LKF - 18.bölüm

320 32 7
                                    

Bölüm sonunda bir açıklamam var bir göz atın kuzular size zahmet 😘

İyi okumalar 💕

18.bölüm

Şaşkın bakışlarım ikili arasında gezinip aklıma doluşan bin bir türlü düşünce tüylerimi ürpertirken hızla başımı iki yana salladım.

Salak gibi ne olduğu belirsiz bir kız yüzünden buradan gidecek değildim. Hem kim olabilirdi ki bu kız?

Kuzeni, arkadaşı gibi bir şeydir en fazla değil mi?

" Ben geldim kıvırcığım"  bir anda Ege'nin kolları arasına atlayan kız aklımdaki tüm iyi düşünceleri alıp götürürken gözlerim kısıldı. Kıvırcığım demişti o değil mi?

" Kıvırcığım derken?" mırıldanışımı kız duyduğu halde takmazken derin bir nefes aldım.

Sakin ol Nihal, parlayacak bir şey yok.

Ege'nin de kıza karşılık verip
" Hoşgeldin güzelim" demesi üzerine  kaşlarım hızla havaya kalktı.

Bu sefer daha hiddetli bir şekilde
"Güzelim derken?" diye sorguladığımda yine ikisinin de umurunda olmadığım için gözlerimi sıkıca yumup içimden yavaşça ona kadar saydım.

Söylemem gerekiyordu ki bu yöntem gerçekten sakinleşmek için bir işe yaramıyordu.

" Derya" diyerek elini uzatan kızın soğuk kanlılıkla elini sıktım. Daha olayın ne olduğunu anlamadan saçma sapan hareketler yapacak kadar akılsız bir insan değildim kaldı ki aralarında bir ilişki varsa bile bu beni ilgilendirmemeliydi.

" Nihal " ağır ağır başını salladığında kısa süreli bir sessizlik oluştu.

" İçeri geçelim hava soğuk "  diyerek içeriyi işaret ettiğimde hepimiz kısa sürede salona geçtik.

Hepimiz minderlere dizildiğimizde öldürücü bakışlarımı Ege'ye göndermeyi asla ihmal etmiyordum.

Kızgınlığım ona değil bizzat kendimeydi. Kemal'den sonra kadınlar konusunda hiç bir erkeğe güvenmediğimi daha yeni yeni fark ediyordum.

Bunu hiç bir zaman aşamayacak olduğumu bildiğim için sinirliydim.

" Eeee Deryacığım, hayırdır bu saatte?" sorum üzerine kız küçük bir kahkaha atarken Ege'ye döndü.

" Sevgilin mi?" diye bir soru yönelttiğinde Ege'nin dikkatli bakışları uzun bir süre üzerimde gezindi.

" Bilmem" diye mırıldanışı şaşırmama sebep olurken gözleri direkten gözlerine tırmandı.

" Öyle misin?" sorusuna karşın omuz silktim.

" Değilim" diye sertçe yanıtladığımda Ege, Derya denilen kıza döndü.

" Değilmiş"

Benimle dalga mı geçiyorlardı? Bu da neydi şimdi?

" Kimsin o zaman sen? Necisin ufaklık?" diyen kıza sabır çekerek baktım. Allah aşkına ben onun kim olduğunu sorgularken ne ara işler tam tersine dönmüştü?

Limon Kokulu FrezyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin