Ráno mě probudil zvuk budíku.Ale né mýho.Calumova.Furt ho nevipínal a tak jsem chtěnechtě popadla berle a došla k němu do pokoje.V pohodě si spinkal jakoby byli 3 ráno a budík pískal přes celý dům."Calume" žďouchla jsem do něj jednou berlí."Mhm" dal si na hlavu polštář."Vypni too" zachraptěl."Já nemam nastavenej budík." mykla jsem rameny a už mi to pípání lezlo na nervy.Sedl si a vzal si z podpolštáře mobil a vypl to."Proč máš nastavenej budík? " zamračila jsem se a pozorovala jak se protahuje."Protože jedem pro kočku ne?" usmál se a mě se rozšířily zorničky."Aaaaa." začala jsem pištět a Calum si dal na hlavu polštář.'' Za 20 minut vyjedeme tak se jdi radši připravit."
"Tak joo." zatleskala jsem.
Ze skříně jsem vytáhla látkový šedý kraťasy a růžový tílko s potiskem.Z věšáčku si vzala šedou tenkou mykču a na nohu (:'D) si dala tenisku.Šla jsem do koupelny a vyčistila si zuby,lechce se namalovala a vlasy sčesala do culíku.Dokulhala jsem za Calem
"už jsem jedeem!?" byla jsem natěšená.
"Nojo." zakroutil hlavou a vzal klíče od auta.Nasedli jsme a jeli.Asi po 5 minutách jsem si vytáhla mobil a snapovala s Becky a Mikeym.
Měla jsem tam i Luka.Vyfotila jsem Caluma jak je soustředěnej na cestu a pak k tomu napsala 'Ahojky:)' a poslala mu to.
Za nedlouho mi přišel vyfocenej Ashton s popiskem 'Ahoj Faith:)' Ashton se na tý fotce šklebyl a mával.
Usmála jsem se a vyfotila cestu.'Co děláš?:)'
Přišla mi fotka televize a xboxu.'Kam jedeš?:o'
Vyfotila jsem půlku svýho obličeje na kterým jsem dělala duck face 'Pro mazlíčka^ :*'
Přišla fotka jeho půlky obličeje 'A já jsem co?:*'
Poslala jsem mu 'botu' a napsala. _'Největší ♥ :D' .Zamkla jsem iPhone a brácha zastavil."Jdem" vystoupil z auta a otevřel mi dveře.Děkovně jsem se usmála a pomocí berel šla k domu.
Otevřela nám strašně milá pání a zavedla nás do místnosti kde bylo v klecích milion koček.Chudáci.Hned mě jedna zaujala.Bylo to koťátko a bylo vážně krásné.'Přiběhla' jsem k němu a začala ho přes mřížky hladit.
Byla celá bílá ,hodně chlupatá a modrý očka zářily na míle daleko.Byla vážně roztomilá.Začala mňoukat a drápkat na klec.Mohl jí být tak měsíc až dva.
"Cale myslím že mám vybráno." podívala jsem se na něj a on se muchloval s celým černým chlupatým koťátkem."Vezmu si tohohle" rozplýval se nad ním."Jsou sourozenci" usmála se paní."A já bych chtěla tohohle" strčila jsem do klece prst a on mi ho začal olizovat a kousat.Přišla a odemkla klec.Okamžitě jsem ho/jí popadla a hladila jí.Začala vrnět a já se usmívala jako debil."Vezmem si obě" vykulil Cak oči a zazubil se.''Joooo" zapískala jsem.
"Vy máte kluka." ukázala na Cala."Vy máte holčičku" pousmála se.
Nasedli jsme do auta a Cal mi svěřil jeho koťátko který uslo s tim mým.Moje se bude jmenovat...Rosie!
To je krásný jméno."Jak se bude jmenovat tvůj?" zvedla jsem obočí.
"Deny" uculil se.Jako fakt?
Mykla jsem rameny a dál pozorovala Rosie a Denyho jak spinkaj jsou malý jako moje ruka.Zapipal mi telefon a ukazalo mi to ze mam zpravu od Hemmo1996 rozklikla jsem ho a byl tam jeho? pes a psal k tomu 'já vím že jo:3' zasmála jsem se a vyfotila Rosie a Denyho jak spinkaj.A k tý Calovi jsem napsala Deny(Caluma) a k tý mí Rosie(moje)
A několik srdíček a poslala mu to.
Ještě jsme se zastavili ve zverimexu a koupily jim jídlo,misky a pelíšek i když vim že Rosie bude spát se mnou ale Calum řekl že bych jí zalehla..
Koupili jsme jim ještě takoví škrábátko na drápy a už jeli domů.
Doma jsem dala Rosie růžový mističky do obýváku a do jedný dala konzervu s granulkama a do druhý mlíko.Vedle toho jsem dala fialovej pelíšek a škrábátko a nechala Rosie ať se nají.Hned co se napila a najedla zalehla do pelechu a usla.Awww.
Obrázek koťátek na boku ♥♥♥♥
ČTEŠ
Stay » l.h
Fanfic"Říkáš: Miluji déšť.Když však prší jdeš se schovat, abys nezmokl.Říkáš : Miluji slunce.Když však svítí,jdeš se schovat do stínu.Mám strach že mi jednoho dne řekneš: Miluji tě a já se ti pak budu vyhíbat po zbytek mého života."