Pátá část

1.6K 93 0
                                    

Na straně máte vlasy Becky:33 Užijte si část ily ❤

"Vstávej" šťouchla do mě Becky."Ještě chvíli" dala jsem si na hlavu svůj polštářek."Jo to říkáš už dlouho." povzdychla si a lehla si.Otevřela jsem oči a natáhla jsem se na stolek pro mobil. 11:03.Povzdychla jsem si a dala mobil zpátky."Co budem dnes dělat?" otočila jsem se na Rebeccu."Mohli by jsme jít nakupovat." řekla a usmála se."Fajn" řekla jsem a vstala."Obědnám pizzu." křikla Becky a já si brala oblečení."Jo" křikla jsem na z5.

Zvolila jsem černý legíny a delší šedivý tílko a spodní prádlo.Zapadla jsem do koupelny a zamkla se.Svlékla jsem ze sebe oblečení a už stála pod proudem vlažné vody.Prskla jsem si na ruku sprchový gel s rozetřela ho po celém těle ,do vlasů si vmasírovala šampón a také ho smyla.Ještě chvíli jsem tam jen tak stála ale pak to vzdala.

Oblíkla jsem se a vysušila si vlasy.Dala si je do culíku a vyšla z koupelny."Už je tu pizzaa" zakřičela zezdola Becky.Šla jsem do kuchyně a tam už Becky jedla pizzu.Vzala jsem si taky jeden kousek.

Pak jsem šla nahoru si vyčistit zuby a v pokoji se namalovala když se Becky sprchovala.Dala jsem si linky, řasenku a trochu pudr.Zapla jsem si laptop a psala si s lidma.Zaklapla jsem ho a navonila se.Rebecca vyšla už připravená a usmívala se jako sluníčko.Hodiny ukazovali 12:31 super čas."Jdem" popadla jsem peněženku a mobil.A vyrazili jsme směr centrum.

Byli jsme všude možně a máme spoutu tašek.Teď sedíme v cukrárně a pijem ledovou tříšť."Luke a Ash" řekla Rebecca.Zvedla jsem obočí."Tam jdou!" pískla "Ne Becky nevolej je sem!" vykulila jsem oči ale bylo pozdě."Ahoj můžem si sednout?" Zeptal se Ashton ale Lucas už seděl a usmíval se.Protočila jsem nad tím oči a znuděně si opřela hlavu o dlaň a upila brčkem svou melounovou tříšť."Co tu děláte?" zeptala se Becky.

"Jdeme sem do 5D kina.Jdete s námi?" Ashtonovi se rozzářily oči a koukal na Becky."Půjdem?" koukla se na mě se zvednutým obočím."Tak jo ale chci jít na v Zajetí démonů 2" Usmàla jsem se a koutkem oka se koukla na Luka.Uchechtl se.

"Tak jo jdem" postavily jsme se a šli do kina co je tu v centru.Koupili jsme si lístky a sedli si.Já seděla vedle Lucase a Rebeccy.Nevšímala si mě a mazlila se s Ashem.Furt to s náma bouchalo a taky tam pustili smrad.Myslela jsem že se pobleju.

Luke sebou furt trhal.Haha posera.

"Tak co bála ses?" Luke hodil přes mé ramena ruku.Hodila jsem na něj vyplašený pohled."Blázníš? Já miluju horory." sundala jsem mu ruku a usmála se..

Stay » l.hKde žijí příběhy. Začni objevovat