Cap.23-Scuze

19 3 0
                                    

Perspectiva Erikai

Au trecut doua zile de când am fost externata din spital,iar Max nu a venit sa ma viziteze, nici nu m-a sunat. Se pare ca nu prea e îngrijorat de starea mea.Am decis ca astăzi să-i povestesc totul lui Kate și sa vedem ce vom face.
-Erika! Am ajuns!
-Kate!Vino sus trebuie sa vorbesc cu tine.
-Vin imediat!
-Ce s-a întâmplat? Ești în regula?

-Sunt bine!Vreau să-ți povestesc ceva.
-Spune-mi. Te ascult.
-Pai vezi tu..cat am fost in coma am avut un vis ciudat în care apăreau mama și tata și ei mi-au spus ca noi doua mai avem un frate care ne cauta și au mai spus ca Max nu e iubirea vieții mele.
-Erika.. Visul de care vorbești l-am avut și eu.Și cred ca ar trebui sa facem ceva în aceasta privința.
-Asa e!Trebuie sa îl căutăm pe fratele nostru.
-Da,dar cum rămâne cu partea cu Max?
-Asta o lăsam pe târziu. Ceea ce contează acum este să-l găsim pe fratele nostru . 

Perspectiva lui Max

Erika e supărată pe mine,asa ca am decis sa o înveselesc, i-am luat bilete la un concert al unei trupe, Little Mix sau asa ceva, a zis ca îi plac mult, sper sa se bucure și sa ma ierte.

Perspectiva Erikai

Am dat câteva telefoane și am reușit sa aflu cate ceva despre fratele meu. Am aflat ca sta în Londra și am făcut rost și de adresa lui,mâine eu și Kate o sa mergem să-l vizitam și sa vorbim cu el.
Aud un ciocănit în ușă și apoi o voce care îmi spune :
-Pot sa intru?
Era Max,oare ce i-a venit asa dintr-o data? Nu părea prea îngrijorat de starea mea.
-Intra
-Bună Erika!
-Zi ce vrei!
-Erika iubito îmi pare rău că nu am fost lângă tine când aveai cea mai mare nevoie de mine, dar am fost speriat, totul a fost din vina mea și nu mai puteam sa rămân, ma simțeam prea vinovat, Iartă-mă!
-Nu e atât de simplu!
-Știu ca te-am rănit, dar vreau sa ma revanșez! Spune și scoate de la spate un buchet de trandafiri albi și un plic!Iau buchetul și plicul în mana,Pe plic scria pentru frumoasa mea iubita, deschid plicul și în el găsesc mai multe bilete la concertul trupei mele preferate Little Mix.
-Nu pot sa cred! Le ador!
-Știam ca îți va plăcea! Acum,ma ierți?
-Nu știu.. Doar dacă..
-Doar dacă ce?Spune-mi fac orice -În seara asta ma scoți în oraș
-S-a făcut!
-Nu am terminat.. Ma scoți în oraș la o cina romantica,Iar apoi petrecem împreună puțin timp, în dormitor.. Spun și pun accent pe cuvântul dormitor
-Va fi plăcerea mea!Vin sa te iau la 19:00! Sa te faci frumoasa prințesa!Spune și ma săruta delicat pe frunte apoi iese pe ușa!
Ei bine asta e..seara cea mare.,în care ma voi dărui trup și suflet celui pe care îl iubesc, chiar dacă mama mi-a spus ca nu e alesul meu,nu voi renunța la Max,îl iubesc!


Iubirea doare!-postez rar-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum