22.O Burada

303 19 0
                                    

Beklenilen gün gelmişti. Bugün taç giyme töreni vardı. Sabah erken saatlerden beri hazırlıklar yapılıyordu. Ben duş alırken Dae-Gi hala uyuyordu. Duştan hemen sonra Dae-Gi'yi uyandırdım ve  Da Reum'ın getirmiş olduğu kıyafetleri gösterdim.

"Artık kalkmalısın. Nasıl hazırlanacağımı bilmiyorum. Sende biliyorsun ki senden başkası bana dokunamıyor. Kalk ve hazırlanmama yardım et."

Yattığı yerden doğruldu ve banyoya gidip duş aldı. Bende o çıkana kadar odayı topladım.

~Dae-Gi~ "Ha-Naeul havluyu verir misin?"

Masadaki havluyu alıp ona verdim ve kurulanıp yanıma geldi. Kaslı vücudu karşımda adeta benimle konuşuyordu.
İlk olarak ben onun kıyafetlerini giyinmesine yardımcı oldum.
Dae-Gi'nin hazır olduğundan emin olduktan sonra sıra bana gelmişti. İkimizin kıyafeti de aynıydı.
Satenden geniş bir pantolon ,üzerine  ise göğüsten ve belden bağlamalı gömlek. Takımın üzerine ise kolları olmayan üzerinde krallığı temsil eden desenleri olan uzun göğüsten bağlamalı uzun bir şeydi. Onun üzerinde ise kabarık tüylü kraliyet pelerini.
Çok hoş duruyordu. İkimizde içinde adeta parlıyorduk.
Saçlarımı taradım ve Dae-Gi elindeki tacı kafama takarak alnıma buse kondurdu. Kollarımı açtım ve dibimde duran gövdesine sarıldım.

"Bugün bir ayrı yakışıklısın. Sana böyle sarılabilmek, kokunu, bedenini hissedebilmek çok güzel. "

~Dae-Gi ~ " Bugün bizim günümüz. Yeni hayata atacağımız ilk adım. Şuan sana sarılıyorum ve kokunu içime çekiyorum. Seni kendimde unutulmaz kılmak için. Bugünü en mutlu şekilde bitirelim."

Kafamı salladıktan sonra hazırlanırken saatin geçtiğini fark etmemiştik. Da Reum gelip törenin başlayacağını söylemişti.
Dae-Gi bana ben Dae-Gi'ye bakıp ellerimizi birleştirdik ve törenin olacağı alana ilerledik.

                             :::::::::::::::

~Da Reum ~ "Ben Kang topraklarının sahiplerinden Prenses Kang Da Reum tüm halkı selamlıyorum. Krallığımızın yıllar sonra gerçekleştirilecek olan taç giyme törenine geldiğiniz için teşekkür ederiz. Topraklarımızın büyük prensesi Kang Ra-on'u konuşması için davet ediyorum."

~Prenses Ra-on ~" Öncelikle bizimle birlikte olduğunuz için teşekkür ederim. Bildiğiniz üzere bugün kralımızın yanına atanacak olan eşi için taç giyme töreni gerçekleştiriyoruz. Kralımızı en içten dileklerimizle tebrik ediyor ve çok yaşayıp mutlu olmasını diliyorum. Lütfen eğlencenin tadını çıkarın."

~Da Reum ~ "Evet. Taç giyme törenine geçmeden önce kralımızı konuşma yapması için ve töreni başlatması için sahneye davet ediyorum."

Dae-Gi asaletli duruşu ve yürüyüşü ile diz çöküp ona selam veren halkının önünden geçerek sahneye çıkıp konuşmasına başladı.

~Dae-Gi ~ "Kralınız Kang Dae-Gi olarak tüm halkıma teşekkür ediyorum. Bildiğiniz üzere bizim topraklarımız en özgür ve en güçlü topraktır. Bu özgürlüğün ve gücün devam etmesi adına beni güçlendiren bir eş seçtim kendime. Hepiniz bildiğiniz üzere eşcinsel kral olarak tarihte bir ilkim. Güç bakımından da tarihte bir ilkim. Ben sizler için gönderilen sizin kurucunuz ve koruyucunuz olan biriyim. Sizin her daim bana ve aileme saygı duyacağınıza inanıyorum. Şimdi sizlerin huzurunuzda yanımdaki koltuğu dolduracak olan kişiyi, eşimi   yanıma çağırıyor ve töreni başlatıyorum. Kral Kang Dae-Gi'nin eşi Ha-Naeul. Taç giyme töreni için seni huzuruma davet ediyorum."

GÖKYÜZÜNE HÜKMEDEN GÜÇ 《B×B》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin