Cand afara s-a inserat, parintii mei au decis sa vina si ei inapoi. Dar chiar nu-mi doream asta. Sunt imbracata cu un tricou cu guler, un hanorac si cu un fular la gat. Mai sunt normala?
Stau inchisa in camera mea, de frica sa nu-mi observe cineva ciudatenia de pe gat. Off...tati...Iti multumesc, ziua sunt peste treizeci de grade,iar eu va trebuii sa ma imbrac ca un om din Narnia numai ca sa acopar aia.
Dar ce-mi doresc cel mai mult in acest moment este sa-l am pe Harry langa mine, sau pe tati...Chiar nu inteleg de ce m-a pus sa-i zic asa. Nu e tatal meu,sau...mama trebuie sa-mi dea niste explicatii...
Si tocmai ce vorbeam de ea,apare la mine in camera.
'' Scumpo,de ce nu vii jos? 'Ti-e rau? '' m-a intrebat ea ingrijorata, venind spre mine
'' Nu,sunt bine. '' am zis departandu-ma
'' Tatal tau vrea sa ia cina cu Mr.Styles maine. Dupa cursuri ii poti spune asta? ''
'' Da,desigur. '' i-am raspuns,dupa care a plecat
Fix de asta aveam nevoie. De o cina cu doi 'tati'. Super! Si eu de ce am acceptat? Doamne,ce proasta sunt! Vreau sa dau timpul inapoi! Ma aude cineva? Cum dau timpul inapoi?
'' Nu poti si accepta ca si tu vrei asta. ''
Hei constiinta, chiar ma intrebam unde esti,ce mai zici. De ce mereu spui lucrurile pe care le gandesc,dar nu vreau s-o fac?
'' Asta e meseria mea. ''
Atunci esti concediata.
Mintea mea de fata e activata. Deja ma gandesc cu ce sa ma imbrac ca sa-i atrag atentia.
Partea proasta e ca week-end-ul e pe sfarsite, iar eu doar atunci am lectiile de calarie. Il vad doar sase ore pe saptamana, asta e chiar mai rau decat credeam.
Eu fac toate orele acasa. Am o profesoara care vine la mine in timpul saptamanii, cum rezist douazeci de ore cu aia si doar sase cu Harry?Nu putem sa le inversam?
* * *
Mai sunt fix cinci minute si sapte,sase...secunde si Mr. Styles trebuie sa apara. Sunt singura si cred ca de asta ma gandesc la el si cu mine in patul meu. Stiam eu ca trebuie sa renunt la cafeaua de seara...
'' Soneria! A ajuns! '' am strigat eu si am coborat scarile cu o viteza inimaginabila scarile si i-am deschis usa printului,pardon profesorului meu...Uitati ultima parte....
'' Buna,tati! '' l-am salutat eu
'' Buna,iubito! '' mi-a zis si el analizandu-ma din cap pana in picioare
'' Arat chiar asa urat? '' am zis eu privindu-mi tinuta
'' Nu,baby. Arati super. Ma exciti cu corpul tau. '' mi-a zis el razand pervers
'' E mai bine,cred...In fine,inainte sa incepem,vreau sa-ti propun ceva. ''
Stiu ca mama a zis dupa,dar e mai bine inainte.
El a intrat in casa si ne-am asezat pe canapea. Acesta si-a pus mana pe piciorul meu.
'' Mama m-a pus sa te intreb daca vrei ca in seara asta sa iei cina cu noi. Adica cu mine,mama si tata. ''
'' Sa vedem. Sa stau la aceeasi masa cu 'fata' mea, socrul si soacra. Viitori,dar ma rog...Suna interesant. Ca desert ce vom avea? '' a spus el zambind pervers
'' Ce va face bucatareasa. ''
'' Stii la ce ma refer...'' mi-a spus venind spre mine si sarutandu-ma
'' Stiu. Dar nu se poate,tati. Sunt prea mica. ''
'' Ai saisprezece ani,Emily. Se poate. ''
'' Dar nu e legal. ''
'' Atunci te las sa crezi ca o vei face la varsta legala...'' a spus Harry zambind
Sincer,ma omoara cu zambetul lui perfect.
Dar e un lucru pe care nu-l inteleg.
Stiu ca cel mai bine ar fi sa-l intreb pe el asta,dar cred ca imi e frica de raspunsul lui. Adica...
Noi suntem sau nu un cuplu? Adica el simte ceva pentru mine sau...
'' Incepem? '' a spus Styles
'' Cum? '' am spus eu confuza
'' Calaria. Incepem? ''
'' Aa...oh,da. ''
Atunci am iesit din casa si ne-am indreptat catre grajduri si am luat calul.
M-a ajutat sa ma urc pe el si apoi ma tinea sa nu cad.
'' Imi e frica. '' a spus tati
'' De ce,tati? ''
'' Pentru ca tu o sa inveti repede si nu o sa mai ai nevoie de mine. ''
Wow,asta a fost ciudat...A vorbit asa deschis. Nu l-am mai vazut asa pana acum si chiar parea ca-i pasa...
'' Tati,eu mereu o sa am nevoie de tine. ''
'' Chiar asa? ''
'' Da. Dar e ceva ce nu inteleg..''
De ce? De ce nu am putut sa ma abtin?
'' Ce anume, love? ''
Love? Asta e noua...Ador cand imi spune in feluri diferite!
Bun,acum e fac? Sa-l intreb? Dar oare va reactiona pozitiv Nu,mai bine nu risc.
'' Caii,inteleg cand noi vorbim cu ei? ''
Cea mai buna minciuna...Emily,esti varza la capitolul asta.
'' Da. Ei sunt niste animale destepte. Iar daca te comporti frumos cu ele, vei vedea ca te iubesc. '' a spus Harry sa parea ca a inghitit minciuna. Parea...
'' Dar ce voiai sa spui cu adevarat? ''
De ce e asa destept si si-a dat seama? De ce?
'' Asta era ceea ce voiam sa-ti spun. ''
'' Pe cine crezi tu ca minti? Papusa, lui tati nu-i plac nici oamenii care mint. ''
'' Asta era tati. Nu te mint. ''
'' Sa zicem ca de data asta accept incercarea ta de a ma mintii,dar data viitoare nu mai scapi. ''
Eu am inghitit in sec.
Tati,chiar imi e frica sa te intreb asta. Intelege-ma!
Dar pana la urma tot trebuie sa o fac. Daca el defapt nu simte nimic pentru mine, iar eu ma amagesc degeaba?
Am tras aer in piept si mi-am facut curaj si i-am spus:
'' Bine,tati. Ai dreptate. Altceva voiam sa te intreb. Dar e complicat si sunt speriata...''
'' Te ascult,baby. Spune-mi. '' a zis el serios
'' Tu...Tu simtit ceva pentru mine? ''
Hei kids! Asta a fost si cu acest capitol. Stiu ca nu e stralucit, este scurt si foarte plictisitor... :((
Scuzati-mi lipsa de inspiratie,dar capitolul a fost scris la 2 de dimineata,bc...nu aveam somn si stiu ca aveam scoala peste cateva ore, dar da... am decis sa scriu. Sunt multe greseli,stiu.
Sper ca totusi va place si va iubesc mult,iar daca vrea cineva dedicatie sa-mi ceara ♥
xoxo Criss
CITEȘTI
Daddy | H.S |
FanfictionLa varsta de saisprezece ani, Emily are marea dorinta de a calari. Asa ca parintii ei ii vor angaja un profesor de echitatie. Ce se intampla cand relatia elev-profesor nu este respectata si sentimentele apar intre ei? Daca nu vor putea sa st...