Cap.13-Drumetie cu nebunii 4

104 15 3
                                    

Perspectiva Erikai

Ma trezesc amețită și simt doua mâini care îmi înconjoară talia,era Max care ma ținea strâns în brate. I-am dat mâinile la o parte, cu grija ca sa nu-l trezesc, și am trecut peste corpurile prietenilor mei,aww ce priveliște frumoasa, Bri și Josh dormeau îmbrățișați, iar ...Stai asa!Am pierdut ceva?Patrick o ține în brate pe Kira, se pare ca excursia prin pădure le-a prins bine. În sfârșit, știam ca ăștia doi se plac,dar erau prea timizi, iar faptul ca au stat singuri în pădure ia apropiat mai mult.

Ies încet din cort și merg sa fac o mica plimbare, intru în pădure și admir frumusețea ei, noaptea trecuta era foarte înfricoșătoare, dar acum mi se pare magnifica.După puțin timp ajung la o cabana, oare locuiește cineva aici?Cred ca o sa aflu. ma apropii de cabana și deschid ușor ușa.Ciudat, cabana e descuiata,dar se pare ca nu locuiește nimeni aici.Era destulă mizerie, asa ca m-am apucat sa fac putina ordine . Când am hotărât ca arata cât de cât bine am decis sa ma întorc la tabăra sa iau câteva lucruri, cred ca aceasta cabana e perfecta pentru un cuplu, o sa i-o arat și lui Max.

-Erika, unde ai fost? mi-am făcut griji! spune Max

-Fii calm,am fost sa ma plimb!

-Puteai sa ma anunți înainte,!

-Da, dar dormeai atât de frumos, încât nu am putut sa te trezesc!spun eu făcând botic

-Ști ca nu pot rezista la fatuca aia,vino aici! spune Max și își deschide bratele

Ma apropii de el și îl îmbrățișez strâns.

-Max,vino vreau să-ți arat ceva!

-Bine!?

Îl iau de mână și intram în pădure.

Ajungem la cabana, și îl împing la propriu pe Max înăuntru!

-Aaaaa, Erika!?

-Da?!

-Ce e asta?

-Pai, e o cabana în care nu locuiește nimeni asa ca ma-m gândit ca de acum încolo sa fie locul nostru special. Deci ce părere ai?

-E foarte frumos, dar ești singura ca nu locuiește nimeni aici?

-Da sunt sigura, iar acum ma gândesc sa petrecem puțin împreună,

-Sigur, în plus e ultima zi aici!

Cu aceste cuvinte Max se apropie de mine și începe sa ma sărute pasional, îmi lasă săruturi fierbinți pe gat, ajungând pana la clavicula, apoi pe maxilar, ajungând la lobul urechii și trăgând cu dinții de el.Începe sa îmi mângâie ușor talia ridicandu-mi tricoul eu rămânând doar în sutienul meu rosu din dantela.

-Ești asa sexi,babe, ar trebui sa porți rosu mai des,ma excită!

-Max!strig la el, deja obrajii mei fiind în flăcări.

-Draga mea, nu fi timida,ști ca te ador!

Îl întrerup, sarutandu-l pasional tragandu-i tricoul peste cap. Încep sa îi mângâi pielea fierbinte și sa îi sărut pectoralii.Ador să-i privesc mușchii incordandu-se.

-Ai chef de joaca, Erika? Îți place atât de mult sa ma enervezi.

-Hmmm, se pare ca cineva e prost dispus.

-Nu sunt prost dispus, doar ca ma înnebunești când ma atingi și când te uiți la mine cu privirea aia inocenta.

-Serios?

-Da!

Nu apuc sa mai zic ceva ca Max începe din nou sa ma sărute, încercând sa îmi dea pantalonii jos.Într-un final reușește eu rămânând doar în lenjerie intima.

Asta nu prea e corect, asa ca îi dau și eu pantalonii jos el rămânând doar în boxeri.

-Erika ce zici sa scăpam de sutienul asta,chiar arata bine pe tine, dar ar arata și mai bine pe podea.

-Nu, Max,nu o să-mi dau sutienul jos.

-Dar,de ce? Eu nu port sutien asa ca ar trebui ca nici tu sa nu porți, eu sunt mai dezbrăcat ca tine și trebuie sa fim egali,nu crezi?

-Mi se pare logic, dar…

-Știu la ce te gândești și ți-am promis ca nu facem nimic pana nu ești pregătita. Vreau doar sa te privesc, iar apoi sa dormim puțin, în plus e foarte cald aici.

-Bi …Bine!

Max își duce mâinile pe spatele meu atingând din nou acel punct sensibil dintre omoplatii mei, unde de fiecare data  ma atinge simt furnicături în tot corpul. Ajunge la sutien și desface lent capsele, apoi trage de bretele în jos și aruncându-l pe podea. Eu din instinct încerc sa ma acopăr, dar Max îmi îndepărtează mâinile și îmi șoptește la ureche.

-Draga mea, sa nu fi timida ai cel mai frumos corp din lume, iar sânii tai sunt perfecți! Ti-a mai spus cineva cât de frumoasa ești,cât de frumos e corpul tău, cât de perfecți sunt acești sâni, tia mai spus cineva asa ceva?

Eu dau negativ din cap.

-Ma bucur ca sunt primul,  sper ca și ultimul care îi vede.

Apoi ma ia în brate și ne întindem amândoi pe pat, trage o pătură peste noi și adorm cu capul pe pieptul lui Max.

Hei, scuzați întârzierea,dar am avut putina treaba în ultimul timp, dar acum am postat și promit ca o sa încerc sa postez în fiecare zi. Va pup și va rog sa lăsați păreri despre poveste, mulțumesc! Bye!❤❤❤

Iubirea doare!-postez rar-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum