EPILOGUE

1K 67 3
                                    

Z pohledu FAITH

ŠLA JSEM Z LUKEM ŠU*AT (O5 TO PÍŠU S KAMARÁDKOU TAKŽE SE PŘIPRAVTE(BUBNY PLSS)

Z Lukeym jsme šli k nám domů kde nikdo nebyl.Šli jsme ke mě do pokoje a sedli na postel.Koukla jsem se mu do očí a viděla jak se jeho rty přibližují k těm mým.(radši to nečtěte jestli nechcete umřít smíchy)Sedla jsem si na něj obkročmo a zavzdychala mu do úst to vzal jako příležitost a strčil mi jazyk do pusy.Začala válka.Lehce mě hodil na postel a jeho ruce putovali po mém těle.Svlékla jsem mu tílko a on mi tryčko roztrhl jedním tahem.Hned se mi zadíval na hruď a já zrudla.Pousmál se a znovu mě začal líbat.Rozepl mi podprsenku a začal mi laskat prsa nacož jsem zavzdychala.Stáhla jsem mu kalhoty a on mě taky.Začal si dělat vlhkou cestičku polibků až k mým kalhotkám.Tam se zastavil a zubami je stáhl dolů.Rychle jsem mu stáhla boxerky a on se ušklíb.Koukl se na mě pohledem aka.Chceš to?

Jen jsem kývla a on se mi přisál na rty a pomalu do mě vsunul svojí ,,chloubu."

Zavzychala jsem a prohla se v zádech."Luk-ku!" zakřičela jsem a zaryla nehty do jeho zad.Oba jsme hlasitě vzychali "Faith" vzdychl Luke.Už jsme skoro byli a tak Luke přidal a já pánví přirážela aby to mělo větší efekt.Ještě párkrát přirazil a oba jsme se udělali.
(Sexistycká chvilka zkončila můžete číst dálxd)

Lehli jsme si vedle sebe a těžce oddychovali."to bylo" .."úžasný" doplňila jsem Luka.Dal mi pusu do vlasů a já v pohodě usínala na jeho hrudi.

Ráno jsem normálně vstala a plácla rukou vedle sebe ale nemohla jsem Luka nahmatat.Zamračila jsem se a otevřela jsem oči.Při vzpomínce na včerejší večer jsem se usmála.Natáhla jsem si na sebe kalhotky a tričko a vstala.Hned mě zabolelo v podbříšku.Uslyšela jsem zvonek.Pomalu jsem se doplazila na schody a při tom si dělala culík.Když jsem mezi dveřmi viděla Becky jak se vrhla na Luka a on se neodtrhával.Co to kurva?! Hned se mi do očí spustili slzy.Proběhla jsem mezi nima a běžela furt někam do neznáma.Jak mi to mohli udělat? Scházejí se už dýl? Podlomili se mi kolena a já spadla na silnici.Teprve svýtalo a tak nikde nebylo moc lidí.Lehla jsem si na zem a z dálky už viděla přijíždějící auto."Miluju tě" zašeptala jsem a zavřela oči.Pak jsem ucítila náraz a pohltila mě černočerná tma.

Z pohledu Luka

Asi v 6 ráno jsem uslyšel jak mi přišla zpráva.Faith byla na druhé straně postele a objímala polštář.Byla sladká.Koukl jsem se kdo mi psal.

Rebecca: pojď mi otevřít je mi zima.

Zvedl jsem obočí a vydal se dolů.Ještě než jsem otevřel zazvonil zvonek.Snad nevzbudila Faith.

Otevřel jsem a stála tam Rebecca.

"Co chceš tak brzo?" promnul jsem si spánky."Tebe" zašeptala,bylo poznat že je opilá.Tázavě jsem se na ní podíval a ona se mi přilepila na rty.Nevím co se stalo ale neodtrhl jsem se.Asi jsem chtěl pocítit znovu to co jsem cítil než jsem poznal Faith.Ne mám Faith.Ucítil jsem na zádech tlak a odtrhl se od ní.Viděl jsem v dálce běžící Faith.Vykulil jsem oči a rozeběhl se za ní.Nikde jsem jí nemohl najít.Kde může kurva být? Zakopl jsem o kámen a spadl.Z kolena mi tekla krev a já se koukl před sebe a tam někoho oživovali.Měla tmavý vlasy a na prstu prstínek f co jsem dal Faith k narozeninám.

Rychle jsem vstal a "doběhl" k sanitce,policii a Faith která ležela na lehátku.Kurva.Zaleskli se mi oči.

"Pane tady nesmíte být.Co tu děláte?" zeptal se policajt.Já ale nevnímal teď jsem vnímal jen pípací stroj a Faith na lehátku."Co-s-s-se st-alo?" vykoktal jsem a nechal slzu spadnout přes mou tvář."Zajelo ji auto.Vy jste tu dívku znal?"

"Je mrtvá" řekl jeden co ji oživoval a já omdlel.

_____________________________________

Otevřel jsem oči a všiml si bílé zdi.Aha nemocnice tady jsem už skoro jako doma.Povzdychl jsem si a vzpoměl si na Faith."Dobré ráno" řekla sestřička ,dala mi na stůl balíčky prášků a vodu a odešla.Chtělo se mi křičet ale nešlo mi to.Chtěl jsem vzlyknout ale nemohl jsem.Nabral jsem si hrst prášků a všechny spolkl.Bez Faith to tu nemá cenu.Miluju jí chci s ní být tak nejdýl co to půjde.Zemřela kvůli mě takovou náhodou.Vzal jsem si tučnáčka co mam od Faith a pomalu usínal."Navždy Faith" zašeptal jsem z posledních plic a už jsem jen usnul a slyšel její melodický hlásek..

Muhehe tak není happyend:3
Nemám ráda happyendy když píšu ale když čtu příběh co nezkončí happyendem tak brečím jako želva.xd
Loučím se s váma a doufám že se vám příběh a část líbili ❤
ILY guys bye ❤❤

Koment,vote a páčko:'))
Přečtěte si My stupid brother ^^
& YouTube life

Stay » l.hKde žijí příběhy. Začni objevovat