Perspectiva Erikai
Școală! Atât pot sa spun, școală, din nou o zi oribilă de școală! Totuși ziua de ieri a intrat în istorie, iar cel mai tare lucru e ca diva de Briggitte habar nu are cine a făcut farsele! Ma bucur ca i-am dat o lecție, asa ca sa știe sa nu se mai dea la iubitul meu!
Astăzi totul e bine, Max m-a luat de acasă, iar acum sunt la școală și ma îndrept spre clasa! Ajung în clasa și le salut pe fete,apoi ma așez în banca,Max a fost chemat la director,deoarece a înjurat un băiat! În fine o să-și rezolve el problemele!
Deodată în fata mea apare Molly, persoana pe care o urăsc cel mai mult în viata mea.
-Uite, pe cine avem noi aici,Erika pitipoanca! spune enervanta de Molly
-Ce sa zic,Molly curva!Nu ai vreun client de satisfăcut?
-Hahaha, ce sa zic!Oricum voiam sa știi ca ai face bine să-l lași în pace pe Max ca e prea bun la pat pentru tine, dar nu prea ai de unde sa știi asta,bineînțeles ca ești virgina, dar în loc sa fie cu o experta ca mine a luat o copila ca tine! Și sa știi ca face niște chestii interesante cu gura aia!
-Da,cum spui tu ar trebui sa pleci!
-Nu plec nicăieri!
-Serios? Nu ai vreun oral de făcut?
-Sa ști ca astea se fac pe programare!
-Da,acum cara-te!
-Ok,ne mai vedem când nu o sa mai fi virgina!
Îmi venea sa o strâng de gat!Dar ia stai asa! Ea,adică …ea și Max…au făcut …oohh doamne! Și ea ia făcut …Yuks, cum se poate face asa ceva, adică e …pff gata cu asta sa ma concentrez la ore!
După terminarea orelor merg împreună cu Bri și Kira la mine acasă sa ne uitam la un film de dragoste, pentru ca băieții noștri sunt plecați la o bere, ca na!sunt băieți '!Înainte sa plecam acasă intram într-un magazin ca sa cumpărăm niște ciocolata și niște chipsuri!
În magazin merg la standul de ciocolata și iau o ciocolata cu lapte, dar se pare ca cineva are aceeași intenție ca și mine și ghici cine e acea persoana, curva de Molly!
-Dă-mi ciocolata, Erika!
-Cum sa nu,e a mea Molly!
-Eu am pus prima mana pe ea,asa ca dispari Erika!
-Ai grija! Dă-mi ciocolata sau…
-Sau ce?
-Sau asta! spun și o împing, ea cade și dărâmă astfel raftul plin de ciocolata, apoi eu iau o doza de suc pe care o agit,iar apoi o stropesc pe Molly cu ea!
-De data asta a fost mai blând, dar data viitoare …crede-mă ca pot sa ucid pentru ciocolata!
Merg afara și le iau pe fete, mergem spre casa mea în timp ce le povestesc despre întâlnirea mea cu Molly! Săraca a fost atât de umilita,dar a meritat-o, sa luat de ciocolata, nimeni nu se ia de ciocolata mea!
Ajungem acasă și rămân socata, acasă o dezordine totala, iar Kate nu se vedea nicăieri! Fug în camera ei și o strig, nimic, dar când vreau sa plec aud niște suspine, merg în baie și o găsesc pe Kate cu o lama în mana gata să-și taie venele!
-Kate!strig și îi smulg lama din mana
-Erika!
-Ce vrei sa faci? Ce e cu tine?
-Erika, vreau sa mor nu mai am niciun rost în lumea asta,totul e pierdut!
-Kate, calmează-te și spune-mi ce s-a întâmplat!
-Lucas s-a întâmplat asta s-a întâmplat, el m-a părăsit!
-Cum?
-Da a spus ca ar fi bine sa ne despărțim, nici măcar nu știu de ce a spus doar ca asa e mai bine pentru mine!
-Lucas?Ce?Haide Kate vino trebuie sa dormi puțin, liniștește-te o sa fie bine! -Mmbine!
O așez pe Kate în pat și o las sa doarmă, apoi merg jos și îmi iau la revedere de la fete spunându-le ca Kate nu se simte bine! Fac putina ordine și încep sa pregătesc ceva de mâncare!
Perspectiva lui KateDe ce eu?Ce am făcut sa merit asta?Credeam ca ma iubește ca tine la mine și ca nu ma va părăsi niciodată, dar el m-a abandonat și nici măcar nu mi-a spus motivul pentru care s-a despărțit de mine! Iau poza cu el de pe birou și ma uit la ea!Ce frumos! Asta am făcut-o în prima zi când l-am invitat la mine acasă! Dar ce rost mai are acum? El mi-a frânt inima, iar eu sufăr ca o proasta! Ma doare sufletul și simt ca nu mai am de ce sa trăiesc, i-am oferit tot,iar el a aruncat sentimentele la gunoi!Dragoste? Nu există, ea este ceva perfect, iar perfecțiunea nu există! Se pare ca dragostea nu e pentru mine, dragostea e doar o minciuna mare, pe care eu am crezut-o, iar acum când m-a lovit adevărul am fost doborâta și simt ca nu pot sa ma mai ridic!
Hei lume scuzați-mă, dar a început școala asa ca nu o sa mai postez prea des,dar promit ca voi încerca să postez cât de mult pot în weekend! Sper sa mai citiți cartea și sa va placa, aștept păreri! Va pup! ❤❤❤
CITEȘTI
Iubirea doare!-postez rar-
FanficCineva mi-a spus odată ca dragostea e cel mai frumos sentiment din lumea întreagă. La început nu am crezut, dar acum știu ca a avut dreptate. Când ești îndrăgostit ai o putere în tine, simți ca plutești, ai fluturi în stomac, iar inima îți bate foar...