Dupa ceva timp de stat am decis sa merg inapoi in living.
'' Oh,ce bine ca ai venit! '' mi-a zis mama,iar eu i-am zambit, asezandu-ma pe canapea langa ea.
'' Am discutat cu majoritatea dintre voi si am putut observa ca aveti un vocabular frumos, dar sa vedem si daca va descurcati si sunteti buni pentru fata mea,nu? '' a zis tata razand
Oh,te rog...Spune-mi ca nu vorbea chiar asa penibil la cum ma simt eu in acest moment...
'' ...sunteti buni pentru fata mea...''? Serios,tata? Nu ma casatoresc,ce Dumnezeu...
Mr.Styles ma privea cu acei ochi verzi care pot sa jur ca straluceau mai ceva ca un diamant in lumina, in timp ce ma jucam cu degetele.
Atunci am iesit cu totii din casa si ne-am indreptat spre grajduri.
Domnul 'ochi verzi' era in spatele meu si ii simt privirea arzatoare atintita spre fundul meu, ceea ce ma face sa am emotii. Urasc cand am emotii si stiti de ce? Pentru ca nu pot lega nici doua vorbe, mai ales daca sunt sub presiune,ca acum...
'' Care crezi ca e mai bun? '' intreaba mama
'' Ce? Cum? Adica,pardon..Amm...eu'' V-am zis ca asa o sa se intample...
'' De ce te-ai mototolit asa? Emily...vino-ti in fire. '' a zis mama,ducandu-se langa tata care ii privea atent pe cei patru barbati....Trebuiau sa fie cinci,dar cred ca unul s-a ratacit pe drum.
Adevarul e ca cel mai bun era de departe Harry. Calarea acel cal cu atata maiestrie...
Iar parul ii sarea asa jucaus pe spate...De ce mi-l imaginez langa mine,tinandu-ma in brate?
Dar nu-mi displace deloc imaginatia mea...
Pentru cateva secunde am 'iesit' din mintea mea, complet data peste cap de perfectiunea cu ochi verzi si i-am analizat si eu pe posibilii mei profesori.
Sper sa castige Harry e si cel mai bun...poate ca in diferite locuri, dar e bun si la propriu si la figurat.
De ce ma gandesc iar la asta?
Cand cursa s-a terminat, tata a mers sa discute cu ei, dupa care a venit spre mine si mama.
'' Imi place tipul cu ochi verzi. Se misca bine si e grijuliu. L-am vazut inainte cum isi aranja saua pe cal si cum ii peria parul...''
Okay, imi place ce spui tu tata!
'' Si mie imi place. E bun, cum ai zis si tu tata. Gata l-am ales pe el,nu? '' am zis eu zambind, poate prea tare...Cred ca ma dor obrajii...
'' Nu stiu ce sa zic. Mie imi place si de cel cu ochi caprui...'' a zis mama
Mama, imi pare rau,dar tin cu tata...
'' Okay, eu zic sa vedem cum se descurca amandoi. Vreti? '' a zis tata
De ce tata? Iar ai stricat totul...Nu puteam sa-l alegem direct?
'' Am decis! '' a spus tata mai tare ca sa-l auda si cei patru oameni
Harry mergea atat de frumos... De ce mi-l imaginez ca merge in reluare? Si ca vantul ii flutura prin par, iar el ma seduce doar din priviri?
Renunta sa mai bei cafea seara Emily...
'' Sunteti toti foarte buni, dar Mr.Styles si Mr.Connor au fost mai buni si nu ne decidem in privinta lor. Mai puteti face o cursa? '' le-a zis tata,dar Mr. Styles nu prea il asculta,doar datea din cap in timp ce se uita la mine si eu ii mai aruncam cate o privire scurta. Sunt prea emotionata si ca sa-l privesc in direct in ochi..
CITEȘTI
Daddy | H.S |
FanfictionLa varsta de saisprezece ani, Emily are marea dorinta de a calari. Asa ca parintii ei ii vor angaja un profesor de echitatie. Ce se intampla cand relatia elev-profesor nu este respectata si sentimentele apar intre ei? Daca nu vor putea sa st...