cinci

7.1K 308 48
                                    

'' Tu..Tu simti ceva pentru mine? ''

'' Emily, ce intrebare e asta? ''

'' Doar..spune-mi...''

'' Normal ca simt ceva pentru tine. '' a zis Harry punandu-si mana pe fata mea si mangaindu-mi obrazul.

M-a dat jos de pe cal si m-a pus in fata lui...Nu-mi vine sa cred ca sunt atat de scunda, pe langa el...

'' Emily, eu te iubesc. Stiu ca pare imposibil deoarece sunt mai in varsta decat tine, dar nu vreau ca tu sa te indoiesti de asta. Niciodata! ''

''  Am inteles, tati. '' am spus privindu-l in ochi

'' Lectia s-a terminat. Ne vedem la cinci. Acum du-te in casa si pregateste-te. Duc eu calul la loc. '' 

Am dat din cap in semn de ' da ' dupa care m-am dus in casa zambind, iar el mi-a dat o palma la fund.

M-am intors spre el si am ras, la fel facand si el.

Dupa cateva minute l-am vazut pe Harry cum pleca. Atunci m-am dus si mi-am facut un dus.

Am dat drumul la apa, aceasta incalzindu-se. Mi-am dat hainele jos de pe mine si am intrat sub jetul fierbinte de apa.

Picaturile imi alunecau usor pe pielea moale, facandu-ma sa ma gandesc la Harry.

Sa-i vad imaginea in minte, cu ochii lui minunati, parul acela rebel, dar in acelasi timp aranjat, chipul lui angelic, toate imi fac picioarele sa para niste jeleuri.

Totusi, pare asa inreal ca un barbat de douazeci si sase de ani sa iubeasca o fata de numai saisprezece.

Dupa un dus destul de lung mi-am luat capodul de baie pe mine si m-am pus in pat.

Sunt nostalgica, trista...nu stiu cum sunt. Poate ganditoare, dar nu-mi pot da seama de ce.

Dupa alte cateva minute imi sterg parul ud si imi caut ceva cu care sa ma imbrac.

Nu am haine decoltate, sau sexy...asa ca aleg o rochie simpla, cu o palma deasupra genunchiului roz cu o dantela micuta alba si un guler tot alb. Lenjeria intima alba si dresul, de aceeasi culoare.

M-am imbracat si apoi mi-am pieptanat parul in oglinda.

Dintr-o data aud o bataie in usa. E mama.

'' Scumpo, esti gata? ''

'' Mai am putin,mami. T-Harry a ajuns? '' 

Dumnezeule...era sa...da. Era sa-l numesc ' tati ' pe Mr. Styles in fata mamei...

'' Nu, dar e aproape cinci, deci trebuie sa apara. ''

'' Okay. Cobor imediat. '' am zis zambindu-i

Ea a iesit din camera, dupa care eu mi-am prins o fundita in par si am iesit din camera mea.

Ajunsa in living m-am pus la masa,dar fix atunci a sunat soneria. E aici.

Am mers sa deschid.

'' Bine ati venit! '' i-am spus

'' Bine v-am gasit! '' a raspuns el, dandu-mi un buchet de flori si sarutandu-mi mana

Asa romanic...

Apoi i-a sarutat mana mamei, dandu-i flori.

'' Dar ce frumoase sunt, Mr. Styles. Nu trebuia sa va deranjati. '' a spus mama, punand florile intr-o vaza.

Daddy | H.S |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum