25.12 Yıl Sonra

308 18 1
                                    

~Ha-Naeul~ " Kızlar. Hadi kalkın bakalım. Kahvaltı zamanı."

~Buhwal~" Baba bırak biraz daha yatalım."

~Ha-Naeul~ "Olmaz. Dae-Gi babanız aşağıda sizi bekliyor. Buhwal özellikle sen dün yaptığın gibi bugün eğitimden kurtulamazsın."

~Buhwal~"Kkum neden eğitim almıyor. Neden altı senedir sadece ben eğitim alıyorum. Kkum senin gibi sadece şifalı bitkileri ve insan iyileştirmeyi öğreniyor. Ben neden sadece babamın yaptıklarını yapıyorum. Ben dövüş sanatlarını öğrenmek istemiyorum. Güçlerimi kontrol etmeyi öğrenmek istemiyorum."

~Ha-Naeul~"Sen her kızdığında havada birş eyler uçuşmaya devam ettiği sürece bu eğitimi alacaksın. Kkuma sıra gelince o senin gibi güçlü değil. Sen eğitime gidiyorsun Kkum'da Da Reum'ın yanına gidecek."

~Buhwal~"Ama ba.."

~Ha-Naeul~"Lafımın üzerine laf duymak istemiyorum. Kkum!! Sende hemen kalkıyorsun. Beş dakika içinde masada olun."

Ha-Naeul çocuklarını kaldırıp aşağıya masaya indi ve Dae-Gi'nin karşısına oturdu.

~Dae-Gi~ " Uyandılar mı?"

~Ha-Naeul~"Uyandılar. Ama Buhwal sürekli şikayet ediyor. Eğitimde nasıl? İyiye gidiyor mu?"

~Dae-Gi~"Merak etme. Gayet iyi gidiyor. Kendini çok güzel kontrol ediyor ve güçlerini çok iyi kullanıyor. Böyle devam ederse benden bile güçlü olabilir."

~Ha-Naeul~"Buna sevindim."

Merdivenler koşarak inen Kkum, Dae-Gi'nin boynuna sıkıca sarıldı.

~Kkum~ "Günaydın babacım."

~Dae-Gi~"Sana da günaydın ufaklık. Buhwal günaydın demek yok mu?"

~Buhwal~"Günaydın."

~Dae-Gi~"Güzeller güzeli iki kızımda büyüdükçe Ha-Naeul'a benziyorlar. Hep birlikte olduğumuz için mutluyum."

~Kkum~"Yoo ben Ha-Naeul babama benzemiyorum. Baksana onun saçları mavi benimkiler siyah."

~Buhwal~"Bende benzemiyorum. Çünkü o güçsüz."

~Dae-Gi~Bakın şimdi. Kkum gözlerin mavi demi Ha-Naeul'ın da gözleri mavi. Şifalı bitkilerle uğraşmayı seviyorsun. Narin, kibar ve korkaksın ve güçsüzsün. Sadece saçların siyah ve düz olduğu için bu yönden bana benziyorsun.  Buhwal sana sıra gelince. Saçların mavi ve Ha-Naeul'ın saçları da mavi. Sen bu yönden ona benziyorsun. Güç kısmı da bana benziyorsun. Ha-Naeul'a benzeyen en büyük kısımda his dokularınız. O his dokusu sadece onun soyunda var ve siz üçünüz dışında kimsede yok."

~Ha-Naeul~"Evet çocuklar bu kadar sohbet yeter. Hadi kahvaltı yapın."

Herkes önünde duran tabağa yöneldi.
Yemeğini bitiren kalkıp ilgilenmesi gereken işe gidiyordu. Son olarak Buhwal ve Kkum masadan kalkarak işlerinin başına gittiler.

GÖKYÜZÜNE HÜKMEDEN GÜÇ 《B×B》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin