Dupa ce a plecat Harry eu am intrat in casa si m-am dus in camera mea.
M-am imbracat cu o pereche de colanti negrii,un maiou alb si cu un pulover gri pe deasupra.
M-am incaltat cu botoseii mei si apoi mi-am facut patul.
Era aproape ora ca profesoara sa ajunga asa ca mi-am pus si cartile pe birou si apoi am coborat la parter.
Astazi trebuie sa vina si Mara,bucatareasa.
Soneria a sunat si am mers sa deschid. Era bucatareasa.
'' Mara! Ai venit! '' am exclamat eu dupa care am strans-o tare in brate
'' Am venit scumop. Ce mai faci? '' a zis dandu-si haina jos de pe ea.
'' Bine. Dumneavoastra? ''
'' Nu ma lua pe mine cu ' dumneavoastra '. Ma faci sa ma simt batrana. ''
Am ras amandoua dupa care ea s-a dus la bucatarie si eu in camera mea.
O iubesc pe Mara. Desi are cincizeci si opt de ani,are un suflet tanar. Mereu glumeste cu mine. Cand ai mei nu sunt acasa,ea mereu a fost ' umarul pe care sa ma sprijin '.
Lucreaza la noi in casa de cand ma stiu. Dar,cu timpul, parul ei a inceput sa prinda culoarea zapezii.
'' Emily! Vino pana jos! '' a tipat Mara
'' Vin! '' am tipat inapoi
Am coborat scarile,crezand ca a venit profesoara,dar nu a fost asa.
'' Buna ziua. Pe cine cautati? '' am spus politicoasa omului din fata usii.
Mara se uita mirata la el,cu usa deschisa.
'' Sunt viitorul tau profesor. '' a zis tipul in jur de douazeci si ceva de ani,cu parul blond si ochii de un albastru intens ca cerul senin.
'' Dar cu fosta...cum ramane? ''
'' Eu o inlocuiesc pe o perioada de timp. Este plecata in Tokyo pentru cateva luni. ''
'' Intrati. '' am spus,facandu-i loc in casa.
'' Multumesc ca nu ma mai tineti la usa. Pentru ca,sincer,inghetam. Bate vantul foarte tare azi. '' a spus sarcastic acel barbat
'' Cine e omul asta? Ma sperie. '' mi-a soptit Mara
'' Nu am nicio idee. Dar o sun pe mama. Ea trebuie sa stie. '' am zis,privindu-l amandoua de la distanta pe blond.
Se pare ca am inceput sa dau porecle ' ochi verzi ' si ' blondul '. N-am ce sa fac cu viata mea...
'' Si eu vreau sa stiu. '' a continuat Mara
Am apelat-o pe mama.
'' Alo? Mama? '' am spus eu
'' Da,scumpo. A ajuns? '''' Stai. Stiai? De ce nu mi-ai spus si m-ai lasat sa ma trezesc cu ' noul meu profesor ' la usa?! ''
'' Am uitat. ''
'' Serios,mama? Serios?! Off...trebuie sa inchid! Pa! ''
'' Pa,Emily! ''
'' Amm...da..pai sa mergem in camera mea. '' am zis intr-un final
''Desigur. '' a zis ' blondul ' si a urcat scarile
CITEȘTI
Daddy | H.S |
FanfictionLa varsta de saisprezece ani, Emily are marea dorinta de a calari. Asa ca parintii ei ii vor angaja un profesor de echitatie. Ce se intampla cand relatia elev-profesor nu este respectata si sentimentele apar intre ei? Daca nu vor putea sa st...