الحلقة السادسه عشر ♥.

3.1K 95 25
                                    

‌‌هُناك الْكَثِيرِ مِنْ الْأَلَمِ الَّذِي يَسْكُنُ فِي
الأعْمَاق ،
جُذورهُ تَخطتّ كُل مُسميَاتِ الِاعْتِذَار ")!

اردفت ملك بستغراب وتعجب من نبرة صوته :- ازاي يدنجوان زمانك... اصل معلش مليش في شغل العمق داا انا لياا في التشريح بس...

أقترب منها سيف وقال بصوت مرعب :- امممم يعني مش هتتحرري يحرميي...

أخذت ملك تنظر له باستغراب شديد كيف هذا الكلام.. الذي تفوه بيه هذا المجنون...

أقتربت وهي تنظر له بحده وأردفت :- نعممم انت مجنوون بس داا مش أتفقنا من الاول..!!!

أدرف ببرود كالصقيع.. :- وانا بألغي اتفاقي داا مش عجبني الصراحه... وحبيت اتسلي اشويه والموضوع عجبني ومفيهاش حاجه يعني لو أتسلينا اشويه.. قال هذا الكلام وهو ينظر لها نظرات خبيثه...

أردفت ملك بصرااخ ونزلت دموعها بشدة من كسرت الضغط عليه وكل ما مرت بيه ليس بهين علي أي فتاه ان تتعامل مع الموضوع بهدوء والامبلاه هكذا وهي كانت تكتم ولكن كما يقولون طفح الكيل...

كانت تبكي وتضربه بكتلتي يديهاا الصغيره وتصرخ بوجهه بعيون بأكيه مثل الدماء من كثره احمرارهم...

:- أنتتتت لا يمكن تكونننن بنأدم .. أنتتتت شيطااااااان لييييييه هااااا ليييييه كل الحقد داااا عمللللتتتت اييييه اناااا دااااا كله عشااااان مرضتش بوأحد حقييييييير زيك ... كل هممه يرضي غروره رددددد عليااااا ليييييييه ضمرتنيي لييييييه !؟

هو بكل غرور وبرود:- عشاااااااان مش ازباله زيك هي اللي تتحدااااني محدش تخلق علييي وش الارض قدر يتحدااااني وتيجيييي وحده زباااااله زيكككك حقييي....

وقبل أن يكمل جمله كااانت صفعه قويه تنزل علي وجهه هذااا البغيض!؟ صدمه نعم فاهو صدم من فعلتهاا هذه اول مره أحد يرفع يده عليه ...

أظلمتتت عيونه بشده من كثرة غضبه فأكيف لفتاه مثلهاا تصفعه وهو أكبر الرجال يهابوه بشده !؟ عيونه اظلمتت تحولت لكرات من الجمر من كثرة غضبه ...
صار يتقدم منهاا ببطء شديد وهو يتوعد لها علي فعلتها وهي تتراجع اللي الخلف بخوف من هذاا التنين المجنح كما تسميه الان... لعنته نفسهاا الف مره من منظره المخيف فاهو لان ولا يرحمها بعد فعلتها هذه لقد فتحت أبواب جهنم عليها ...

كانت تتراجع اللي الخلف حتي اصتدمت بالحائط حاولت جهدآ ان يطلع صوتها قوووي امامه كانت تقول وهي تحاول الفرار من بين برأثينه وهي محاوطه بكتلتي يديه...

بصوت حاولت قووي شجاع:- الحقييييير وزباااااله دااا انتتتتت مشش انااا... انت واطي وزباله ولا يمكن تكون بنأدم عارف لييييه عشان انت اوسخ وأحقر واحد شفته فييي حييييااااااتييي... ومستحيييل ابقي ليك لو علي جستي... كانت تقول هذاا الكلام ولا تري عيونه الذي اظلمت بشده من كثرة غضبها الشديد

ما بين التمرد و😎💋 العشق ( روايه الاوله من سلسلة متمرده عشقها متملك)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن