Ma ridic din pat amorțita și cobor la bucătărie.
Jos Kate stătea pe canapea și se uita la un film împreună cu un băiat. O!el trebuie sa fie" iubitul perfect "cum spune Kate, recunosc e dragut, dar nu se compara câtuși de puțin cu Max, Max este tot ce mi-aș fi putut dori vreodată. Ma rog, merg direct spre ei ca sa ma prezint.
-Neatza! Kate, el este iubitul tău?
-Bună dimineața și ție Erika, da el este iubitul meu.
-Erika, îmi pare bine! spun și îi dau mana.
-Lucas,încântat! spune și îmi strânge mana.
-Pai eu va las porumbeilor, Max trebuie sa apară în orice moment.
-Deci tu și Max sunteți iubiți? întreabă Kate
-Cam da, acum o sa plec pa! O, și Kate diseară merg la o petrecere, dar promit ca nu voi sta mult.
-Bine sa ai grija!
Ma pregătesc rapid trăgând o pereche de colanți negri cu paiete pe mine, îmi iau un tricou alb cu pickachu și ma încalț cu niște teniși galbeni.
Cobor rapid și ies pe ușa îndreptandu -mă spre mașina lui Max.
-Hei iubitule!spun în timp ce îi dau un pupic pe năsuc.
-Hei princess, ești gata?
-Gata de ce?
-De petrecere și de a o cunoaște pe Dya sa întors astăzi în țară.
-Dya e prietena care nu am întâlnit-o când mai prezentat găștii nu-i asa?
-Da ea e, dar astăzi o s-o cunoști!
-Abia aștept! spun entuziasmata
Ajungem la liceu și mergem spre clasa, pe hol Max ma ia de mână,iar toți se uita ciudat la noi. Unele fete aruncau săgeți din priviri, băieții îl felicitau pe Max, iar unii erau doar confuzi.
În clasa ma duc spre Bri și Kira care stăteau în spate.Stai! Ma inseala privirea sau Josh o ține de mana pe Bri?Nu! se pare ca nu ma înșel, ăștia doi sunt împreună și chiar se potrivesc.
-Bună fetelor, buna Josh!
-Hei Erika ce bine ca ai venit îmi vine sa vomit când îi văd pe ăștia doi făcându-și complimente. zice Kira
-O pai nu cred ca dacă stai prin preajma mea nu o sa auzi asa ceva,în plus ca acum am un iubit!
-Ce?tu iubit? Cum se poate asa ceva? întreabă Kira și Bri
-Pai se poate!
-Și cine e norocosul? zice Kira făcând cu ochiul
-Pai nu e evident din moment ce se ține de mână cu Max,spune Bri sarcastica
-Da suntem împreună, în fine haideti o sa înceapă ora.
După ore în curtea liceului-Nu pot sa cred ca nu miai spus ca ești cu Josh, zic eu puțin enervata
-Scuze, doar ca erai prea ocupata cu holbatul la Max, ca sa ma asculți, zice Bri
-În fine e oricum ciudat adică cum suna asta :fata îndrăzneață din școală, dar totuși timida cu băieții și bad boy -ul din.școală bine făcut. Mai pe scurt Bri și Josh.
-Suna la fel de ciudat ca și Max și Erika! spune Bri bosumflata.
-Bine gata hai sa mergem trebuie sa ne pregătim pentru petrecerea din seara asta. zice Kira cu o fata plictisita
-Cred ca are nevoie de un iubit, îmi șoptește la ureche Bri.
Știu e cam scurt, dar următorul o sa fie mai lung, promit! Pupici!
CITEȘTI
Iubirea doare!-postez rar-
FanfictionCineva mi-a spus odată ca dragostea e cel mai frumos sentiment din lumea întreagă. La început nu am crezut, dar acum știu ca a avut dreptate. Când ești îndrăgostit ai o putere în tine, simți ca plutești, ai fluturi în stomac, iar inima îți bate foar...