doisprezece

4.5K 264 32
                                    

In camera se lasase o liniste ametitoare. Harry se uita pe fereastra de cateva minute si nu spunea nimic.

Eu stau pe pat si il privesc. Gesturile lui mici, aramjatul parului sau dresul vocii, ma fac sa ma simt in plus...in casa mea, in camera mea.

'' Tati...'' am soptit mergand spre el, cu pasi mici, simtind covorul pufos sun talpile mele.

'' Da, baby girl. '' a raspuns Harry cu vocea sa ragusita.

'' S-a intamplat ceva? '' l-am intrebat, stand in dreapta lui, privind prin aceeasi fereastra la stelele de pe cer.

'' Nu, doar ma gandeam. ''

'' Si pot sa stiu ce la? ''

'' La tine...la noi...'' a soptit, acum uitandu-se la mine.

M-am intors spre el si i-am zis:

'' Esti nesigur in legatura cu ' noi '? ''

'' Putin...''

'' Tati, tu mi-ai zis mie sa nu-mi fie frica. Tie de ce iti este? ''

'' Uneori am impresia ca asta nu iti place. Si ca te fortez, iar eu nu vreau asta. Nu vreau sa fac ceva impotriva vointei tale. Eu...Eu cred ca diferenta de varsta dintre noi si gesturile mele, nu sunt potrivite pentru tine. '' a zis Harry privind cu o urma de regret in ochi , in jos.

'' Diferenta de varsta nu e importanta, nici inaltimea, sunt doar niste numere. Iar gesturile tale sunt perfecte. Tati, eu te iubesc asa cum esti! '' i-am soptit, punandu-mi mainile dupa gatul lui si strangandu-l tare intr-o imbratisare.

El si-a sprijinit capul in scobitura gatului meu si mi-a strans soldul cu mainile sale mari.

Latura asta a lui, sensibila, il face sa para asa inocent si nesigur pe el. Insa, latura sa perversa, il face sa para atat de sigur pe el si constient de ce face.

Acum, tot ce are nevoie e o imbratisare prin care sa ii arat afectiunea mea si ca nu e singur aici, sunt si eu si ne putem baza unul pe altul.

'' In momente ca asta eu prefer sa stau in pat, sa ma uit la un film si sa mananc ciocolata. Poate fi un remediu bun si pentru tine. '' i-am zis, rupand imbratisarea

'' Nu, e okay. Imi multumesc, Em'! '' mi-a zis apropiindu-se de mine.

Mi-a supt buza inferioara dupa care mi-a soptit:

'' Si eu te iubesc asa cum esti, babe! '' 

Genunchii mei s-au inmuiat complet, iar eu m-am facut rosie in obraji. E ciudat cum numai el imi poate creea astfel de sentimente prin niste cuvinte care inseamna atat de mult.

'' Esti asa draguta cand rosesti! '' mi-a zis razand

'' Poti sta cu mine in seara asta? '' l-am intrebat

'' Vrei s-o fac? ''

'' Da. Dar nu am haine...daca vrei ceva de la tata...''

'' Oh, Emily...Micuta mea Em'...tati niciodata nu doarme imbracat. '' mi-a spus ranjind pervers

Si s-a intors! Harry cel pervers e aici!

Am ras si am mers sa deschid sifonierul ca sa-mi iau camasa de noapte.

'' Ti-ar sta mai bine in tricoul meu. Oricum iti vine exact ca o camasa de noapte. '' a zis Harry dandu-si tricoul de pe el si lasand la iveala patratelele si tatuajele sale.

Daddy | H.S |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum