Ma trezesc amețită și ma uit la ceas.O nu e ora șapte, trebuie sa ma pregătesc. Îmi iau toate lucrurile necesare și fac un dus rapid, ma spăl pe dinți, ma machiez foarte puțin și îmi aleg hainele de școală. Îmi iau o pereche de pantaloni scurți de blugi albaștri, un tricou roz și pe deasupra o vesta gri de blugi cu ținte. Ma pieptăn rapid și ma încalț cu o pereche de botine crem cu toc. Ma uit la ceas și vad ca e 7 :50 îmi iau geanta și ma duc jos,ies afara și încui ușa. Max stătea în mașină și aștepta.
-Hei, Max iartă-mă ca am întârziat, dar ma-m trezit târziu.
-Nu-i nimic, haide sa mergem.
Max pornește mașina și merge spre școală. Deși conduce repede,traficul de azi a fost infernal,asa ca am ajuns la școală la 8 :10.Am intrat în școală și am alergat la dulapul meu. Prima ora aveam chimie.Mi-am luat cărțile și am început sa alerg, proasta zi pentru purtat tocuri, Max era în spatele meu încercând sa tina pasul cu mine.
Am ajuns la scări, am alunecat și am căzut.
-Erika, ești bine?
-Max, ma doare rău glezna. Au!nu pot sa o mișc.
-Stai liniștită, hai sa mergem la cabinetul medical.
-Dar nu pot sa merg.!
-Te iau eu în brate!
Max ma ia în brate în stil mireasa și se îndreaptă spre cabinet. Ajungem la cabinet și ma pune pe un pat, el așezându-se lângă mine.
Asistenta medicala, Anne vine spre mine sa ma examineze.
-Erika Wilson? ma întreabă asistenta. -Da eu sunt!
-Ce sa întâmplat Erika?
-Am alergat pe scări și am căzut, acum ma doare foarte rău glezna.
-Glezna ta e luxata, o sa îți pun un ghips pentru doua săptămâni.
-Bine.
După ce ma aleg cu un ghips Max ma ia în brate și ma duce spre sala d de clasă.
-Erika ce ai pățit? întreabă Kira și Bri în același timp.
-Nimic grav doar mi-am luxat glezna.
-Și nu o sa mai vi la școală? întreabă Kira.
-Bineînțeles ca o sa vin, doar ca o sa stau în banca și nu o sa ma mișc.
-O, pai sper sa te faci bine repede! zice Bri.
-Cu siguranță, acum trebuie să o sun pe Kate sa vina sa ma ia.
-Te duc eu acasă, se oferă Max.
-O nu, ar fi prea mult, nu-ți face griji o sun pe Kate.
-Nu! O sa te duc eu haide, spune și ma ia în brate.
-Ok!
Ajungem repede acasă și vad ca sormea nu a venit, sigur e cu iubitul ei.
Intram în casa, iar Max ma duce spre camera mea și ma așează ușor pe pat.
Părul meu era răvășit în toate părțile, asa ca Max se apleacă sa îl aranjeze.Deodată privirile noastre erau intersectate, iar frunțile noastre erau lipite. Max se apropie și imediat îi simt buzele peste ale mele.Avea niște buze atât de moi și de catifelate.Buzele lui aveau gust de mentă și se simțeau atât de răcoritoare.
Ne desprindem cu greu din sărut și ne uitam unul la altul.
-Scuze, nu trebuia sa fac asta, spune Max
-Nu, adică e în regulă mi-a plăcut.
-Și mie, dar totuși e ...a eu o sa plec acum, vin mâine sa te iau,spune și îmi da un pupic pe obraz.
-Bine, pa Max!
-Perspectiva lui Max-
Nu pot sa cred ca am sărutat-o, dar era asa de dulce, iar buzele ei atât de fine ca doua petale de trandafir. Dar nu pot sa ma îndrăgostesc de Erika , nu pot, îmi aminteste prea mult de ea.
Hey guys sper sa va placa povestea vreau păreri despre acest capitol. Pupici!
CITEȘTI
Iubirea doare!-postez rar-
FanficCineva mi-a spus odată ca dragostea e cel mai frumos sentiment din lumea întreagă. La început nu am crezut, dar acum știu ca a avut dreptate. Când ești îndrăgostit ai o putere în tine, simți ca plutești, ai fluturi în stomac, iar inima îți bate foar...