Šestá část

1.3K 92 4
                                    

Luke-

Dnes Faith byla sexy.V těch legínách měla dobrej zadek.Při pomyšlení na ní jsem si zkousl piercing na spodnim rtu.Teď ležim doma na posteli s laptopem a tweetuju,chatuju a poslouchám písničky.Nicolsová je jiná.Ona není jako ostatní že když na ně mrknu hned si to se mnou chtěj rozdat a padnou mi kolem krku.Ona je pravý opak.Je spíš taková...Jak to říct....Víc kluk? Tenisky,vytahaný trika..

Má dobrý vkus.Má ráda černý oblečení.Je tajemná ale přitom divoká.(:'DDD WOW)

Není jako ty holky od nás co maj na sobě 10 různých makeupů a oční stíny růžový až k obočí.Obočí žádný.Jen nakreslený , růžový minišatičky a podpadky 40 cm..

Vstal jsem a šel se osprchovat.Vyčistil jsem si zuby a oblíkl si trenky.V kuchyni jsem si vzal pivo s napil se.Zalezl jsem fo pokoje a byl na laptopu asi do 1 ráno.Pak jsem usl.

Ráno ta zasratá škola.Ještě jsem zaspal.Hm tak nepůjdu na Biologii noa? .

Dal jsem si snídani pak jsem si vyčistil zuby a nageloval vlasy.

Vzal jsem si na sebe černý džíny s dírama na kolenou a bílý tílko se smajlíkem.Navonil se a vzal si tašku.Nasedl do mé audi R8 a vyjel na druhou hodinu.Matiku.No super protože už dávno začala a je asi 10 minut.Otevřel jsem dveře od třídy a všechny pohledy padli na mě."Pan Hemmings neumí hodiny?!" vykřikla učitelka."Polib si" zašeptal jsem a sedl si do lavice s Ashem."Co prosím?!" vykulila oči a všichni se smály."Sorry kámoško ale nezvonil mi budík" ironicky jsem se zasmál."Ať už se to neopakuje a teď dávejte pozor?" vykřikla.Ušklíbl jsem se a povídal si s Ashem.

Otočil jsem se za sebe abych viděl na Nicolsovou která sedí s Rebeccou za náma.Zazubil jsem se a ona se na mě konečně podívala jejíma hnědýma očima.Zvedla ovočí a já se na ní svůdně díval.Měla na sobě bílý tílko,černý džíny a rozpuštěný vlasy jako vždy.Otočil jsem se zpátky aby se ta číča učitelka neposrala..

Faith-

Vešla jsem do třídy s Becky a sedli si do zadní lavice jako vždy.Zazvonilo a Lucas tady nebyl.Myslela jsem si že vohnul zase nějakou holku někde.Ale když sem nepřišel ani druhou hodinu tak jsem si myslela že je asi nemocnej nebo co.

"vemte si sešity a napište si zápis z tabule" řekla učitelka mile.

Do třídy vletěl Lucas."Pan Hemmings neumí hodiny?!" vykřikla.Oh ten deb jí zkazil náladu teď bude hnusnà na všechny."Polib si" zašeptal Luke ale všichni to slyšeli.Pak něco říkali ale já nevnímala a povídala si s Becky.Koukla jsem se na Lucase co sedí hned přede mnou a ten se na mě usmíval.Zvedla jsem obočí.What the hell ?.

Pak se otočil a já si znuděně odfrkla a nedávala pozor..

Stay » l.hKde žijí příběhy. Začni objevovat