Birazcık Sohbet 🙃

263 15 23
                                    

Selammm! Baştan söylüyorum bu bir bölüm değildir. Sizinle biraz sohbet etmek ve önemli gördüğüm birkaç şeyi size söylemek istedim.

Aslında bunu herhangi bir bölümün başında da yapabilirdim ama uzuuunca yazacağım için bazılarınız okumadan direk bölüme geçer diye böyle yaptım sanırım bilmiyorum işte 🤭

Öncelikle şunu sorayım nasılsınız? İyi misiniz? Motivasyonunuz yerinde mi? En önemlisi de hayallerinizin peşinden koşmaya devam ediyor musunuz? Edin. Ediyorsanız devam edin, etmiyorsanız da koşmaya başlayın.

Ben hiç bir zaman sabit fikirli bir insan olmadım. Her sene farklı bir meslek seçtim kendime, bir gün psikolog olacağım dedim, bir gün anasınıfı öğretmeni, bir gün pastacı olacağım dedim bir başka gün tasarımcı ve bunlar böyle uzayıp gitti.

Sonra bir gün dedim ki ben bunları hiçbirisini istemiyorum ama ne olmak istediğimi de bilmiyorum.

Ben hep yazan birisiydim. Saatlerce hayaller kurup onları kağıtlara, defterlere yazardım.

Bir gün bir arkadaşım bana wattpad'de bulunan bir kitaptan bahsetti bu platformu da zaten onun sayesinde keşfettim.

İlk başlarda sadece okudum, okuyabildiğim kadar çok kitap okudum. Kitap okumayı wattpad sayesinde sevdim hatta, çoğu insanda oluşan o wattpad kitabından hayır mı gelirmiş canım? yargısı bende hiç oluşmadı.

Sonra bir gün dedim ki neden ben de yazmayayım? Ama amacım o zaman gerçekten tamamen eğlenceydi zaten ya altıncı ya da yedinci sınıfa gidiyordum. Sonra bir kurgu yazmaya başladım ama nasıl acemiyim, nasıl hatalar yapıyorum, nasıl iğrenç yazıyorum görmeniz lazım 🤭 Hatta ismi de ukala dümbeleğiydi.

O kitabı öylece yazdım. Yakın arkadaşlarım falan okudu derken 300 okumaya ulaştı.

Tabii ben o kadar sabırsızım ki çok az okundu işte diye tavırlara girip kitabımı bir çırpıda sildim bütün emeklerim çöp. ( salak Manolya)

Sonra bir kurgu daha yazdım o da aynı sonu yaşadı ve bir kez daha emeklerimi kendi ellerimle çöpe attım 😑 ( akıllanmazsınız Manolya)

Sonra hesabımın şifresini unuttum uzunca bir süre, hatta uzundan da uzun bir süre wattpad'e girmedim. Sonrasında aklımda yepyeni bir kurguyla bu hesabımı açtım. Kendime söz verdim ne olursa olsun bu kurguyu silmeyeceğim dedim. İncir Kokulu Manolya'yı yayınladım 18 Mart 2020'de neredeyse bir yıl olacak 🤭

İlk başta eğlenmek amacıyla yazıp sildiğim kitaplarımın aksine bu sefer bir şeyler amaçladım.

Gece gündüz yazdım, yazdıkça daha çok yazasım geldi. Uzunca bir süre tek başıma yazdım ve inanır mısınız? Önceki kurgularımda olan 300 okuma da yoktu artık 🤭 Sadece kuzenim okudu kurgumu uzunca bir süre, sonra bir gün birisi bir yorum yaptı.

Bu yorum benim kitabıma yapılan ilk yorumdu ve o günden sonra ben daha da sıkı sarıldım yazmaya kitabımı 20 bölüm boyunca gerçekten çok az kişi okudu 20

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bu yorum benim kitabıma yapılan ilk yorumdu ve o günden sonra ben daha da sıkı sarıldım yazmaya kitabımı 20 bölüm boyunca gerçekten çok az kişi okudu 20. bölümden itibaren gittikçe büyümeye başladık.

Sonra ben fark ettim ki benim yapmak istediğim şey aslında yazmakmış, Ben yazar olmak istiyormuşum. Tabii bunu oldukça geç fark ettim ve hatta heves sandım.

Öyle çok profesyonel olmasa da kitabıma elimden geldiğince en iyi şekilde bölümlerimi yazdım. Yorumlarınız, oylarınızla motive oldum.

Kitabım bitti. Birkaç ay burada hiç bir şey yayınlamadım ama aslında hep yazdım. Bir kitap yazıp bitirdim ama yine aynı hatayı yapıp kitabı daha yayınlanmadan sildim ( saflık mı salaklık mı bilemedim)

Sonra bir süre daha geçti ve bu kitabı yayınlamaya başladım ama hala eksiklerim var hem de oldukça fazla ve ben bunun farkındayım.

Benim hayallerim, hedeflerim var.
Ben bir yazar olmak istiyorum, gerçekten iyi ve insanlara faydası olan bir yazar...

Kitaplarım basılsın elimde olsun istiyorum, siz her bir kitabımı okuduğunuzda bir şeyler öğrenin hayata daha sıkı bağlanın ve manolyamız başardı deyin istiyorum.

Ben bir gün birisinin en sevdiği yazar olmak istiyorum.

Ama biliyorum ki şu an bunlar için gerçekten yetersizim.

Bu kitaba başlarken pek beklentiniz olmasın öylesine yazıyorum demiştim.

İncir Kokulu Manolya da Limon Kokulu Frezya da benim için çok önemli ama biliyorum ki yazım dilleri olsun, konuları olsun gerçekten basit ve bastırmak istemeyeceğim şeyler tabii ki emek var bazen gecelerce uyumayıp bölüm yazıyorum çok seviyorum  ama basılacak şeyler değiller.

Size söylemek istediğim şey şu ;

Bu kitabım bittikten sonra bir süre ortaklardan kaybolacağım, kendimi olabildiğince geliştireceğim. Daha çok okuyacağım, daha çok yazacağım, daha güzel kurgular oluşturacağım ve buraya çok güzel, sağlam ve okunmaya değer kurgularla geri döneceğim.

Ben yine sizin manolyanız olacağım her zaman yanınızda olacağım ama kendimi de geliştireceğim.

Buraya öyle güzel döneceğim ki bu sefer basit kurgularım olmayacak. Saçma mantık hatalarım, rahatsız edici bir yazım dilim olmayacak. Kitaplarım okuyan herkese bir şeylerle katacak.

Bir gün kitaplarımı elime almak, kitaplığıma koymak için elimden gelen her şeyin fazlasını yapacağım.

Bunu sizinle paylaşmak istedim. Evet, fazlasıyla erken paylaştım bunu 😅 daha final yapmamız gereken bir Limon kokulu frezya var sonuçta 🤭 ama şimdi ufak ufak bir şeylere başlamışken sizinle de paylaşmak istedim işte, umarım sizi sıkmamışımdır.

O zaman yeni bölümde Acemi manolyanızla buluşmak üzere hepinizden birer söz alıyorum.

Bir de bir söz daha almak istiyorum. Bu kitap bitince ve ben bir süre ortalardan kaybolunca beni unutmayın olur mu? Çünkü ben gitmeyeceğim, ben güzel bir yazar olup geri döneceğim.

Duygusallaştım mı ne 😒 Bunların hepsi o saçma diziler yüzünden hee 😒

Neyse işte hepinizi kocaman kocaman öpüyorum 😘 Kendinize cici bakın, hayallerinize sahip çıkın💫


Limon Kokulu FrezyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin