Druhá část

2K 104 6
                                    

Faith-

Vstala jsem s dobrou náladou a dřív než mi zvonil budík.Rovnou jsem ho vipla aby mi zbytečně nezvonil.Vstala jsem a šla ke skříni.Vytáhla jsem z ní obyčejný černý volný tílko a džínový kraťasy a spodní prálo.Hodila si to na postel a seběhla do kuchyně.Vzala jsem si cereálie s mlékem a snědla to."Čau ségra" řekl mi rozespalí Cal."Čau.Co že tak brzo vstáváš?" zamračila jsem se."Mám hlad." otevřel ledničku a vytáhl z ní džus.Vyběhla jsem z5 do pokoje a vzala si oblečení.Vysprchovala se a vyčistila si zuby.Namalovala se a oblíkla se.Šla jsem do pokoje a vzala si tašku."Faith je tu Becky" zakřičel Calum.Vzala jsem si mikinu do tašky a vzala si mobil do ruky."Ahoj Becky" zazubila jsem se."Ahoj".

"Čus brácha". Plácla jsem si s ním.

Brala jsem si učebnici ze skřínky a chtěla odejít.Ale něčí ruka mě zastavila."Nicolsová" zašeptal Luke."Co chceš?" odsekla jsem."Dneska jsi krásná" řekl nadrženým hlasem."Vyliž si" řekla jsem a odešla do třídy.

Zbytek dne probíhal v klidu.Došla jsem domů a zahrála si s klukama playstation.Pak se najedla,vysprchovala a ještě že zítra je sobota.Koukala jsem se na filmy na ntb a pak usla.

V noci mě vzbudila sms.

Spíš?-Hemmo

Kde všichni kurva berou moje číslo?!
Ne kde jsi vzal moje číslo Hemmingsi-.-

Uložila jsem si ho.

Luke: Rebecca:D
Oh shit...

Luke: Co je?
Nic.

Luke: Ehm.Půjdeš zítra na long?
S tebou ? :D
Luke: Jo.
Fajn ale nebudeš si nic zkoušet -.-
Luke: Vezmu Ashe a ty vem Becky.;) v 1 v parku.
Ok čau.
Luke : Dobrou jestli chceš jsem nadrženej.Přiť;)
Tyvole..

Položila jsem mobil zpět na stolek a usla.Doufám že už mě nikdo nebude srát.

Stay » l.hKde žijí příběhy. Začni objevovat