Cap.16-Diva e învinsă!

129 12 4
                                    

Perspectiva Erikai

Dormeam atât de bine, pana când alarma tâmpită începe să-mi sune. Sar din pat ca arsa și observ ca Max nu mai e cu mine în pat,probabil a plecat mai devreme. Ma pregătesc de școală și ma îmbrac cu ceva lejer,o fusta neagra,o cămașă alba,iar în picioare îmi iau niște cizme de piele negre,a și sa nu uit ca îmi iau niște dresuri negre de plasa.

Cobor și vad ceva ce nu credeam ca o sa vad vreodată. Max și cu Kate stăteau și discutau în timp ce amândoi sorbeau din cafelele lor dezgustătoare pe care eu nu le suport, pe bune acum cum poți sa bei ceva atât de amar?Bleah, nu o sa beau în viata mea cafea.

-Ok,ori vine sfârșitul lumii și v-ați hotărât și voi sa va înțelegeți de dragul meu, ori sunt la camera ascunsă! spun eu distragandu-le atenția.

-Ooooo, Erika te-ai trezit în sfârșit. Ce tot vorbești acolo? Eu și Max ne înțelegem perfect, e un băiat foarte amabil și de treaba, în plus mai e și amuzant.

-O-k, dacă spui tu.

-Deci,Lucas pe unde umbla?

-O trebuie sa apară!

Dintr-o data se aude soneria, iar Kate se duce sa răspundă. După câteva minute, Kate intra în bucătărie însoțită de Lucas.

-Hei Lucas!

-Bună Erika!

-Ok,sa facem prezentările Lucas el e Max, iubitul meu, Max el e Lucas, iubitul lui Kate.

Cei doi se saluta și își strâng mâna.

-Max sa mergem o sa întârziem la școală.

-Ok,pa pa.

Ajung împreună cu Max la școală, el merge sa-i salute pe Josh, Patrick și Klaus, iar eu merg la Bri și Kira.

-Hei fetelor!

-Hei!Erika știai ca nesuferita de Briggitte la forțat pe taică-su sa îl pună pe Max sa o aducă la școală? spune Bri

-Ce?Scorpia o sa mi-o plătească!

-Hei,am un plan.Ce ziceți dacă îi facem o farsa divei mironosițe.?

-O idee buna, dar ce o sa-i facem?

-Pai eu zic sa-i punem o broasca râioasa în geanta, apoi îi golim sticla cu parfum și îi punem ceva super mirositor, apoi îi punem în cartea pe care o folosește cel mai mult adică cea de desen,o capcana cu cerneala și când va deschide cartea,bam,o sa fie albastra,a și când mergem la sport îi punem în șampon vopsea de par verde,iar ca sa fie și mai distractiv îi ascundem toate cosmeticele și îi spargem oglinda preferata.Deci ce părere aveți? zice Kira

-Ești asa malefica! Îmi place! spun eu

-Deci ce mai așteptăm? Sa trecem la treaba! spune Bri și mergem sa ne apucam de treaba, după ce terminam ne așezăm cuminți în banca și așteptăm.

Fitoasa de Briggitte intra în clasa cu un mers de diva,se așează în banca și cauta o carte în geanta când, deodată sare broasca din geanta fix pe capul ei și aia începe sa urle ca descreierata, apoi după ce scapă de broască, își deschide cartea de desen și apoi boom, e albastra. Toți ne prapadeam de ras, iar fitoasa a plecat la baie sa se curețe. După ce a trecut prima ora,aveam apoi sport și cum nebuna e obsedată, a luat parfumul și s-a dat peste tot ce nu știa ea ca la căldură când va transpira o sa înceapă sa miroasă a ouă clocite. Pe la jumătatea orei de sport a simțit mirosul și a fugit la dușuri sa se spele și normal ca sa spălat și pe cap,asa ca atunci când a ieșit de la dus, avea parul verde.Și cum nu avea niciun pic de machiaj pe față a început sa caute trusa de machiaj, dar nu o găsea, asa ca a început sa alerge pe hol și toți o strigau"Vrăjitoarea nebuna",săraca, habar nu avea ca are parul verde, iar fără o tona de machiaj arata ca un hobit. Asta da farsa și partea buna e ca nimeni nu bănuiește ca noi am fost.Hihihi, a fost super amuzant!

După terminarea orelor merg împreună cu Max acasă și el foarte confuz ma întreabă :

-Cine i-o fi făcut farsele alea lui Briggitte?

-Aham,fata aici de față! spun și ridic mâna.

-Ce?Erika ești nebuna, dacă se afla ești ca și moarta!

-Tocmai de asta nu o sa afle nimeni, acum hai în casa sa ne uitam la un film.

-Bine, dar sa nu te aștepți la ceva de la mine dacă se află!

-Ok,fricosu-le, mai taci și hai în casă.

-Bine!
Perspectiva lui Briggitte

Dacă aflu cine a făcut farsele alea,o sa aibă de suferit! Dar cine putea sa fie,n-am nici-o idee.Erika? Neah! E prea fricoasa se sperie și de umbra ei,dar cine? Ma rog acum nu mai contează, trebuie sa ma port normal mâine la școală și sa mituiesc câțiva fraieri ca sa se uite de aceasta întâmplare.

Hei, ma revanșez și uite ca am mai postat un capitol azi.Am încercat să-l fac mai amuzant sper ca am reușit. Aștept păreri! Dar sunt un pic dezamăgita,deoarece la început cartea era chiar frecventată de mai mulți cititori, iar acum de abia de mai fac trei like-uri la un capitol. Încep sa cred ca aceasta carte nu-și are locul și cred ca o sa o șterg. Ma rog poate o sa devina mai cunoscuta pe parcurs, dar slabe șanse! În fine le mulțumesc celor care sunt fideli și îmi citesc cartea sunteți cei mai buni, va iubesc! ❤❤❤

Iubirea doare!-postez rar-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum