru mare le timp in care am hibernat.Daca nu ati recunoscut-o,Kylie Jenners e noua iubita a lui Zayn

     Bye

She is...my sisterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum