Pro dokonalou : Wolfsgirls která mi pomohla :'))
Lidi jsem moc happy z toho že to rádi čtete ♥ wow moc děkuju:33
SONG NA BOKUPohled Faith
Momentálně jdu s Lukem po chodbě a povídáme si "Je mi líto že si z našeho vztahu nic nepamatuju" Řekla jsem smutně.Neodpovídal a po chvilce řekl. ,,Pojď se mnou dnes na párty.Ashton jí pořádá a chce aby jsme přišli dřív a pomohli mu." Chvíli jsem se rozmýšlela a nakonec kývla."Fajn ve čtyři tě vyzvednu" s těmito slovy odešel.
Povzdychla jsem si a vydala se k Becky.Hezky se na mě usmála a chytla mě za ruku.Společně jsme šli domů.Já jsem zašla k nám a ona k nim.Povídali jsme si že jde k Ashovi taky.Super,bude to má párty po tý nehodě.Snad nebudu tak blbá a neudělám něco znovu.
Přišla jsem do obýváku kde seděl Mikey a nevšiml si mě jelikož byl ke mě zády.Skočila jsem na něj a on si rychle stoupl a chytl se za srdce.Začala jsem tančit a všechno možný "Prošla jsem" zapískala jsem a zaskákala si.Doširoka se usmál a objal mě."Sluší ti to" řekl a já se usmála a šla za Calem do kuchyně a skočila mu na záda.
"Ahoj bráško" zasmál se.
"ahoj sestřičko"
Dala jsem mu vysvědčení a on se usmál a objal mě."Super Faith!".
Ještě jsem sj s klukama povídala a pak jsem šla do pokoje a svlíkla si konečně ty šaty a vzala si na sebe jen dlouhý bráchovo tryko.Zalezla jsem do postele a poslouchala písničky.
Psala jsem si s Becky a když bylo půl 4 tak jsem vstala a a do koupelny.Odlíčila jsem se a dala si nový makeup a učesala si vlasy.V pokoji jsem si na sebe vzala černý kraťasy a šedý úplý tílko.Myslím že už jsem byla a tak jsem zkoukla čas.Byli skoro 4 a tak jsem šla už dolů za klukama.
Kluci se na mě podívali
"Ty někam jdeš?" zeptal se Cal a já se nevinně usmála a sedla si naproti na sedací pytel."Jdu k Ashovi s Becky a Lukem" zazubila jsem se a sledovala ho.Povzdychl si.
"Faith i kdyby jsi byla někde míle od domu,opilá nejezdi autem!" řekl Calum přisně a já se musela usmát.Zní jako taťka.Přišla jsem k němu a dala mu pusu na tvàř a objala ho."A já co?" řekl smutně Mikey.Zasmála jsem se a dala mu taky pusu na tvář.Někdo zazvonil a já věděla že je to Lucas.Zamávala jsem klukům a obula si černý vansky a otevřela."Ahoj" usmála jsem se na něj a on mi úsměv oplatil a objal mě.Objala jsem ho taky a vdechla jeho vůni.Voněl krásně.Měl na sobě černý jeans a červenočernou košily.Vypadal dokonale.
"Můžem?" zeptal se a já kývla.
Vzal mě za ruku a já zvedla obočí ale neprotestovala jsem.
U Ashe jsme různě blbli a pomohli s alkoholem a s kelímkama a ostatním.Teď jsme na jeho zahradě a děláme kraviny."Umíš hvězdu?" zeptala se Becky a já mykla rameny
"asi jo" napřáhla jsem ruce a udělala hvězdu."Jo umim" zatleskala jsem a Becky se zasmála a udělala jí taky.
V 6 byla párty už v plném pohybu.Já už měla dost napito a ostatní na tom nebyli o moc líp.S Becky jsme tančili,různě se vrtili do rytmu hudby a občas se i zasmáli.Když písnička zkončila šli jsme si sednout k Lukovi ale Ash tam nebyl.Becky ho zahlídla a tak za nim šla.
Luke se na mě podíval a usmál se.Úsměv jsem mu opětovala."Faith,vrať se ke mě prosím" řekl zoufale.Dívala jsem se na něj a on se ke mě přiblížil.Nevěděla jsem co dělat a tak jsem vstala a utekla domů.
Doma jsem o mě a Lukovi přemýšlela a najednou mě zabolela hlava a já ucítila záblesk a viděla mě,bráchu,rodiče,kamarády a Luka.Vzpomínky.Jakoby se mi před očima promýtalo vše co jsem zažila.Viděla jsem jak jsem poznala Rebeccu,Lucase,Mikeyho a jak nam zemřeli rodiče.Jak jsem byla opilá a jeli jsme z tý párty.Sakra já si to pamatuju.
Vzpoměla jsem si!
Pohled Luke-
Už na to nemam.Nebudu se Faith zabývat.Nevím co se děje ale vzal jsem první holku co po mě koukala a vzal jí domů.Začal jsem jí líbat a ona spolupracovala.
ČTEŠ
Stay » l.h
Fanfiction"Říkáš: Miluji déšť.Když však prší jdeš se schovat, abys nezmokl.Říkáš : Miluji slunce.Když však svítí,jdeš se schovat do stínu.Mám strach že mi jednoho dne řekneš: Miluji tě a já se ti pak budu vyhíbat po zbytek mého života."