Cap.1 -Prima zi

418 28 9
                                    

Sunt o fată obisnuita! Nu sunt acea fata din școală care își schimba iubiții ca pe șosete. Chiar dacă nu am avut pana acum niciun iubit nu regret asta, înca visez la Făt Frumos călare pe cal care sa vina și sa ma ia cu el sa fugim în lume. Da știu ce credeți sunt o fata prea visătoare, dar asta sunt eu.Nu am un corp perfect, nu am cei mai mari sâni din școală și nu ma îmbrac ca o pitipoanca,dar pot sa fiu mandra de cine sunt și chiar sunt o persoană importanta în liceul Hall Cross. Ma duc la toate petrecerile care se dau în weekend și mereu sunt asaltata de băieți care vor o fata pentru o noapte și apoi o lasă.Nu!Eu nu sunt asa eu vreau o relație serioasa cu un băiat dragut și grijuliu care sa îmi suporte prostiile pe care le fac.

Buna numele meu este Erika, am 17 ani, am parul blond și ochii verzi și locuiesc cu sora mea mai mare Kate în Holmes Chapel. Pot spune ca sora mea e cea mai tare sora din lumea întreagă. Ea are parul blond și ochii albaștri, chiar dacă e cu un an mai mare ca mine lumea ne confunda și crede ca suntem gemene. Kate e și cea mai buna prietena a mea și o iubesc mult fiindcă e singura pe care o mai am lângă mine după ce părinții noștri au murit în Canada într-un accident de mașină.

Astăzi este ultima zi de vacanță și am decis sa o petrecem la cumpărături. Asa ca am luat cheile de la Ferrari -ul surorii mele și am plecat.

Jos ma aștepta Kate care se incalta.

-Ai de gând sa pleci pe jos pana în centru? O întreb aruncându-i cheile de la mașină.

-Chiar ma întrebam unde sunt cheile! Mersi surioara!

-Bine hai sa mergem ca trebuie sa îmi iau ținuta pentru școală.

Ne-am urcat în mașină și am plecat.

Am ajuns la mall și mi-am cumpărat câteva haine. Când voiam sa plecam am dat peste cineva, iar pungile mele sau împrăștiat pe jos.

-Scuză-mă! Nu te-am văzut eram cu capul în nori! îmi spune băiatul care ma lovise.

-Lasă-mă sa te ajut! Dă-mi mana.

M-am ridicat și apoi am ramas blocata era un baiat blond cu ochii albaștri și cu piercinguri.

-Bună! numele meu e Max! Pe tine cum te cheamă?

-Ma numesc Erika! spun eu înrosindu-ma ca un rac.

-Pai îmi pare bine sa te cunosc Erika, ai un nume foarte frumos! Îmi cer scuze dacă te-am lovit!

-Nu-i nimic, sunt bine acum!ca te-am întâlnit pe tine! îmi spune subconștientului meu tâmpit ( mintal face palm)
-Păi ne mai vedem mi-a părut bine de cunoștință! Pa!

-Și mie! Pa!

-Cine era ăla?ma întreabă Kate care venea cu un milkshake în mana.

-E un baiat cu care m-am ciocnit din greșeală, numele lui e Max!

-Uhhh! Era foarte dragut! îmi spune sormea.

-Da,nu-i asa? spun eu încă salivând.

-Se pare ca cineva s-a îndrăgostit! îmi spune Kate cu un zâmbet tâmpit pe față.

-Daaa! Stai ce? Nu!eu nu m-am îndrăgostit ști ca nu cred în dragoste la prima vedere.

-Cum spui tu! Hai sa mergem Mrs. Love ca trebuie sa ne pregătim pentru mâine.

Plecam și ajungem acasă unde ma trântesc în pat și adorm imediat gândindu-mă la ziua de azi.

Hei guys! Sper sa citiți cartea! Știu ca nu e prea interesanta dar asta e abia începutul și o mica descriere. În capitolul următor începe acțiunea. Va pwp !
P.S. În poza este Erika .

Iubirea doare!-postez rar-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum