In camera mea au patruns razele minunatului soare care m-au trezit. Multumesc ca m-ati facut sa revin la realitatea plictisitoare si nu am mai calarit poneiul meu.
M-am ridicat lenesa din pat si m-am uitat la ceas,iar cand am vazut ca acesta arata 8:38 am sarit ca arsa din pat si m-am dus catre dus.
Mi-am facut rutina de dimineata si mai aveam doar cinci minute pana cand Harry,adica Mr.Styles sa ajunga.
M-am imbracat cu o pereche de soseste pana la genunchi,iar pe deasupra o rochie roz cu alb si mi-am facut o coada. Stiu ca nu era momentul pentru o rochie,dar era singura la indemana.
In timp ce ma incaltam am auzit cum ma striga mama. M-am uitat la ceasul de la telefon si era 9 fix. Mr.Styles e chiar punctual.
Am coborat in living si l-am vazut acolo,imbracat cu o pereche de blugi negri,un tricou alb si o camasa albastra cu negru,in carouri. Arata asa bine...
Cu ochii la el,eram aproape sa cad pe scari,dar e bine ca nu m-a observat nimeni. Sa fiu mai atenta,de acum. Risc sa cad si de pe cal,nu ca ar fi ceva nou...
Ajunsa in fata celor doi ii salut si ii spun lui 'ochi verzi' ca sunt gata de lectie.
'' Pai e bine atunci. Tatal tau a plecat deja si ma duc si eu. E bucatareasa in bucatarie daca e nevoie de ceva. V-am pupat. Si Mr.Styles daca doriti mai puteti ramane dupa ce terminati lectia,cred ca tatal ei ar fi incantat. '' a spus mama zambindu-i lui Harry,dupa care a plecat.
Sa nu-i mai zambeasca. Nu-mi place asta. E mama. El e Harry. Nicio potrivire.
'' Bun,deci...incepem? '' am intrebat eu
'' Esti inca in casa. Ai vreun cal ascuns pe aici si nu stiu eu? '' a spus el razand
''H...Tati,stii ca nu am vrut sa spun asta..''
'' Ma bucur ca ti-ai invatat lectia. Acum sa mergem,baby. '' a zis el luandu-ma de mijloc
Drumul pana la grajduri a fost atat de scurt,imi placea cum mergeam. Imi placea in bratele lui mari si calduroase.
'' Rochia nu o sa te incurce? ''
'' Ba da,dar asta a fost la indemana si...''
'' Nu-i nimic daca iti voi vedea lenjeria intima. Asta doar ma pregateste pentru ce va urma. '' a zis el zambind pervers
'' Cum? Tati,ce spui acolo? ''
'' Vei intelege,iubito. ''
Atunci am luat cu grija un cal si am pus saua pe el.
'' Tati,imi este putin frica sa ma urc...'' am zis eu
'' De ce,iubito? Vrei sa te ajute tati? ''
'' Da.'' am raspuns scurt si acum chiar m-as lovi pentru ce am spus.
El m-a apucat de fund si m-a ridicat. Pot sa jur ca l-am simtit cum ranjeste....
'' De ce razi? ''
'' In afara faptului ca ti-am pus mana pe fund...ti-am vazut si chilotetii albi cu dantela roz pe margine,de nimic. ''
'' Tati! ''
'' Stai linistita scumpo. In curand vei sta fara ei in fata mea. ''
Asta a sunat chiar asa ciudat? Doamne. Mr.Styles e ciudat...Dar imi place!
Calul a inceput sa mearga,iar mie imi e atat de greu sa ma tin de hamuri.
CITEȘTI
Daddy | H.S |
FanfictionLa varsta de saisprezece ani, Emily are marea dorinta de a calari. Asa ca parintii ei ii vor angaja un profesor de echitatie. Ce se intampla cand relatia elev-profesor nu este respectata si sentimentele apar intre ei? Daca nu vor putea sa st...