انى اتعذب فى الحب.
والحزن بقلبى وديان
تترقرق فيها دمعاتى
يختنق. منها اى انسان
مابالك بعيون تبكى
فى كل ساعات الايام
تنهمر كدموع المطر
منها براكين الاحزان
مابالك. بهموم تمنع
كل ابتسامات الالوان
تتبختر داخل وجدانى
تمنعنى من كل حنان
تجعلنى اميره احزانى
تجعلنى بقايا انسان~~~~~~~~~~
بعد عدة دقائق دلف والد اسراء للداخل وألقي السلام :- السلام عليكم ياهلا بيك يا مازن باشا..
أردف مازن بهدوء :- وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتو. اهلا بيك ياحج.
أردف والد اسراء بهدوء :- نورتني يبني بزيارتك تشرب أيه!!!
أردف مازن بهدوء وفجر قنبلته فجأه :- اشرب شاربتي انا وبنتك ان شاء الله حضرتك انا طالب أيد بنت حضرتك اسراء علي سنه الله ورسوله.!!!!!
وفجأه يعم الهدوء المكان اللي من صوت تكسير من الداخل....
نظر كل من مازن ووالد اسراء بعضهم لبعض..
نهض والد اسراء بسرعه ودخل للداخل واستنظره مازن بالخارج..نظر والد أسراء اليها كانت تقف بتوهان وهي تمسك قطع الزجاج ملي يدها وكانت يدها تنزف بغزاره بسبب قطعة الزجاج التي دخلت فيها..
أقترب والدها منها وأردف بهدوء :- ياسو ياسو حبيبتي.. أهدي يا بابا انا معاكي..
نظرت له وعيون مليئه بدموع وأردفت بدموع تهطل بصمت :- بابا. ب. ببابا انا مش عاوزه يابابا.. لا ه. ه. هو السبب يا بابا ه. ه. هو...
نظر كل من والدين اسراء لبعضهم بستغراب أردف والدها بهدوء واستفسار :- ياسو يا بابا قوليلي حصل معاكي ايه هو عملك حاجه يحبيبتي!!!
نظرت له اسراء بتشوش وأردفت :- لا بس هو زيهم يا بابا هو زيهم!
اقترب والدها منها وأحتضنها بحتواء وأردف بحنان :- انا مستحيل اجبرك علي حاجه يا ياسو انتي مش بنتي وبس لا انتي حبيبتي واختي اللي برتاح في حضنها انتي وامك أغلي أتنين في حياتي.. وانا مستحيل اجبرك يحبيبتي..
تشبثت أسراء اكثر في حضن والدها وأخذ جسدها يرتجف بقوة بسبب الخوف والفزع التي سيطر عليها بأكملها وأخذت تهذي بالحديث.
:- ك. ك. كلهم. ك. كلهم زي بعض. ان. انا مستحيلل اقرب منهم انا بكرهم يبابا بكرهم.. وفجأه أبتعدت عن والدها ولكن قد دخل قطع الزجاج في قدمها بسبب مشيها حافية القدمين.. لم تبالي بقدمها التي تنزف ولا يدها أيضاً ...بل خرجت للصالون ونظرت لذالك الذي كان يقف وكأنه يقف علي الجمر.. نظر لها والي منظر الدم الذي ينزل منها بغزاره بفزع..
أتي ليقترب منها لكن أوقفه صراخها في وجهه فجأهاسراء بصراخ وهي توقفه بأشاره من يديه :- اياااك تقربب ابعددد متقربش.. ان. ان. انا مستحيل اوفق عليك.. فاهم مستحيل.. صح مش انت اللي كنت ديما بشوفك في المستشفي. ع. ع. عارف قالي ايه. و. و. وهو بي. ب. بيغتصبني. قال حبيب القلب م. م. مش هيعرف يوصلك ولا ينقذك.. كله كله حاجه بسببك انت.. انت السبب عارف. ليه لانك حاولت تدخل حياتي. انا كنت عايشه في أمان.. لكن كل اللي حصلي بسببك انت.. انت السبب الرأيسي في الحكايه دي.. اطلع بره بقولك اطللللع برررره مش عاااوزه اشوووفك برررره..
أنت تقرأ
ما بين التمرد و😎💋 العشق ( روايه الاوله من سلسلة متمرده عشقها متملك)
Mistério / Suspenseالمرأة الجميله يقع في حبها جيش من الرجال.. أما القويه فيقع في حبها قائدهم.." هي : لا تخشي أحد جميله زكيه وجريئه أيضاً كما انها مرحه ومجنونه تحب الضحك والمرح والمقالب لا تحب تري احد حزين ابدا هو: الشيطان ذاته لقد فصلها علي من تحب لكي يرضي غرور...