الحلقة التاسعة ♥.

3.5K 119 11
                                    

‫السعداء حقاً .. هُم أشخاصٌ عرفوا أن السعادة بيد الله عزَوجل لذلكَ اقتربوا مِن الله أكثر‬♥...

ب مكان مظلم ومخيم بدرجه كبيره كانت تحاول هذه.. المسكينه فتح عينه بصعوبه أخذت تفتحهم ولكن اغلقتهم بشده بسبب الضوء الصاتع من اللمبه اغلقتهم وعادت فتحهم مره اخره حتي اخذت تنظر الي المكان برهبه كبيره..  مزيج من الخوف والرعب كيف وصلت اللي هنا..  اخذت تتحرك بهستريه كبيره!!؟ وتصرخ بنجده ولكن لم يأتي احد..

اخذت تقول بخوف : ادهممم ادهمم انت فين متسبنيش لوحدي يادهم انت عاارف اني بخااف من الضلمه اعععع أهي أهي انت فييين يمرااااد اخذت تهذي بالكلمات هذه

ولكن توقفت فجأه عندما فتح بابا هذه الغرفه التي توجد بهاا ويدلف منها شخص عملاق وذات هيبه ووقار..  اخذت تنظر له بجهل ولكن تبينت ملامحه عندما تقدم منها ووقف أمامه بكل هيبه ووقار وقال بهدوء مرعب :- اهلاا اهلااا بحضرة الممرضة اهلااا بيكي في جحيمي..

نظره له ملك ببلاهه واردفت :- اييه جووو الروايات الفكساان داا فكني يجدعع انت عاوز مني اييه!!

نظره له نظره مرعبه توحي بالكثير وقال :- يا دا ازاي مش فكراني المفروض تفضلي فكراني العمر كله! ؟

ردت ملك بأسف مصتنع وهي تلوك شفتيها الي الجنبين بطريقه شعبيه :- معلش يبني العتب علي النظر مش واخده بالي منك يلاا الدنيا تلاهي مين انت بقاا!!

نظر له بنظره مرعبه وقال كلمه واحده دبت الرعب في اوصاله :- انا جحيمككك!؟

نظرة له ودققت النظر فيه وقالت :- اييه داا انت بتااع الاسانسير اللي رزعتو القلمم.!!

تقدم منها بسرعه كبيره وغضب :- بتتتت انتي انظبطيي كدااا بدل ماا اقتلك وارتااح منككك فااهمهه..

ملك برعب حاولت ان تخفيه بنبرة سخريه:- يامي يامي خاااف يعيدد  ثم اردفت بغضب وشرااسه عاااوز منيي اييه انت اللي كنت مش محترم واتمتدين معاياا ولو رجع الزمن كنت هضربك تااني بالجزمه كم....
توقفت عن اكمال كلامه عندما تلقت صفعه شديده علي وجنتها ونزف جانب فمها دماء.. امسكها من فكها بقوة احست هي ان فكها سوف يحطم من كثرت شده قبضتو عليها نظر لها نظره مرعبه وقال بغضب جحيمي :- انتي اغلطي دلوقتي وابوكي غلط زماان لما فكر يلعب مع عليه عمرآن وانا بقا هنتقم منك لان ابوكي للاسف ماات!!

نظرة له ملك بصدمه وعدم فهم وقالت بتعلثم : ق.. قصدك.. اي اييه بابا.  عمل اييه!!

نظر له بتشفي وقال : ابوكي زمان سرق الشركه خاان الايد اللي تمدتلو.. عشان هو طمااع وشخص زب...

هدرت ملك بغضب جحيمي : اخرررررس اخرسسسس خاالص بااابا اشرف منك ومن ميه زيك يحيوووان اوع تفكر تغلط فييه بابا عمره مااا بصص لحاجه غيروو انت كداااب كداااب مستحيلل بابا يعمل كداا انت وعوانك اللي زيكك هما اللي حراميه بيتاحرو بأرواح الناااس مش باباا..

ما بين التمرد و😎💋 العشق ( روايه الاوله من سلسلة متمرده عشقها متملك)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن