Faith-
S Lukem jsme jeli k nim domů a on si vzal věci na zítra.Právě ležíme u mě v posteli a jsou 2 ráno.Povídáme si o nesmyslech.Např.Luke se mě zeptal jestli mám ráda tučňáky.Řekla jsem že ano a on na to 'Jendou budeme dělat malý tučnáččata.' nacož jsem vybuchla smíchy a on jen kroutil hlavou.Máme propletený prsty."Luke?" šeptla jsem neslyšně.
"Mám tě ráda"
"Já tebe taky" políbil mě do vlasů.
Už jsem si zvykla na nového Luka a líbí se mi.Časem bych se do něj i zamilovala ale teď ještě ne.Mám ho ráda ale ještě ho nemiluju.Myslím že to tak má stejně."Jsi jen moje" pevně mě objal a já se pousmála."Asi půjdu spát." řekla jsem a otočila se k němu zády nacož si mě k sobě přitáhl."Dobrou noc" usmála jsem se a políbila ho."Dobrou " zamumlal v polibku.Otočila jsem se a zachvíly usla.
× × ×
Ráno jsem se probudila na silné paprsky slunce.Oh blbý velký okno.Pootočila jsem se a viděla krásně spícího Luka.Nemohla jsem odolat a vzala ze stolku mobil.Vyfotila jsem ho a dala si ho na zamykací tapetu.Awww.Vstala jsem a ze skříně si vytáhla šedivý obyčejný nasrávačky a k tomu volný šedý tílko po Calovi.Dlouho jsem ho neviděla.Ani Mikeyho.
Šla jsem si dát rychlou sprchu a lehce se namalovala.Oblíkla jsem si oblečení a udělala si drdol.Vyšla jsem z koupelny a Luke furt spal ,i když v jiný poloze.Rozhodla jsem se nám udělat snídani.Sešla jsem dolů do kuchyně a koukla se na hodiny bylo 10:30 ani se nedivím že spí když jsme šly spát okolo 3. V obýváku seděli Cal s Mikeym."Ahooj" pozdravila jsem je a objala je."Ahoj Faith" Mikey mi dal pusu na líčko.Cal se usmál."Hádám že tu nejsi sama" zasmál se Calum."C-Co? Jak to víš?'' zamračila jsem se."Víš sestřičko,poznám to podle bot" mrkl na mě a já se plácla do čela."Jdu dělat palačinky, dáte si taky?" pousmála jsem se."Joo" zařval Calum a já si dala ukazováček před pusu a on přestal a nechápavě se na mě koukal."Lukey ještě spí" usmála jsem se."Oh Lukey" napodobil Calum písklaví hlásek a já protočila očima.Šla jsem raději do kuchyně a vyndala všechny suroviny na palačinky.Zamíchala jsem si těsto a začla je dělat.Jedna se mi spálila jelikož mě Mikey začal lechtat a já na ni zapoměla.To je jedno je jich dost.Mě a Lukovi jsem dala na talíř pár palačinek a vydala se nahoru do pokoje kde už byl Luke."Byl jsem se osprchovat,nevadí?" pousmál se.Kývla jsem hlavou že ne a dala palačinky na stůl.
Když jsme je snědli odnesla jsem talíř dolů a řekla Lukovi aby šel za mnou že ho představím klukům.Přišli jsme do obýváku a kluci se na nás dívali.Luke měl ruku okolo pasu a já okolo jeho taky."Mikey tohle je Luke.Luku Mikey" pousmála jsem se a oni se přátelsky objali."Cale tohle je Luke.Luku můj bratr Calum" usmála jsem se a oni se taky objali.
Co myslíte? Vzali si Luka a hrajou s ním fifu a já jsem vzduch.Napsala jsem Becky jestli nechce jít ven a ona souhlasila.Jeli jsme na longu do starsbucks a tam si daly kávu a povídali si."A co Luke?" zeptala se nejistě.Neví že s ním jsem."Jsme spolu." pousmála jsem se a Becky se zadusila kávou..
ČTEŠ
Stay » l.h
Fanfiction"Říkáš: Miluji déšť.Když však prší jdeš se schovat, abys nezmokl.Říkáš : Miluji slunce.Když však svítí,jdeš se schovat do stínu.Mám strach že mi jednoho dne řekneš: Miluji tě a já se ti pak budu vyhíbat po zbytek mého života."