6.Çılgınlık

1.1K 56 58
                                    

Arkadaşlar bu bölüm +18 içermektedir . Okumak istemeyenler bir sonraki bölüme geçebilirler.

~Annem~" Ha-Neul etkinlik yarın ve sen gelmiş yatıyorsun. Neden haftalardır suratın asık? Nerede o eski enerjin?"

"Anne beni rahat bırak. Dinlenmek istiyorum. Merak etme yarın iyi iş çıkaracağım."

~Annem~" İyi iş çıkaracağına inanıyorum. Ama  bu kadar üzgün olmanı anlamıyorum. Gel ve benimle konuş neden üzgünsün?"

"Anne. Sana bir şey diyeceğim ama bana doğruları söyle. Ve dalga geçme."

~Annem~" Anlat bakalım seni dinliyorum"

"Annem. Aslında ben birini özlüyorum. O kişiden başlarda nefret ediyor ve korkuyordum. Ama o benim peşimi bırakmadı. Sürekli yanımda dolaştı.  Peşimde dolaştığı süreçte ona çok alışmıştım ama üç haftadır ortalarda yok. Onu merak etmem, özlemem, görmek istemem benim için normal mi anlamıyorum. Ona karşı ne hissettiğimi anlamıyorum."

~Annem~" Anladığım kadarıyla sen o kişiye aşık olmuşsun. Ama kim bu aşık olduğun kişi. Ve hislerini his dokuna bakarak anlayabilirsin."

"Denedim anne ama his dokumun rengi üç haftadır sürekli değişiyor. Tek bir renkte kalmıyor."

~Annem~" O zaman sana bir anne tavsiyesi vereyim. Kendini yıpratma ve sadece başına bela açmadan bekle. Elbet bir gün karşına çıkacaktır. Şimdi yat dinlen yarın yorulacaksın."

"İyi geceler anne."

Annem gülümseyerek odada çıktı ve bende dinlenmek için yattım.

                                        .........

Bugün ayrı bir güzel olmalıyım.  Eğer gösteriye gelirse ona güzel görünmek istiyorum.
Bugün saçlarımı dağınık topuz yaptım ve üzerine beyaz bol gömlek giyindim. Beyazlar içinde parlıyordum. Olmayan belime taktığım kemer beni daha seksi yapıyordu. Makyajımı da tamamlayıp aşağıya indim ve saraya gitmek üzere yola koyulduk.

                                     ...............

Benim dans sıram gelmişti ama onu hala göremedim. Umarım ben dans ederken beni bir yerlerden izliyordur.
Sahneye çıktım ve dansımı yapmaya başladım. Ama bir sorun vardı. Neden böyle hareketli bir dansta ağlıyordum. Kendimi anlamıyorum.
Dansım biter bitmez sahneden aşağıya indim ve kalabalıktan hemen uzaklaştım. Saray bahçesinde dolaşıyordum ve çok güzel bir göle denk geldim.
Gölün başında oturdum ve gözlerimde, içimde tutamadığım göz yaşlarım gölün suyuyla birleşiyordu.
Üzerime bir şey almamıştım ve hava çok soğuktu. Ben ağlamaya devam ederken karın yağdığını gördüm. Kafamı gökyüzüne kaldırarak;

"Yılın ilk karı yağdı ama o hala ortalarda yok"
Diye söylendim.
Tam cümlemi bitirdim arkadan birisi elimi tutarak çekiştirdi ve nereye götürüldüğümü bilmiyordum. Hava çok karanlıktı ve beni kimin çekiştirdiğini bile göremiyordum.
Çok korkuyordum. His dokumun mor olduğundan eminim.
Biraz çekiştirmeden sonra küçük depo gibi bir yere girdik. Evet depoydu ama çok düzenliydi. Ortada bir masa ve duvarlarda raflar vardı.
Beni buraya kimin çekiştirdiğini görmek için o kişinin yüzüne baktım ve karşılaştığım yüzle gözyaşlarımı tutamadım.
Dizlerimin üzerine yere çömeldim ve hıçkırarak ağlamaya başladım. Tabi o sırada bağırarak konuşmayı da ihmal etmiyordum.

GÖKYÜZÜNE HÜKMEDEN GÜÇ 《B×B》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin