Sedmá část.

1.5K 103 0
                                    

Lidi , má vůbec cenu to psát? Už jsem na 7 části a má to málo Vote a komentů. Je to celkem blbý když ty části píšu pro vás hodiny..Užijte si jí..:)
Věnováno : Tarra91

Faith-

Je pátek a já nešla do školy.Bolí mě hlava a mam teplotu.Ležím v posteli, piju kakao a koukám se na filmy.Jako třeba : Insidious,The woman in black,Sinister,Room 1408 , Mama..

Nekoukám na takový filmy jako Láska nebeská ,Titanic... Už od 13 se koukám na horory s tátou ale ten tu není takže se tu koukam sama.Občas s Mikeym.Brácha furt chodí za mnou jestli něco nepotřebuju a já ho pokaždý vyhodím.Jsem zlá ale není mi dobře.A když mi není dobře tak nemam náladu a jsem zlá.Právě koukám na Lesní duch 2. Je to skvělý.

_______________________________________

Lucas-

"co budem dělat?" zeptal se mě Ashton."Já nevím" mykl jsem rameny."Do klubu se mi nechce.Chodím tam pořád" povzdychl jsem si.Nevím proč ale napadlo mě že bych se stavil za Faith.Nebyla ve škole ,mohl bych zjistit co jí je.

Vstal jsem a šel do pokoje.Vytáh jsem ze skříně černý tryko You complete me a černý protrhaný džíny na kolenou.Oblík jsem si to, navonil se a v koupelně si ještě dorovnal vlasy.

"Ashtone já jedu k Faith.Nechceš hodit k Rebecce?" zvedl jsem obočí."Tak jo" vstal a šly jsme k autu..

"co že neajednou jdeš k ní.Víš že ti nedá" uchechtl se."Chci zjistit co jí je." protočil jsem očima a prudce zastavil u domu."Dík , čau" řekl a já bezeslova odjel o pár domů dál.

Zazvonil jsem ale nikdo mi neotevřel.Hm.Pomyslel jsem si.Obešel jsem dům a hodil do okna menší kamínek.Za nedlouho vylezla Faith a čuměla na mě jako na vraha."Co tady děláš?" zachraptěla."Poť mi otevřít." odsekl jsem.

Zavřela okno a za chvíli se objevila u dveří."Co je?" řekla a koukala se na mě divně."Přišel jsem se podívat co děláš?" zkousl jsem si piercing.Zvedla obočí a pohled aka. Jako vážně? "Pozveš mě dál prosím?" pousmál jsem se.Otevřela dveře a já vstoupil.Pořád se na mě ale divně dívala. "co je?!" vyjekl jsem.

"Moc mi k tobě nesedí že by jses na mě šel podívat." jednoduše řekla a prohlídla si mě.Mykla rameny a šla nahoru do pokoje.Já jí následoval a až teď jsem si všiml že má minikraťásky a volný tryčko.Polkl jsem.Jestli nebude něco dělat tak jí asi přetáhnu tady na těch schodech.

Stay » l.hKde žijí příběhy. Začni objevovat