Perspectiva Erikai
Intru în casă val vârtej și fug în camera mea, încui ușa și ma arunc în pat cu fata în perne și încep sa plâng. Nu pot sa cred ca nici măcar nu recunoaște ca Briggitte e mai importanta ca mine. Cred…cred ca o sa pun capăt relației, asa e cel mai bine. Totuși îl iubesc atât de mult, dar se pare ca nu e reciproc, când mi-a spus prima oara "te iubesc "era în al nouălea cer, dar acum totul e distrus. Lacrimile îmi curgeau necontrolat pe obraji, dar pana la urma reușesc sa adorm.
Perspectiva lui MaxÎn seara asta o sa ma revanșez! Am fost un tâmpit, un prost, un idiot, am ranit-o pe fata care o iubesc cel mai mult. Mereu îi spuneam ca o iubesc,dar niciodată nu i-am dovedit-o, dar în seara asta o să-i arat cât de mult înseamnă pentru mine.Merg acasă și îmi iau chitara,da știu sa cant,dar e mai mult un hobby, dar în cazul ăsta e nevoie de asa ceva.
Ajung înapoi la casa Erikai și ma gândesc sa bat la ușă, dar…e singura acasă deci nu o să-mi deschidă! Și acum cum intru?Gata am găsit, balconul. Merg în fata balconului Erikai și arunc niște pietricele în geam.
Perspectiva ErikaiDormeam foarte liniștit, când deodată aud ca ceva bate în geam.Merg la geam și vad ca afară e Max,ce mai vrea?Sa ma rănească și mai mult!? Nu o sa-i permit! Ies furioasa pe balcon și strig la el.
-Max, pleacă nu mai am ce discuta cu tine! Vreau sa pleci din viata mea!
-Te rog Erika, lasă-mă să-ți explic!
-Ce mai e de explicat? Am văzut totul! -Nu!Ascultă-mă știu ca te rănesc mai mereu și sunt un mare prost!Dar te iubesc, te iubesc din tot sufletul meu, nu vreau sa te pierd, te rog ascultă-mă!
-Ai cinci minute!
-Știu ca îți spun mereu același lucru ca te iubesc și tot asa, dar pana acum nu am arătat asta,dar vreau să-ți dovedesc! spune și începe sa cânte o melodie scrisa de el.
-Asta e pentru tine iubito!
Dacă tu nu ești aiciSimt cum lumea-ntreagă se sfârșește fără tine
Și nu pot nici măcar un minut
Sa nu ma gândesc la tine. (x2)
Inima-mi palpita de amor
Atunci când te zăresc
Te zăresc pe tine(x2)
Nu regret nimic, atât vreau să-ți zic
Tu ești totul pentru mine
Tu,doar tu și eu
Ne vom iubi mereu
Și îți jur iubire
Dacă tu nu ești aici
Simt cum lumea-ntreagă se sfârșește fără tine
Și nu pot nici măcar un minut
Sa nu ma gândesc la tine (x2)
Inima-mi palpita de amor
Atunci când te zăresc
Te zăresc pe tine (x2)
Nu regret nimic,atât vreau să-ți zic
Tu ești totul pentru mine
Tu, doar tu și eu
Ne vom iubi mereu
Și îți jur iubire.
Dacă tu nu ești aici
Simt cum lumea-ntreagă se sfârșește fără tine
Și nu pot nici măcar un minut
Sa nu ma gândesc la tine (x2)
Termina de cantat, iar apoi se cațără pe balcon. Într-un moment de neatenție, aluneca, dar se prinde cu o mana de balustrada.
-Max!
-Erika, iartă-mă te rog!
-Max,ia-mă de mână!
-Mai întâi ascultă-mă, te rog!
-Max, ești agățat de balconul meu,hai aici sus sa vorbim te rog! Haide, dă-mi mâna.!
Îl ajut pe Max sa se ridice,dar când sa îl trag sus ma împiedic de ceva și cad pe spate! Max își pune mana pe spatele meu și îmi atenuează căderea, dar în același timp el cade peste mine. Privirile noastre erau intersectate și nu scoteam niciun cuvânt. Max se apropie de mine și ma sărută delicat pe buze, apoi se îndepărtează și ma ajuta sa ma ridic.
-Max,eu…!
-Te rog Erika lasă-mă să-ți explic totul,iar apoi dacă vrei sa nu ma mai vezi o sa înțeleg.
-Știu ca ți-am spus ca nu pot sa te iau ca aveam treaba în oraș. Chiar era adevărat, eu lucrez câteodată ca șofer, angajat de bogătași, pentru a putea să-mi plătesc studiile și sa ma întrețin. Am primit o oferta și trebuia sa o aduc pe Briggitte Anderson la școală, puteam sa refuz, dar aveam nevoie de bani și cum tatăl lui Briggitte e super bogat mi-a promis o suma mare de bani dacă o aduc pe fiica lui la școală. Asa ca am acceptat și de asta ne-ai văzut la școală împreună. Știu ce crezi am o super mașină și o casa uriașă, da asta asa e,au fost cadouri de la părinții mei, dar de curând m-am certat cu ai mei și nu mi-au mai trimis bani,asa ca a trebuit sa ma descurc singur.
-Max, te înțeleg nu pot sa cred ca am fost asa o idioata încât sa cred ca ma înșeli,iartă-mă!
-Nu Erika, nu trebuie să-ți ceri scuze e vina mea ca nu ți-am spus, sper ca ma poți ierta.
-Te-am iertat deja prostutule!
-Ști ma gândeam mereu ca noi suntem asa interziși, mai toată lumea e împotriva noastră, ca și Romeo și Julieta, doar ca noi o sa rezistam și nu o sa murim. Tu ești Julieta mea pana când voi muri și as vrea să-mi dai voie sa fiu Romeo al tău, cel care te iubește și care va avea mereu grija de tine.
-Desigur, Romeo! Acum Julieta te invita în casa,deci accepți?
-Bineînțeles, my Lady! După tine frumoasa Julieta!
-Mulțumesc, amabile domn.
Intram în casa și ma pun în pat cu capul pe pieptul lui Max. Sunt fericita ca sa rezolvat problema, nu pot rezista fără el,e ca și aerul pentru mine. Adorm visând la Romeo al meu și la castelul nostru dintre nori.
Hei, am reușit sa pun capitolul 15,scuzați întârzierea, doar ca nu aveam nici o idee ce sa mai scriu, dar apoi m-a lovit inspirația. Va pup și aștept păreri! ❤❤❤
CITEȘTI
Iubirea doare!-postez rar-
FanfictionCineva mi-a spus odată ca dragostea e cel mai frumos sentiment din lumea întreagă. La început nu am crezut, dar acum știu ca a avut dreptate. Când ești îndrăgostit ai o putere în tine, simți ca plutești, ai fluturi în stomac, iar inima îți bate foar...