" - Emily! Domnule Styles! Ce- ce se petrece aici? A exclamat Mara, lasand cosul de rufe din mana sa-i cada pe parchet facand zgomot puternic.
- Mara, iti pot explica! Te rog! Am implorat-o.
- Aici nu e nimic de explicat, domnisoara. Iar dumneavoastra? Cum puteti profita de aceasta fetita. E un un copil, aveti familie!
- Nu va permit sa imi vorbiti asa! Ascultati, va putem spune exact ce se intampla aici.
- Nu am nevoie de explicatii. Nu eu. Ci patintii tai.
- Mara, te rog, nu imi poti face asta! Il iubesc! Promite-mi ca vei tine asta pentru tine! Te rog! Am implorat-o din nou, acum avand lacrimi in ochi.
- Nu pot ascunde asa ceva de parintii tai, Emily. Cat crezi ca va mai dura pana vor afla? Asta se petrece sub nasul lor. Daca intrau ei, in locul meu? De cat timp se intampla aceasta..greseala?
- Nu e o greseala! Ne iubim si asta e tot ce conteaza! Si nu au intrat ei, ci dumneata. Si nu o sa va permit a doua oara sa o faceti sa planga, pe fata mea!
- Te rog, Mara! Te implor! Nu le spune nimic alor mei!
- Ori parintii tai vor afla tot adevarul de la mine sau chiar de la voi, ori domnul Styles va parasi casa si nu va mai venit, demisionand. Ai de ales.
- Nu imi poti face asta! Am tipat cazand in genunchi.
- E doar alegerea ta. Pana diseara, cand vin parintii tai. Ori afla ori dansul demisioneaza. "Heeei kidss
Aici aveti un micuut preview din capitolul urmator.
Ultima perioada a fost fooarte aglomerata, referate, proiecte, teze, teste stiti si voi cum e asa ca nu am avut timp sa scriu, sau sa intru asa des pe wattpad.
Iar din cauza asta, povestea nu va mai avea multe capitole si imi cer scuze.
Nu stiu sigur cand voi posta, deoarece inca nu e scris intregul capitol.
Byeee
love you ❤xoxo Criss
CITEȘTI
Daddy | H.S |
FanfictionLa varsta de saisprezece ani, Emily are marea dorinta de a calari. Asa ca parintii ei ii vor angaja un profesor de echitatie. Ce se intampla cand relatia elev-profesor nu este respectata si sentimentele apar intre ei? Daca nu vor putea sa st...