Un camion de dulciuri

514 20 0
                                    

-Esti pedepsita.Nu mai iesi din camera ta decat daca te las eu,imi spune fratele meu,privindu-ma nervos.

-Doamne,omule,nu intelegi ca nu am facut nimic.Harry m-a pus sa dorm cu el,ii explic eu pentru a mia oara fratelui meu.

-Si tu ai acceptat.De ce din tot hotelul,te-a ales tocmai pe tine?Tocmai tu?ma intreaba,nervozitatea fiind prezenta in glasul lui.

-Ai fi vrut sa dormi tu cu el?il intreb,ridicand o spranceana.

-Nu,normal ca nu,imi spune el,dandu-si ochii peste cap.

-Pai,...spun eu,insa Zayn ma  intrerupe.

-Niciun "pai".Am stabilit,esti pedepsita,imi spun incrucisandu-si mainile la piept.

Urasc cand incearca sa faca pe fratele mai mare si protector care nu e.De ce?E simplu.Fiindca mereu eu sunt cea care ajunge in dezavantaj.

-Nu ai face-o,il provoc eu adoptand o figura serioasa.

-Priveste-ma.Restul zilelor cat mai stam in New York tu nu vei mai iesi din camera,iar eu ma voi muta fiindca am auzit ca s-a eliberat o camera in hotel,imi spune el rasucindu-se pe calcaie,plecand spre noua lui camera presupun,deoarece nu am observat lucrurile lui in camera.

Macar voi sta singura,fara vreun frate enervant pe capul meu sau vreunul din restul de bufoni.

...

*Cioc-cioc*

-Intra,spune neridicandu-ma dintre perne.

-Hey.Ce mai faci?se aude o voci masculina,iar imediat ce imi intorc capul dau de niste irisi albastrii ca cerul.

-Louis!Ce faci aici?spun,vocea mea fiind foarte ragusita,incat cred ca nici eu nu am auzit ce am spus.

-Esti bine?intreaba venind mai aproape,prea aprope.

-Inafara de faptul ca voi sta inchisa in camera cat vom mai sta in NY,da sunt perfect,spun,auzindu-l cum chicoteste.

-Norocul tau este ca dupa concertul din seara asta plecam.Si eu sunt aici pentru a-ti tine de urat,imi spune zambind.O Doamne,zambetul ala atat de...Stop!Ali opreste-te!Nu te poti indragosti de parul acela cifulita,dar care arata minunat sau de ochii aceia atat de albastrii sau zambetul oribitor...Nu,nu,nu!Asta nu e bine!

-Ma asculti?ma trezeste la realitate vocea lui.

-Aha,aprob eu,jumatatea pe  dinafara.

-Ce am spus?ma intreaba,ridicand o spranceana.

-Amm...ma balbai,el incepand sa rada.

-Cum credeam!Te-am intrebat la ce film vrei sa ne uitam,spune zambind.O Doamne,dinou zambetul acela superb.

Eu nu i-am raspuns,insa m-am ridicat din pat,indreptandu-ma spre laptopul meu.

-Gata,am spus dupa ce am conectat laptopul la televizor,asezandu-ma pe pat.

Am ales unul dintre filmele mele preferate,The Notebook.E atat de frumos si romantic.

Nu am putut sa vad tot filmul fiindca am adormit.
Louis POV.

Pe la jumatatea filmului,ea a adormit cu capul pe pieptul meu.E asa mica si firava...Nu.Stop!Nu te poti indragosti de sora prietenului tau!Dar e asa frumoasa cu fata ei de copilas mic si neajutorat.Simt nevoia sa o protejez mereu.

  Nu,nu,nu...!Nu pot sa...ma indragostesc.

Inainte sa imi dau seama,am cazut in lumea viselor.

...

Lumina puternica m-a trezit din visele mele despre ea.Am incercat sa ma trezesc,insa ceva nu ma lasa.Era ea,Ali,dormind ca un ingeras mic si frumos.M-am apropiat de fata ei si am admirat-o.Era asa frumoasa cand dormea.M-am apropiat mai mult si mi-am lipit buzele de fruntea ei,dandu-i o suvita dupa ureche.M-am indepartat in momentul in care ea a inceput sa se foiasca.

She is...my sisterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum