Ma trezesc și îl caut pe Max, nu e în pat probabil a plecat cred ca îi e frică de Kate, dar într-o zi tot vă trebui sa o întâlnească și sa vezi atunci!
Îmi fac un dus și ma îmbrac în niște blugi negri rupți și un tricou albastru, iar în picioare îmi iau niște teniși albaștri cu ținte.
Ma duc jos încet ca sa nu o trezesc pe Kate și îmi fac un sandwich pe care îl mănânc rapid, apoi îmi iau geanta și ies afara. Max era deja în mașină asteptandu-ma.
-Max ce sa întâmplat de te-ai trezit asa devreme?
-Mie frica de sora ta dacă afla ca am dormit cu tine ma castreaza.
-Bine hai la școală ca nu vreau sa întârzii.
La școală aflam ca în acest weekend o sa mergem cu clasa într-o drumeție în pădure, abia aștept îmi plac drumețiile sunt foarte interesante.
Max ma aduce acasă și îmi spune ca mâine plecam devreme asa ca vine sa ma ia, deoarece mâine e drumeția. Kate ca de obicei nu e acasă, trebuie sa vorbim despre chestia asta cu Lucas, sta prea mult timp cu el și o sa devina o obsedata dacă nu îi mai lasă puțin spațiu băiatului.
Încep să-mi fac un bagaj pentru doua zile în care îmi pun niște treninguri, teniși, o pereche de bocanci, niște tricouri și câțiva pantaloni scurți.
Bagajul era gata asa ca ma-m hotărât să-mi fac ceva de mâncare.
Ma-m decis să-mi fac niște cartofi prăjiți și niște piept de pui la grătar cu o salata verde.Și un suc de portocale, iar la desert tiramisu. Îmi place sa gătesc, dar câteodată prefer mâncarea din oraș.
Ma așez la masa, dar sunt întreruptă de ușa de la intrare.
-Erika am venit! striga Kate
-În bucătărie! răspund eu
-Oo aici erai, ce faci?întreabă Kate
-După cum vezi încerc sa mănânc, vrei și tu?
-Nu mersi, am fost în oraș cu Lucas și am luat cina la un restaurant.
-Deci tu și Lucas ați făcut-o?
-Ce, nu! cum poți sa te gândești la asta!
-Pai cam stai toată ziua cu el și ma gândeam ca știi tu!
-Lasă asta!
-Bine mâine plecam în drumeție deci o sa fiu plecata în weekend.
-Drumeție? În pădure?
-Da, de ce?
-Pai în pădure sunt urși, dacă o sa va atace?
-Ce urși visezi? Nu sunt urși și în plus merge toată clasa asa ca nu-ți face griji!
-Bine, dar sa ai grija!
-Ok ma duc la somnic ca mâine plec devreme
-Bine somn ușor!
Scurt, fără inspirație, plictisitor, scuze capitolul următor o sa fie altfel, promit!
CITEȘTI
Iubirea doare!-postez rar-
Hayran KurguCineva mi-a spus odată ca dragostea e cel mai frumos sentiment din lumea întreagă. La început nu am crezut, dar acum știu ca a avut dreptate. Când ești îndrăgostit ai o putere în tine, simți ca plutești, ai fluturi în stomac, iar inima îți bate foar...