treisprezece

3.9K 205 17
                                    

Mi-am deschis ochii, fluturandu-mi genele de cateva ori.
Geamul era deschis, iar luna plina se putea zarii pe cerul instelat, facand lumina in toata incaperea.
Mi-am intors privirea spre Harry ce avea o mana sub cap, iar cu cealalta ma tinea in brate.
Avea ochii atintiti spre tavan si ... se gandea. Era profund cufundat in gandurile lui, pana sa observe ca ma holbam la el.
" Cat este ceasul? " am intrebat
" In jur de ora 3:00 am. De ce nu dormi, baby girl? " mi-a spus Harry sarutandu-mi crestetul capului.
" Nu imi este somn, iar luna imi va face imposibila incercarea de a dormi pe intuneric. "
El a ras, dar nu parea el. Era schimbat, lucrul la care se gandea sigur avea o importanta uriasa pentru el. Parea nefericit, lipsit de viata, doar un simplu corp ce era asezat langa mine. Sufletul lui nu era aici.
" Tati..." am soptit, iar el si-a intreptat privirea catre mine.
" Esti bine? " l-am intrebat cu o mica ezitare in voce.
" Sunt bine, Em'! Nu iti face griji, acum culca-te la loc. In cateva ore va trebui sa te trezesti. " a soptit, invelindu-ma.
" Nu pot dormii, cand stiu ca tu nu esti bine. Ceva se intampla, iar tu imi vei spune asta acum. " am zis ridicadu-ma in sezut.
" Doar ma gandeam la lectia ta noua, Emily. Acum fii fata cuminte si culca-te! " a spus Harry pe in ton aspru, dar in acelasi timp grijului.
" Nu e asta. Dar nu vreau sa te enervez asa ca te ascult, acum. Dar maine imi vei povestii totul. " am rostit, punandu-ma la loc pe locul meu.
Cum puteam dormii cand stiam ca el imi ascunde ceva? Si acel ' ceva ' nu e orice, e ceva important deoarece il facea sa stea trez si doar cu gandul la el.
Trebuie sa stiu ce e in mintea lui, vreau sa il ajut...nu inteleg de ce nu ma lasa sa o fac. Adica, ce poate fi asa rau?
" Hai la masa, Emily! " am auzit-o pe Mara tipand de la bucatarie.
" Vin in zece minute! " am tipat stand cu capul intre perni.
" Ha..Harry? " am zis punand mana pe partea patului unde se presupune ca trebuia sa fie Harry, dar nu era.
M-am ridicat din pat si mi-am prins parul intr-o coada de cal.
Apoi l-am vazut pe Harry cum iese din dus cu un prosop infasurat in jurul bazinului.
" Ce naiba..." am soptit
" Nu spune ca nu iti place ce vezi ". a spus Harry ranjind la mine.
In afara de zambetul sau strengar, in evidenta ii ieseau si muschii. Iar V-ul lui era absolut perfect.
Felul cum isi trecea mana prin par, incercand sa il usuce era atat de sexy.
Picaturi de apa se rostogoleau peste abdomenul lui, lasand dare de apa pe flurturele lui.
Trupu-i plin de tatuaje era parca al unui zeu grec. Pieptul sau se misca usor, in timp ce acesta inspira si expira aerul care parca mie nu imi mai ajungea.
" Love, mai stai mult acolo ca o satuie holbandu-te la mine sau te duci sa mananci micul-dejun? " a zis Harry, trezandu-ma din transa.
" A-Acum mergeam..." am zis iesind din camera.
" Sa nu faci zgomot pana vin eu. " am continuat.
El a aprobat si am continuat sa merg spre bucatarie.
" Buna dimineata, Mara! " am salutat punandu-ma la masa.
" Buna dimineata, scumpo. "
Am inceput sa mananc rapid, gandindu-ma inca la Harry care era singur in camera mea.
" Merg sa iti iau hainele murdare din camera si sa fac putin curat. Termina de mancat tu. " a zis Mara
" Nu cred ca ar fi o idee buna. Amm, nu am haine murdare si mi-am facut eu curat de dimineata. " am spus incercand sa par calma.
" Dar..."
" E okay, stai calma. Merg sa ma schimb, Mr. Styles poate ajunge in orice moment. "
M-am dus in camera mea si Harry nu mai era acolo.
" Harry? Unde esti? "
Nu a raspuns nimeni.
Am ignorat - cat de mult am putut - gandul ca el nu mai e in camera mea si ar fi putut fi oricunde si am inceput sa ma imbrac.
Mi-am luat o pereche de blugi negrii si un maiou crem. Mi-am prins parul intr-o coada de cal si m-am incaltat cu bocancii. Iar atunci am auzit soneria de la usa de la intrare.
Am mers sa deschid, iar surprinderea mea a fost mare, deoarece in fata mea era Harry, imbracat cu alte haine si vesel, de parca nimic nu s-ar fi intamplat.
" Gata de lectie? " m-a intrebat nonsalant.
" Desigur. " am aprobat.
Am iesit din casa, mergand cu Harry spre grajduri.
" Si um, unde ai fost? " am intrebat.
" Acasa. " a spus luandu-ma de mana.
" Dar cum de..." am apucat sa spun pana cand el m-a sarutat.
" Vorbesti mult prea mult. " a continuat razand.
Am ras si eu dupa care am ajuns la calul meu.
" Azi pot calarii singura? " am intrebat.
" Nu. " a raspuns ferm Harry.
" Dar de ce, adica..."
" Am zis nu. Okay? Nu esti pregatita si nu vreau sa se intample ceva. "
Harry devenise nervos asa ca nu am continuat cu subiectul.
" Dar imi spui ce s-a intamplat aseara? "
" Nu. Acum urca pe cal. "
Am murmurat un " la dracu " dupa care m-am urcat pe cal, simtind imediat mana mare a lui tati pe fundul meu.
" Stii, chiar ai un fund bun. Abia astept sa-l simt....mai bine. " a spus ranjind pervers.
Obrajii mei s-au inrosit instantaneu la auzul cuvintelor lui si am zambit usor.
Dupa doua ore de plimbat ora se terminase. M-am dat jos de pe cal si am mers la grajduri.
L-am pus la locul lui si apoi l-am simtit pe Harry cum ma ia in brate de la spate.
M-a sarutat pe gat, apoi s-a apropiat de buzele mele.
M-am intors cu fata la el, dupa care sarutul s-a intensificat.
Si-a introdus limba in gura mea, apoi si-a pus mana stanga pe fundul meu, strangandu-l usor, iar pe cealalta pe fata mea.
Eu stateam usor ridicata pe varfuri.
Dintr-o data, Harry isi plimba mana dreapta de pe fata mea ajungnd pe sanul meu.
L-a prins in mana, dupa care l-a mangaiat.
" Data viitoare cand vin, sa nu mai porti sutien. Bine baby girl? " a murmurat Harry inca sarutandu-ma.
Eu am dat aprobator din cap apoi ne-am dezlipit din sarut, nemaiavand aer.
" Eu am plecat, Em'! Ne vedem sambata! Te iubesc! " mi-a zis Harry sarutandu-ma scurt.
" Si eu te iubesc. " i-am spus zambind.
Desi nu era zambetul meu. Stiam ca maine e luni si ca Mr. Hemmings va fi aici, iar ideea asta nu suna bine deloc.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Hei kids, in sfarsit am postat
Scuze de intarziere :'(
Si um, capitolul e scris de pe telefon deci va rog sa imi scuzati si miile de greseli intalnite.
Si ca acest capitol e scurt, dar nu prea am avut inspiratie.
So.... Chiar imi pare rau...
But ily all ♥♥

xoxo Criss

Daddy | H.S |Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum