douăzeci

2.8K 141 25
                                    

Razele soarelui au patruns adanc prin perdeaua subtire de un roz pal, cu model floral, facandu-ne pe mine si Harry sa ne trezim din somn.
" Buna dimineata, iubito! mi-a soptit Harry dandu-mi o suvita de par dupa fata, zambindu-mi cald, lasandu-si la iveala dentitia perfecta.
- Buna dimineata, cat este ceasul? am intrebat dezmortindu-ma.
- Noua si douazeci de minute, de ce?
- Doar intrebam.
Mi-am lasat capul pe pieptul lui Harry, simtindu-i bataiele inimii. Mi-a sarutat crestetul capului dupa care mi-a soptit:
" Ce vrei sa facem? "
" Nu stiu, tu ce vrei? "
" Hai sa vorbim. "
" Facem asta deja. "
" Voiam sa spun sa vorbim despre noi. "
" Suna interesant, tu incepi. "
" De ce eu?
" Tu esti baiatul, tu faci primul pas. " am spus zambind victorioasa.
" Okay, pai... La varsta de cincisprezece ani am fost adus pentru prima oara la sectia de politie deoarece am fost prins la volan si nu aveam permis, insa nu am stat decat o noapte acolo. "
" Ai scapat usor. De ce? Oricum eu nu am ce sa zic interesant deoarece toata viata mi-am petrecut-o aici, nu am alti prieteni, nu am mers decat o data in oras, fiind departe...Am niste parinti protectori, insa abia daca ii vad. Mara pare sa-mi fie mama mai mult decat cea adevarata. Copilaria ta cum a fost? "
" Sa spunem doar ca am avut un as in maneca. Am crescut intr-un palat calare pe un dragon si..glumesc. Nu am avut o copilarie roz, de mic am fost lasat sa fac ce vreau, mama a murit cand m-a nascut pe mine, cel putin asa mi s-a spus. Am crescut intre timp am aflat ceva ce mi-a schimbat viata, iar dupa varsta de paisprezece ani mi-am descoperit pasiunea de a calari - si la propriu si la figurat -. Am gasit acea fata, care ma iubea. Intr-o noapte in club, ne-am cunoscut prin sex si de beat ce am fost am lasat-o gravida. Asa am ajuns sa ne casatorim si ea a nascut acel copil. Nu o puteam lasa insarcinata. In afara de boala ei acum, nu ma mai tine nimic legat de ea. Cu noroc te-am gasit pe tine- fiinta ce imi lumineaza drumul si imi face inima sa sara din piept. Ar fi mai multe de zis, dar nu imi place sa vorbesc despre mine. "
" Imi pare rau de sotia ta..., si copilul va ramane la tine si va trebui sa il cresti... "
" Va trebui sa il crestem. " m-a corectat.
" Cum le voi spune alor mei de toate astea? "
" Adica? "
" Sunt indragostita de profesorul meu de calarie, care este mult mai mare ca mine, este casatorit, cu nevasta si copil. Iar noi tineam secreta aceata relatie plus ca mi-am pierdut virginitatea cu el. Nu-i prea usor de explicat asa ceva. " am spus razand.
" Ce-ar fi sa nu spui nimic? Si sa pastram asta pentru noi, cel putin pana cand voi fi liber. "
" Of oricum n-am alta solutie... "
Harry a inceput sa ma sarute, introducandu-si limba in gura mea.
" Mai bine ne-am imbraca. " a spus Harry intr-un final.
El si-a luat blugii cei negrii pe el si un maiou alb.

Iar eu o fusta neagra si un tricou alb inscriptionat cu numarul " 99 " pe el

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Iar eu o fusta neagra si un tricou alb inscriptionat cu numarul " 99 " pe el.

Am coborat la bucatarie si ne-am facut ceva de mancare - sau cel putin am incarcat sa facem

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am coborat la bucatarie si ne-am facut ceva de mancare - sau cel putin am incarcat sa facem.
" Esti un bucatar oribil! " am spus.
" Nici tu nu esti prea buna la asta, sa stii. " a zis el stergandu-se pe maini.
" Cand vorbeam despre noi trebuia sa ma anunti ca decat sa faci clatite mai degraba dai foc la casa. " am continuat eu razand.
" Si stii ce am mai uitat sa spun? "
" Ce anume?"
" Stiu cum sa te ' calaresc ' si cum sa te ating mai bine decat ti-ai fi putut imagina tu vreodata. Plus am un corp de invidiat. "
" Dumnezeule ce modest esti! "
Am ras amandoi dupa care am aruncat la gunoi experimentul numit ' clatite '- se pare ca niciunul nu e bun la asta ceva- si am luat cate un fruct dupa care ne-am dus pe canapea.
Stateam cuibarita sub bratul lui Harry, in timp ce ma gandeam la viata mea, la tot ce se intampla in jurul meu. Daca nu l-as fi intalnit pe el, oare ce as fi facut acum? Nu imi pot imagina sa nu-l am langa mine. Il iubesc, chiar o fac. E prima oara cand simt acest sentiment unic pentru cineva.
Insa... Daca tin asa mult la el, ar trebui sa stie de Luke si de intamplarile precedente, nu doar din ce a vazut.
Din moment ce el nu reincepe subiectul nici eu nu vreau sa il deschid, nu vreau sa stic ceva intre noi. Impreuna suntem ca ceva magic, ceva nepretiuit... Ca un diamant. Ba nu, mai frumos...ceva de nedescris. Devin prea sentimentala, ugh.
" La ce te gandesti? " m-a intrebat Harry.
" La nimic. "
" Cum te poti gandi la nimic cand nici nu ma ascultai. Hei, ce s-a intamplat? " a spus ridicandu-mi barbia, sa-l pot privi in ochi.
" Nu stiu... Mi-e doar teama. Mi-e teama ca cineva ne va descoperi. Ce vom face atunci? "
" Vom fugi. "
" Daca problemele vor fugi dupa noi? "
" Nu o vor face. "
" De ce esti asa sigur? "
" Pur si simplu. "
Mi-am pus capul la loc pe umarul lui, dar nu inainte de a-l saruta ai de a-i spune ca il iubesc.
La televizor nu era absolut nimic de vazut asa ca l-am inchis.
Harry voia sa plece asa ca s-a dus sus sa-si ia geaca. Eu l-am asteptat jos, privind pe fereastra. Inca am acest sentiment ciudat, sper ca nu va fi nimic grav.
Cand el a ajuns a venit pe la spatele meu si m-a prins de mijloc, sarutandu-mi umarul si gatul.
Dupa care a ajuns spre buze, pe care le-a muscat usor simtind gustul usor sarat pe limba.
" Eu plec, iubito. Ne vedem in cateva zile."
" Bine, tati. Fetita ta te va astepta aici. "
L-am condus pana la usa cand m-am ridicat pe varfuri sa-l sarut dupa care el si-a pus mainile pe fundul meu strangand usor.
Insa, nimic frumos nu dureaza prea mult deoarece...


HEI KIDS CE MAI FACEETI
DA DA STIU CA SUNT O LENESA CA N-AM POSTAT DE MAI BINE DE O LUNA ETC ETC

Nu mai scriu cu caps, devine ciudat ..bun si am incercat chestia cu pozele in text dupa cum ati vazut :)))) si stiu ca e plictisitor capitolul scuze da n-am mai avut idei
Oricum vad ca nu mai citeste asa multa lume so ma gandesc sa fac un final rapid si...nu prea placut :)
* Ce credeti ca se va intampla? *
Vot, comm ce vreti voi ❤❤❤❤ lyy
xoxo Criss

Daddy | H.S |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum