Část Dvacet devět

1K 69 3
                                    

SONG NA BOKU!!!!
Ten obrázek v médiích mi přijde strašně cute:')) ✌

Luke Pohled

Vzal jsem telefon který zvonil na mý postely.

"Halo?"

" Lucasi no to je dost že to bereš" podle hlasu to byl Calum.

"Musíš si to už s Faith vyrovnat.Rebecca mi řekla to co ji řekla sestra a já nechci aby moje malinká sestřička která se mi chodila vyzpovídat tam v tom pokoji byla zavřená bůh ví jak dlouho a stala se z ní anorektička" dokončil svůj proslov a zoufale vydechl.

"Cale já nemůžu" šeptl jsem."asi si myslíš že tu mam zase nějakou couru a neprožívam to co Faith? Chtěl jsem to s ní tak kurevsky moc urovnat ale dosral jsem to a nechci to posrat víc než to je" bouchl jsem do matrace.

"Bože.Já nevím třeba pro ni přijeď a urovnej to nebo tady s Mikeym explodujem" zlomyl se mu hlas.

" tohle jsem nechtěl" měl jsem slzy v očích."Jo a ještě něco.Důvod proč za tebou byla je ten že si kurva vzpoměla!" rozšířili se mi zorničky po celý oku a já viděl černě.Nemohl jsem popadnout dech."Přijdu" zašeptal jsem z plných plyc a spadl mi mobil z ruky."Kurva víc jsem to fakt dosrat nemohl." stekli mi slzy a já okamžitě vzal klíče od auta a ignoroval otázky mámi a táty.Nasedl jsem a vyjel za Faith.

Zastavil jsem před jejím domem a srdce tlouklo rychleji než by mělo.Prostě jsem vešel do vnitř a když mě Mikey uviděl vykulil oči.

"Calume on na tom není o moc líp'' řekl a povzdechl si.Calum přišel a otevřel pusu do kořán."Sakra Lucasi! Ty jsi brečel?!"

Mykl jsem rameny.

"Fajn.Jdi za Faith" kývl hlavou nahoru a já na sucho polkl.

Bez zaťukání jsem vešel do vnitř a Faith hned zpozorněla.Šel jsem blíž ale přitom byl tak daleko.Otočila se a já myslel že umřu.Měla kruhy pod očima,řasenku rozmazanou,vlasy rozcuchaný a brečela.Hned jak mě uviděla se rozplakala.

Pár slz mi taky steklo po tváři.Vstala a šla blíž.Zastavila se a rozeběhla se.Myslel jsem že mě zbije nebo tak něco ale ona mě jen silně objala a brečela mi do hrudě.Objal jsem ji nazpět a objímal jí tak silně aby mi už nikdy nemohla utíct.

"Oh bože Faith" vydechl jsem a posadil se na postel ona na mě seděla a nepřestávala plakat."Jsem tu..neplač" hladil jsem jí po vlasech a různě jí zázel polibky.

"Lucasi!'' podívala se na mě ,setřela mi slzu a pohladila mě po tváři."M-Miluju tě" řekla a mě se v tu dobu zhroutil svět a byl jsem jenom já a ona."Taky tě miluju" objal jsem jí.

Faith pohled

Někdo otevřel dveře a já myslela že je to Mikey.Ten jediný sem chodí a má trpělivost i když ho furt vyhazuju.Ale ne.Když jsem ucítila jeho kolínskou tak jsem věděla jak mi chyběl a že mu odpustím.

Pište si o věnování ✌

Stay » l.hKde žijí příběhy. Začni objevovat