unu

12.5K 454 67
                                    

'' Draga jurnalule,

Azi e o zi speciala pentru mine. In sfarsit am implinit varsta de saisprezece ani si pot sa practic echitatia. Astept de foarte mult timp asta,iar in cateva momente trebuie sa vina cinci profesori,iar eu si cu ai mei trebuie sa-l alegem pe cel mai bun ca sa ma invete. Ar fi facut-o tata,dar el e prea ocupat in ultima vreme...

Sa locuiesti la o ferma nu e ceva chiar atat de usor, dar eu simt ca locul asta e pentru mine. Simt ca aici sunt in largul meu, langa familia si prietenii mei cei mai buni.

Am multa incredere in tine, jurnalule, tocmai de asta iti spun ca am o presimtire ciudata in legatura cu ce se va intampla astazi.

Oh,asta e soneria. Cred ca au ajuns deja profesorii. Sunt foarte incantata. Voi scrie dupa impresiile.

Cu drag, Emily ''

Am inchis jurnalul si l-am pus sub perna. Apoi mi-am aranjat putin tinuta si am coborat in living,unde ai mei stateau pe canapea,impreuna cu doi posibili profesori.

Unul dintre ei ma privea asa insistent in timp ce coboram scarile,cu grija sa nu alunec. Din instinct, l-am privit si eu si pot sa spun ca are niste ochi caprui destul de frumosi.

''Buna ziua! '' am salutat eu politicos

'' Buna ziua! '' au raspuns cei doi la unison si tipul cu ochi caprui mi-a sarutat mana,la fel a facut si al doilea.

M-am asezat langa ai mei,iar in timp ce acestia discutau, soneria s-a auzit din nou.

''Deschid eu!'' am zis si m-am indreptat spre usa

Am apasat pe clanta,iar usa s-a deschis cu un mic zgomot, iar atunci, in fata usii, am vazut un minunat barbat cu ochi verzi ca smaraldul, parul saten cu niste bucle incredibile care ii atarnau gratios pe umerii lui lati. Era imbracat la costum, practic prezenta lui acolo era una de milioane.

'' Emily, nu poftesti omul in casa? '' m-a intrebat mama

'' Oh,ba da...Scuze...'' i-am spus omului din fata mea,invitandu-l in casa, dar privind podeaua.

'' Nu-i nimic,baby.'' a zis el sarutandu-mi mana,apoi a mers catre parintii mei

Sunt okay....Tocmai mi-a zis 'baby'? Si mi-a sarutat mana.Ce...

'' Buna ziua! '' a salutat el ,dand mana cu tata si a sarutat-o pe a mamei.

A trecut deja jumatate de ora, iar acest om...cred ca are in jur de douazeci si cinci de ani, se tot holbeaza la mine. Dar e okay,imi place...

Stai,nu..nu-mi place. Poate doar putin...putin,foarte putin...

Se pare ca si parintilor mei le place de acest tip,cum a spus ca-l chema? Oh,da...Styles. Mr.Styles. Suna asa dragut...

'' Mama,eu merg pana la mine in camera. '' am zis eu si am plecat dupa canapea. Trebuia sa scriu despre el in jurnal. Despre acest barbat, destul de aratos...Destul de? Ce tot spun aici,e foarte aratos.

Dupa cateva minute,am decis sa iau jurnalul si sa scriu, dar cand imi incercam stiloul, am fost distrasa de o bataie usoara in usa.

'' Intra. '' am raspuns scurt, ascunzandu-mi jurnalul sub patura. Ma asteptam sa fie mama,dar nu.

Pe usa a intrat chiar domnul Styles. Ce cauta el aici? Si de ce ma simt asa ciudat cand stiu ca e aici?

'' Ce cautati dumneavoastra in camera mea? '' am intrebat eu sfioasa

'' Ce? Nu-ti place prezenta mea? Vrei sa plec? ''

'' Oh,nu...Nu asta spuneam. Vreau doar sa stiu de ce esti aici? ''

'' Pentru tine,papusa. '' a zis el,sprijinindu-se de biroul meu

Eu am inghitit in sec si l-am privit cum mangaie biroul.

'' Intr-o zi vom sta acolo si o sa-mi stigi foarte tare numele.'' mi-a soptit el la ureche,punandu-mi mana pe fund.

Am inghitit din nou in sec,privind in gol.

Dupa asta el zambit pervers si a iesit din camera mea.

Pentru cateva secunde am ramas socata si am mers dupa el.

'' Ati gasit baia? '' l-a intrebat mama

'' Da,am gasit-o. Multumesc frumos. '' a zis el privind inapoi, probabil stiind ca voi veni dupa el.

M-am sprijinit usor de zid, stand pe scarile reci.

De ce mi-ar zice asa ceva? Un necunoscut,pana la urma,nu? Si de ce simt ca vreau asta? Adica nu vreau, dar simt ceva..simt cum universul meu s-a schimbat de cand l-am vazut, iar acum, doar vocea lui imi rasuna in minte...

Sigur va fi o poveste lunga, o poveste care va incepe chiar din acest moment.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Hei kids! Dupa cum vedeti am inceput o poveste noua...Dap,tot cu Harry Styles. Stiu ca ideea aceasta cu 'daddy' e destul de intalnita,dar am vrut ceva mai diferit fata de fanfic.-urile pe care le scriam eu. Well...sper ca totusi sa va placa aceasta poveste ♥

Daca vrea cineva dedicatie,poate sa-mi ceara.. :) Va iubesc muult ♥ ♥

xoxo Criss

Daddy | H.S |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum