unsprezece

4.4K 256 15
                                    

'' Emily! Esti acolo? Deschide! '' s-a auzit vocea Marei de dupa usa

'' Imediat! '' am spus panicata

'' Stiam ca nu e o idee buna! '' a zis Harry

'' Poti sa te opresti din a-ti da dreptate si sa iti iei hainele? Intra in dulap si taci! '' i-am zis

'' Dar...''

'' Taci! '' am spus si l-am inghesuit pe Harry printre hainele mele.

M-am aranjat si am deschis usa. Mara se uita la mine cu o fata confuza si intreaba:

'' Unde e domnul Styles? Si de ce aveai usa inchuiata? ''

'' Domnul Styles a trebuit sa plece,avea treaba. Iar eu voiam sa imi fac dus,de asta inchuiasem usa. '' am spus rapid,acestea fiind primele minciuni care mi-au venit in minte.

'' Oh,atunci m-am linistit. Eu am cumparat tot ce era pe lista si daca vrei poti sa vii jos la mine. Ma apuc sa fac prajitura ta preferata cu ciocolata. ''

'' Okay! Imi fac dus si vin! '' am spus,dupa care am inchis usa,iar Harry a iesit din dulap cu...un sutien de-al meu in cap.

Am inceput sa rad de el,pana cand si-a dat si el seama ce avea peste buclele lui.

'' Locul ala e ... asa feminin. De ce ai atatea rochii inflorate si nu le poti? Sunt sigur ca ti-ar sta bine in ele. Stii ce? Hai sa le probam. Cu acest sutien. ''

'' Nu,tati. Asta nu e bine. Trebuie sa pleci. Acum eu ma duc sa fac dus si tu nu trebuie sa fi aici.''

''Si de ce nu? '' a spus venind spre mine si prinzandu-ma de solduri m-a adus mai aproape de el.

Incepuse sa lase saruturi mici si umede pe gatul meu,facandu-ma sa gem usor de placere.

'' Tati...eu..adica tu...tre-ah-trebuie sa pleci...a-acum ''

'' Spune doar ' da ' daca vrei sa continui. ''

'' Nu,tati. '' am spus dandu-l de pe mine

'' Daca ma mai refuzi,o sa ma superi atat de tare incat o sa te leg de pat si voi face ce vreau cu tine,iar atunci tu nu o sa mai ai niciun cuvant de spus. Te voi face sa iti pierzi controlul si atunci cand tu vei vrea,eu ma voi opri. ''

'' De ce ai face asta? ''

'' Deoarece sunt ' tati '. Si fac orice vreau. '' a spus dupa care m-a sarutat si s-a dus spre geam.

'' Vrei sa sari de la etajul doi? '' am intrebat,privindu-l uimita

'' Nu sar,scumpo. Am o trambulina jos care ma asteapta langa un om de la circ cu baloane. Voi fii bine,stai linistita. Ne vedem maine! '' a zis el razand si a pus un picior peste geam.

'' Stai! '' am zis stand cu mainile in san.

'' Ce s-a intamplat? ''

'' De ce maine si nu mai tarziu? '' am soptit mergand spre el

'' Ce vrei sa spui cu asta? ''

'' Ora opt. Azi. Spatele casei. '' am soptit suav la urechea lui Harry,dupa care l-am impins pe geam.

El a aterizat pe iarba,intr-o pozitie foarte incomfortabila.

De la geam am mimat un ' scuze ', iar el a scos limba la mine,plecand.

Apoi am coborat la Mara,care prepara prajitura. Am azutat-o cu preparatul blatului si a cremei. Iar la sfarsit l-am decorat asa cum imi placea mie,punand -evident- multe bomboane pe desupra.

Daddy | H.S |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum