'' Emily, unde ai fost? '' m-a intrebat mama
'' Am fost la mine in camera. '' am zis privind covorul. Pare sa aiba un material dragut...Oh,ce tot spun...
'' Mr. Styles unde este? '' m-a intrebat ea din nou
'' El este...'' am spus,tragand aer in piept
'' Sunt aici. '' a zis Harry facandu-si aparitia in camera
'' Unde ati fost? '' a intrebat tata ridicand o spranceana
Rspiratia mea se ingreuna si ma holbam la Harry ca sa spuna el ceva,deoarece eu nu eram in stare.
'' Am fost la domnisoara Emily in camera. '' a raspuns ' ochi verzi '
Felicitari...minti mai bine ca mine. Sper ca s-a inteles sarcasmul...
'' Ne-am uitat pe un album foto,de cand era mica. Se pare ca de atunci iubea sa calareasca...poneii. '' a spus , aratand un album de-a meu de cand eram foarte mica...Dar cum de...
'' Oh...E normal. Cati cai de plush nu i-am cumparat eu...'' a spus tata razand
Am ras si eu - cel mai prost ras fals din viata mea- si m-am aszat pe canapea.
Cei trei se uitau prin album si dintr-o data il vad pe Harry cum isi musca buza inferioara,ceea ce ma facea sa gem in interior.
Apoi ei si-au aruncat privirea spre mine.
'' Ce dulce erai acum...cati ani mai exact? '' a intrebat-o Harry pe mama
'' In jur de patru sau cinci ani. '' a raspuns ea
Atunci mi-au aratat si mie poza...Dumnezeule era o poza cu mine de cand eram micura,aproape doisprezece ani si eram la plaja cu mama. Si eram doar in costum de baie...ud,ce-i drept...
Am simtit cu mobrajii mi s-au inrosit si am lasat capul in jos,stanjenita.
''Putem inceta cu asta? '' am zis
'' Dar de ce,Emily? '' a spus mama
'' Ma simt penibil. Va rog! ''
'' Oh,bine. ''
'' Atunci,eu plec. '' a spus Harry
'' Cum? De ce? Mai stai! '' am zis eu ridicandu-ma de pe canapea
'' Imi pare rau,dar nu mai pot. Mi-a facut placere. '' a spus si mi-a sarutat mana,apoi pe a mamei si a plecat
Am iesit sa-l conduc si mi-am adus aminte de prima oara cand m-a sarutat dupa casa.
Era exact la fel. El pleca,ai mei intrau in casa, iar el mi-a facut semnnul ala ca sa merg dupa casa...
Acum se pare ca nu s-a mai intamplat asa...
Chiar a plecat. Deja simt cum o parte din mine a plecat.
'' Poate pentru ca el chiar e o parte din tine. ''Oare constiinta mea are dreptate? El chiar e o parte din mine?
Mama facea curatenie prin bucatarie,iar tata o ajuta,asa ca eu m-am dus in camera mea.
M-am aruncat pe spate,in pat si am inspirat adanc.
Am apucat jurnalul si l-am strans la piept. Nu obijnuiesc sa fac asta,dar aici am pus sentimente din mine cand am scris despte ' ochii mei verzi ' .
CITEȘTI
Daddy | H.S |
FanfictionLa varsta de saisprezece ani, Emily are marea dorinta de a calari. Asa ca parintii ei ii vor angaja un profesor de echitatie. Ce se intampla cand relatia elev-profesor nu este respectata si sentimentele apar intre ei? Daca nu vor putea sa st...