Pohled Faith-
Ráno jsem vstala na divný zvuk.Otevřela jsem oči a viděla že ležim na někoho hrudi.Koukla jsem nahoru.Luke.Chrápal.Né že pravidelně ale jak to říct.Prostě si uchrápnul.Lol.
Celou dobu jsem se na něj dívala. Byl tak strašně roztomilej.Měl na tváři menší úsměv a párkrát se taky zamračil.Awww.Wait waat?! Vážně se tady koukám na Lucase ?! A říkam že je roztomilej?! Jsem já vůbec normální.?? Asi ne..Nebo jo? Třeba jsem s..
"Dobré ráno" řekl a pousmál se."Dobré" šeptla jsem.Promnul si oči a zadíval se na mě."Jak jsi se vyspala.? .. Na mí hrudi" ušklíbl se.Zasmála jsem se a schovala hlavu do polštáře."Jasně.Dělej si ze mě prdel ale ty jsi mě vzbudil chrápáním" jedním okem jsem se na něj podívala.Pozvedl obočí."Já nechrápu." vypískl.
"věř mi že jo..A taky se usmíváš a-"
"Ty jsi se na mě dívala když jsem spal?" usmál se.Zrudla jsem a schovala se pod deku."Nicolsová ty jsi se na mě dívala!" vykřikl a stáhl ze mě deku.Vykulila jsem oči."Jdu udělat sbídani" nejistě jsem řekla a v drdolu ,modrejch šjíst u sách a šedým tílku vstala a vydala se do kuchyně.
Sakra to bylo celkem trapný.Ušklíbla jsem se a začala dělat palačinky.Udělala jsem jich víc a namazala je nutellou.Dala jsem Lukovi na talíř 3 a sobě 1.Já moc hlad nemám.
"Na " podala jsem mu talíř."Děkuju" usmál se a sedl si.Byli jsmev posteli.Já neumím jíst u stolu..Všechny jsme je snědli a já chtěla odníst talíře ale Lukova ruka na zápěstí mě zastavila.Nechápavě jsem se na něj podívala.Přibližoval se ke mě a byl blíž a blíž.Už byl jen centimetr od mých rtů a to mě dost znepokojovalo.Proto jsem tu mezeru vyplnila a přisála se mu na rty.Vůbec to nečekal ale pak si mě přehodil na jeho klín a já mu prsty vjela do vlasů nacož on dal ruce na mé boky.Bylo to úžasný.Líbal strašně božsky a měl strašně měkký rty.
Po chvíly jsme se odtáhli díky nedostatku kyslíku a já na něj překvapeně koukala."Co mi to děláš Nicolsová?" zavřel oči a opřel si čelo o to mé.Páni...
ČTEŠ
Stay » l.h
Hayran Kurgu"Říkáš: Miluji déšť.Když však prší jdeš se schovat, abys nezmokl.Říkáš : Miluji slunce.Když však svítí,jdeš se schovat do stínu.Mám strach že mi jednoho dne řekneš: Miluji tě a já se ti pak budu vyhíbat po zbytek mého života."