Cap.14-Inapoi la școală!

112 11 3
                                    

Perspectiva Erikai

Suntem în autocar și ne îndreptăm spre casa. De mâine avem școală, gata cu distracția, dar pot spune ca aceste zile au fost cele mai bune din viata mea. În fine acum eu și fetele suntem fericite ca avem iubiți. E foarte frumos, doar ca mai am o mica mare problema și aceea se numește Briggitte. Da e asa enervanta, ieri i-a sărit în brate lui Max și mai ca îl saruta dacă nu interveneam eu.În orice caz, acum ma înțeleg bine cu toate fetele din gașca, bine exceptand-o pe Molly, nu ma suporta nu o suport.

Am ajuns în sfârșit la școală, am coborât împreună cu Bri și Kira, ne-am îmbrățișat, iar fiecare a plecat însoțită de iubiții lor,mai puțin eu, deoarece Max a fost nevoit sa rămână să-l ajute pe profesorul Smith împreună cu Nicolas și Andrew.

Asa ca am pornit singura spre casa, dar după puțin timp am auzit o voce care ma striga, m-am întors și l-am văzut pe Mark,fratele lui Briggitte.

-Hei Erika!

-Hei Mark!

-Aaaaa, vrei sa te conduc până acasă,?

-Sigur, dacă nu te deranjează!

-Nicidecum, hai sa mergem!

-Ok!

-Ești mult mai amabil, decât sora ta Briggitte.

-Asa e,soră-mea e o infumurata fitoasa, nu ști cum e sa trăiești în aceeași casa cu ea."O nu, unde mi-e poșeta de firma?,Vai mi s-a stricat machiajul,tine-ma ca leșin "spune Mark imitand-o pe Briggitte. Apoi amândoi începem sa radem.

Mark e foarte amuzant, chiar e un tip de treaba și în plus arata super bine, are mușchi, e înalt, are parul brunet și ochii căprui ciocolatii.

Ajungem la mine acasă și îmi iau la revedere de la Mark.

-Mulțumesc mult ca m-ai adus,Mark!

-A fost plăcerea mea,ne vedem mâine la școală, la revedere Erika! spune și îmi saruta obrazul.

-Pa Mark,ne mai vedem! spun și intru în casă.

-Kate sunt acasă!

-Sunt în bucătărie!

Merg în bucătărie și o găsesc pe Kate care gătea.

-Hei surioara, mi-a fost dor de tine!

-Și mie!Deci cum a fost?

-A fost uimitor,am făcut farse,ne-am pierdut în pădure, apoi am dormit într-o cabana părăsită și acum e cabana mea speciala și a lui Max.

-Deci vad ca te-ai distrat, dar cum adică ne-am pierdut în pădure?

-Ehh,poveste lunga,! Și tu ce-ai mai făcut?Stai nu-mi spune, ai stat cu Lucas!

-De fapt nu, Lucas a fost plecat la o întrunire toată săptămâna și astăzi se întoarce, dar cât a fost el plecat am făcut cumpărături cu Britney!

-Stai! cine e Britney?

-E sora lui Lucas și e de vârstă cu mine!

-Aaaaa, dar Lucas câți ani are?

-O sa împlinească 20 în curând!

-Ooooo, pai eu ma duc la culcare sunt frântă!

-Bine, noapte buna!

-Noapte buna!

Dimineață ma trezesc într-o poziție foarte inconfortabila și îmi târăsc corpul leneș pana la baie, îmi fac un dus, ma machiez foarte puțin și îmi aleg hainele pentru școală. Ma îmbrac cu o pereche de blugi albaștri mai decolorati, o cămașă de aceeași culoare ca și blugii,iar la mana îmi pun o brățară albastră. Ma încalț cu niște botine albastre cu toc,ce? Credeați ca dacă am avut o data un accident, acum nu ma mai încalț cu pantofi cu toc? Nici gând de asa ceva. Ma duc jos și o vad pe Kate care era îmbrăcată în același mod ca și mine, avea o pereche de blugi la fel ca ai mei,o cămașă subțire de culoarea albastru marin, la mana avea o brățară la fel ca a mea,dar era incaltata cu o pereche de teniși albaștri, iar pe umăr avea o geanta albastra.

-Am vorbit cumva aseară ca trebuie sa ne îmbrăcăm la fel?

-Nu doar ca…ok asta e ciudat! În fine hai sa mergem, ca întârziem.

Va întrebați de ce nu vine Max sa ma ia?Ei bine a trebuit sa plece mai devreme astăzi în oraș ca avea nu știu ce treaba asa ca i-am zis ca o sa ma aducă Kate.

Ajungem la școală și ma îndrept spre clasa, dar în drum spre clasa îmi amintesc ca trebuie sa iau ceva din dulap,asa ca ma întorc și merg pe hol.Ajung la dulapul meu și iau cartea de matematica. Dar când sa ma întorc sa plec aud niște zgomote.Merg spre locul de unde se auzeau zgomotele și îl vad pe Max și pe Briggitte care vorbeau.A zis ca are treaba în oraș și nu poate sa vina sa ma ia, asta era treaba lui sa o aducă pe Briggitte la școală? Ar trebui sa ma duc acolo și sa…Nu! Dacă e ceva important Max o să-mi spună mai bine plec pana nu ma vad!Ma întorc pe călcâie și merg la clasa,după cinci minute apare Max însoțit de Briggitte. Max se apropie de mine sa ma sărute, dar eu întorc capul astfel el sarutandu-mi obrazul. Max se încruntă, dar nu spune nimic că imediat apare profesorul. În pauze stăteam de vorba cu Mark, iar pe Max nu-l băgam în seama. Orele s-au terminat asa ca am pornit spre ieșire când o mana puternica ma oprește.

-Erika!

-Ce vrei Max?spun eu nervoasa

-Aaam,voiam sa te duc acasă, sau mergi pe jos?

-Offfffff, bine, haide!

Urc în mașină, iar pana acasă nu scot niciun sunet.

-Am ajuns! ma informează Max

-Mersi ca m-ai adus,spun și dau sa cobor.

-Nu uiți ceva?

-Ce?

-Un pupic!

-Nu prea cred,ar trebui sa mergi la Briggitte să-ți dea și asa e mai importanta ca mine.

-Cum? Erika ce se întâmplă?

-Nimic!

-Te rog Erika spune-mi ce ai!

-Ce am?Nici măcar nu ți-ai dat seama?

-Iartă-mă, dar nu!

-Bine când afli,caută-mă, spun și ies din mașină, trântesc portiera și fug în casa.
Perspectiva lui Max

Ce tocmai sa întâmplat? Erika e supărată pe mine și nu știu de ce!Gândește Max,ce naiba ai făcut ca sa o enervezi?Erika se poarta asa doar când ma uit la alta fata,dar nu-mi amintesc sa fi fost cu o fata de curând sau poate…, asta e Briggitte sigur ne-a văzut azi la școală și acum crede ca o înșel. Offfffff cât de prost pot sa fiu!Asta e!Dar cum pot sa ma revanșez? Gata,am găsit diseară o sa…

Hei dragilor am pus capitolul 14 cum am promis, sper sa fie pe placul vostru.
Ce credeți ca va face Max?Veți afla în curând!
Va pup dulce! Aștept păreri! Bye!❤❤❤

Iubirea doare!-postez rar-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum