șaisprezece

3.1K 157 8
                                    

Emily P.O.V

Au trecut trei  zile. Trei zile afurisite de cand nu l-am mai vazut pe Harry.
Ce face? Cum se simte? Unde este?
Imi e dor de fata lui, de buzele lui, de ochii lui, de atingerile lui, imi e dor de el.
Nu a mai venit nici Luke, dar azi trebuie sa vina... Deja pot simti fiorii reci ce imi strabat corpul.
Stiu ca ce face el e gresit, dar nu il pot opri. Si nu e din cauza ca imi place de el, asta in niciun caz. Ci pur si simplu, el e mai puternic.
Saruturile lui sunt dure, pline de ura in comparatie cu cele dulci, moi, senzuale ale lui Harry.
Doi baieti, atat de diferiti. Si doar o singura fata, care il iubeste pe unul dintre ei. Pe Harry. Stiu ca il iubesc, o fac din toata inima mea. Insa nu stiu in ce punct ne aflam... Doarece intre noi e mai mult decat o relatie elev-profesor...
Dintr-o data toate gandurile imi sunt spulberate cand usa de la intrare se deschide.
- De ce credeti ca exista usa? Sa stea de forma? Am zis ridicandu-ma de pe canapea.
- Nu folosi sarcasmul cu mine. A zis Luke.
- Peste o ora trebuia sa fiti aici. Mara nu mi-a lasat banii pe care trebuie sa vi-i dau.
- Nu am venit dupa bani, si in niciun caz sa o prind pe Mara acasa. A spus aproape in soapta, apropiindu-se amenintator de mine.
Eram fata in fata.  Ne priveam direct in ochi. Nu cred ca am apucat vreodata sa ii observ minunata culoare a ochilor. Un albastru pur, simplu si incrdibil de frumos.
Nu am de gand sa spun ca nu e frumos, deoarece as minti.
Acum, stand asa apoape de el, dar nefacand niciun gest ii pot observa trasaturile.
- Esti asa frumoasa... Mi-a spus dandu-mi o suvita de par dupa ureche.
- Multumesc! Am raspuns, aprope rosind din cauza complimentului.
- Imi place cand rosesti!
- Imi place cand stai la distanta.. Te rog, daca vrei putem incepe ora acum, iar cand vine Mara iti voi da si banii si-
Nu apucasem sa imi termin ideea deoarece Luke si-a lipit buzele de ale mele.
Nu am ripostat, ba chiar am raspuns sarutului.
Acesta devenea mult mai adanc, trebuia sa opresc situatia, pana nu se ajungea la mai rau.
- L-Luke..Nu! Nu e bine ce faci!
- De ce nu? Nu e nimeni aici.
- Nu conteaza asta! Imi sunteti profesor si doar atat si plus de asta ... Nu sunt disponibila. Am spus departandu-ma, privind in jos.
- Oh, haide! Stim amandoi ca vrei asta.
- Nu e asa! Nu vreau! Lasati-ma in pace sau chem politia!
- Nu o sa faci nimic!
A zis si a venit spre mine. M-a prins de coapse si m-a ridicat la nivelul bazinului sau, urcand spre camera mea.
Ma saruta. Ma atingea. Voia sa ajunga in punctul ala.
Nu vreau ca ce s-a intamplat data trecuta sa se repete.
Dar, daca Harry nu va stii de asta...
Emily, nu! Nu ma pot gandi la asta acum. Nu il voi trada, nu il voi insela pentru ca stiu ca nici el nu o face.

Harry P.O.V

De trei zile am plecat de langa Emily si imi e asa dor de ea, insa eu am treaba si aici in oras.
Sunt la cumparaturi cu ea.  Nu o pot lasa de izbeliste, trebuie sa ma ocup... De ele, de amandoua.
- Buna ziua! Aud o voce in spatele meu.
Ma intorc si o vad pe ...Mara.
- B-Buna ziua! M-am balbait. Nu. Ce cauta ea aici?!
- Am crezut ca azi aveti ore cu Emily, insa acum ca va vad cu domnisoarele acestea , nu va mai retin. Distrati-va cu familia! A spus razand dupa care s-a facut nevazuta.
Asta nu e de bine.
O sa ii spuna.
Nu ma va ierta niciodata.
Ea imi e fidela, o sa fie distrusa cand va afla.
Am lasat cosul acolo, trecandu-mi mana nervos prin par si am iesit din magazin.
Nu stiam unde ma duc, sau ce fac, stiam doar ca am dat dracu totul daca Emily va afla ceva.
Probabil ca ea e acum singura in patul ei, posibil in sosetele ei pana la genunchi si un tricou mai larg. Vreau sa fiu acolo sa nu sarut, sa o ating, sa o simt. Sa ii simt trupul vibrand sub al meu.
Dar am proasta imprestie ca daca Mara va zice ceva acasa- ce e foarte posibil- nu voi mai apuca sa fac acele lucruri.
Mi-am trcut din nou mana prin par, a mia oara in aceste minute.
Am o stare de nervozitate combinata cu vinovatie.
Mai bine nu ieseam azi din casa, asa nimic nu s-ar fi intamplat.
Dar poate, ar trebui sa privesc partea plina a paharului. Daca Mara uita si nu ii va zice nimic lui Emily, doarece e viata mea privata si nu ar trebui sa conteze asta pentru ele, nu? Oh, asta sigur nu se va intampla!
Ma simt ca un rahat... Sunt un prost!

Emily P.O.V

De la un simplu sarut, Luke e deja peste mine presand mici saruturi pe gatul meu.
Simt ca ceva in mine spune ca nu e gresit ce fac, deoarece nu tot ce stiu e adevarat, dar o alta parte imi spune sa incetez- sau cel putin Luke sa o faca.
Si-a dat geaca de piele jos si a aruncat-o undeva prin camera, dupa care mi-a mangaiat cu mana sa dreapta coapsa, simtind mii de fiori in intreg corpul.
Imi place senzatia- oricat se mult as vrea sa neg asta, nu pot.
Nu se compara cu ceea ce imi provoaca Harry, dar nu e totul la fel de salbatic ca data trecuta.
Si-a strecurat o mana pe sub tricoul meu, trecand usor peste materialul chilotului dupa pe abdomenul meu a inceput sa faca cerculete cu degetul mare al mainii.
Urca cu mana mai sus, alti fiori imi treceau prin vene, insa asta nu putea continua.
E de ajuns!
- Da-te de pe mine! Am tipat, punandu-mi toata forta in maini.
L-am impins de pe mine si m-am ridicat din pat.
I-am luat geaca de pe jos si i-am dat-o.
- Pleaca din casa asta!
- Spune-mi ca ti-a placut. Nu nega!
- Iesi nabii din casa asta! Am tipat pentru a doua oara.
- Daca asta e ceea ce iti doresti tu... Spunea cu un aer dramatic, dar nu mergea.
- Iesi dracu din afurisita asta de casa si nu te mai intoarce!
- Din pacate pentru tine, maine voi fi din nou aici. Au fost ultimele sale cuvinte dupa care a plecat.
Usa de la intrare s-a auzit semn ca Luke plecase.
Sunt atat de fulnerabila...
Ma simt folosita si vinovata.
Il insel pe Harry! Sunt o proasta!
- Emily?! S-a auzit un tipat de jos.
- Da? Mara?
- Da, am ajuns. Sunt in bucatarie. Vino sa iti zic o veste mare. Nu o sa iti vina sa crezi!
- Vin imediat!
Sper ca asta sa ma faca sa uit de incidentul de mai devreme...
Daca ce are ea sa imi spuna ca s-a intalnit cu Luke iesind din casa?
Oare poate fi ceva mai rau si de necrezut ca asta?



Heyaaaaa kids !
Stiu ca v-am zis ca saptamana viitoare pun next, insa stiam ca nu voi avea timp asa ca am decis sa postez acum :3
Stiu ca nu e lung capitolul si foarte plictisitor. Sper ca inspiratia se va intoarce la mine si ca nu m-a uitat :)))
P.s: vreau sa va multumesc de sprijin, deoarece nu m-ati lasat sa fac o greseala uriasa si ca m-ati oprit. Multumesc ♥
P.s.s: mi-ar placea sa stiu ce credeti despre capitol sau cartea in sine in comentarii
( scuze de posibilele greseli intalnite )
Lovee youu ♥♥

xoxo Criss


Daddy | H.S |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum