13. Uzak Kalan Korku

409 30 21
                                    

Bugün saraya dönmeliydim. Tam üç haftadır sarayda yokum ve eminim her şey birbirine girmiştir.

Yatağında üzerinde hastalığın tamamını atamamış halde yatıyordu. Yanına gidip baş ucuna oturdum ve ellerimle buz mavisi saçlarını sevdim. Her bir telini parmaklarımla hissediyordum. Kokusu burnuma mühürlenmişti. Saçlarından dudağına doğru yönelen parmaklarım, dolgulu bal dudaklarını seviyordu. Ben onu sevgimle sararken gözlerini açmıştı.

~Ha-Neul~ " Ne yapıyorsun? "

"Uyandın mı"

Yüzüme aldığım darbe ile neye uğradığımı şaşırdım.

~Ha-Neul~" Sence?"

"Tamam. Uyanmışsın. Bana tokat attığına göre gayet iyisin de. Benim eve gitmem gerek. Halletmem gereken acil işlerim çıktı. Sen sakın yattığın yerden kalkma ve dinlenmeye devam et. Annen seninle ilgilenecek."

~Ha-Neul~ "Sen beni düşünmeden gidebilirsin. Ben kedi başımın çaresine bakarım."

"Dediğim gibi dinlen. İşlerimi en kısa zamanda bitirip geleceğim."

~Ha-Neul~" Tamam. Hadi git."

İçim rahat etmese de onu orada bırakıp saraya gitmeliydim. Olabildiğince hızla oradan uzaklaşarak saray yollarına düştüm.

::::::::::::::


"Ben yokken siz ne yaptınız ha? Ben size demedim mi bir süre olmayacağım her şeyle siz ilgilenin diye. Sizin ilginiz bu kadar mı?"

Burnumdan soluduğum sinirle her kükrememde bir şeyler kırılıyordu. Herkese korku saldığımın farkındayım. Eminim onları öldüreceğimi düşünüyorlardı.

~Da Reum ~ " Efendim affınıza sığınırız. Yeğeniniz rahatsızlandı ve ablanız onunla ilgilenmek zorunda kaldı. Ben elimden geldikçe tüm işleri eksiksiz yapmaya çalıştım. Zorlandığımızı fark edince her yerde sizi aradım ama bulamadım. Başınıza bir şey geldiğinden endişelendik efendim."

"Endişelenmek mi? Bir kaç aydır kimse ölmedi diye kim olduğumu unutmuş olmalısınız. Eğer size kim olduğumu hatırlatmamı istemiyorsanız yapılması gereken tüm işleri hemen şimdi odama getirin. Vatandaştan gelen dilekçeler dahil. Ve yanıma evrak işlerinden anlayan iki kişi gönder. Ayak işi yapmak içinde altı kişi gönder."

~Da Reum ~" Hemen efendim"

Hızla oradan ayrıldım ve çalışma odama gidip getirdikleri evrakları incelemeye başladım. Topraklardan gelen davet mektupları, vatandaştan gelen mektuplar, gelir hesap defteri, güvenlik eksik malzeme listesi vs. vs. İlk olarak saray içi önemli olan meseleleri hallettim. Gelir hesap defterini incelerken burnumdan akan damla kan yanımda duran Da Reum'ı endişelendirdi.

~Da Reum ~ "Efendim burnunuz kanıyor. İsterseniz biraz dinlenin. Yarın devam edersiniz."

"Bu kadar iş sence ne zaman biter Da Reum? Beni bekleyen biri var. Ve çok hasta. Onun yanında olmak istiyorum."

GÖKYÜZÜNE HÜKMEDEN GÜÇ 《B×B》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin