Část Dvacetpět

1.1K 65 5
                                    

Zatleskejte jim jdou si pro vysvědčení ⊙ω⊙

Faith pohled

Ráno jsem vstala na písničku Up- Demi Lovato Olly Murs.A tak jsem usoudila že mi zvoní budík je 6:50 a já musím vstát jinak nic nestihnu.Vypla jsem budík a protáhla se.S úsměvem na rtech jsem šla do kuchyně a dala si k snídani banán.(BANANA ♥) Slupku jsem odhodila do koše a vydala se zase nahoru do pokoje.(strašně se mi k tomu hodí písnička od Ellie ale já jí chci dát na stresující chvíle a ne teď :DD kdyžtak si k tomu pusťte nějakou energetickou a uklidňující ⊙0⊙) Zavřela jsem se v koupelně a rychle se vysprchovala.Zatím jsem si okolo sebe obmotala jen ručník a šla k umyvadlu.Začala jsem si čistit zuby a pak pusu ještě vypláchla Listerine.Vlasy jsem si jen rozčesala a nechala je volné,později s nima něco udělám teď jdu omrknout šaty.

Rosie mňoukala a já usoudila že má hlad.Vodu měla a tak jsem jí dala žrádlo,pohladila ji a šla ke skříni.Hned na mě vybafly krásný šaty.(média) Hned jsem je vzala společně s tyrkysovíma balerínama a spodním prádlem.Oblíkla jsem si to a šla do koupelny.Dala jsem si linky,řasenku,pudr a růžovou rtěnku ,učesala si vlasy a navlnila je.Ještě jsem se navonila a už jsem byla.Vzala jsem kytku a šla dolů."Sluší ti to" usmál se Cal a já se usmála a se slovy "díky" jsem opustila dům a šla ke škole.

Luke-

Ráno jsem vstal v 7 a rovnou šel do koupelny.Moc nesnídám a jelikož se za hodinu vrátím tak si dam něco pak.Vysprchoval jsem se a rovnou si vyčesal vlasy nahoru.Šel jsem zpátky do pokoje a ze skříně si vytáhl čistý boxerky a černý džíny(bez dir!") a zelenou košily.Oblíkl jsem se a navonil se mojí kolínskou.Vzal jsem kytku pro úču a sešel schody do kuchyně.Seděla tam mamka a sestra."Jsi fešák" usmála se máma a dala mi pusu na tvář.Usmál jsem se a poděkoval.Sestra byla strašně zmalovaná."Víš že jsi vegetariánka a kvůly tomu aby jsi si na svůj xsicht mohla naplácat makeup,řasenku,linky a oční stíny umřelo miliony zvířat?" zvedl jsem obočí a prohlídl si jí."Jdi do prdele" zamračila se a já se zasmál."Neznám cestu" věnoval jsem jí hnusnej pohled."DOST!" zařvala máma a hodila utěrkou o linku.Nevinně jsem se na ní podíval a sestra vstala a raději odešla."A co Faith Luku?" usmála se jakoby se teď nic nestalo a dál myla nádobí."Já nevím mami." povzdychl jsem si a vydal se na chodbu."Jedu ahoj'' zamávala mi a já si obul černý converse a šel do garáže.Sedl jsem si do svého miláčka a jel do školy.Těším se na Faith protože v šatech vypadá úžasně.Minulej rok jsem jí v šatech viděl a byla krásná.V tu dobu jsem měl chuť jí vohnout.Kdybych mohl teď tak bych to udělal ale s láskou a ozval bych se.Minule bych se vychloubal klukům že jsem ji už vošoustal.Bože.
(PA: Teď nevím jestli to ukončit nebo pokračovat dál:D.?)

Zaparkoval jsem jako vždy na stejným místě před školou a vystoupil.Zamkl jsem auto a šel do třídy.Když jsem vešel do třídy všiml jsem si Faith v šatech a s ní u lavice Rebecca a Ash.Myslel jsem si že slintám a tak jsem rychle hodil na stůl kytku a šel k nim.Faith se s Rebeccou smáli.Miluju její smích.Všimli si mě a usmáli se.

"Ahoj" usmála se na mě Faith a já jí úsměv opětoval.Pozdravil jsem se i s ostatníma a s Ashem jsem si sedl k nám.Pozoroval jsem jí celou dobu jak si povídá s Becky,směje se a rozumí si.Je vážně krásná a ty šaty na ní jsou božský.

"Hey brácho posloucháš?" zeptal se Ashton a já se na něj podíval "hm?" zvedl jsem obočí a on si povzdychl."Dnes jí to sluší že?" usmál se a já kývl."Lucasi poslouchej mě" zoufale řekl a já se zasmál a kouknul se na něj a poslouchal."Dneska je ta párty a já potřebuju aby jsi přišel dřív a pomohl mi s chlastem a tak.Becky o tom už ví.Faith jsme to neříkali a shodli se že bys jí to chtěl říct ty" zazubil se a já přikývl."Fajn tak ve čtyři přijťte a já tam budu s Becky" řekl a já kývl.Dalo se říct že jsme parta.

Faith-

Když jsem vešla do školy všichni se na mě dívali a ptali se otázky "Dobrý Faith nechceš něco?" nechápu to oni se o mě nikdy nezajímali a najednou Faith tady,tam a tu.Naštěstí přišla Becjy a zavedla mě do třídy.Je to vážně skvělá dívka.Ve třídě jsme si spolu sedli a různě si povídali a smáli se.Potom se přidal Ashton a nakonec Luke.Je vážně sexy.Pořád se na mě díval a já byla nervózní.Chtěla jsem se s ním bavit ale nevěděla jsem jak začít.

Rozdali jsme si vysvědčení a já s třema dvojkama prošla a byla spokojená.Myslela jsem že dostanu třeba trojku ale ne.Hm super.Usmívala jsem se jako sluníčko a už mi bylo špatně v těch šatech.Byla jsem v nich namačkanà..

Na příště se připravte protože to bude něco ❤ Fakkt!

Ahoj
Vote a koment potěší ❤

Ještě si rozmýšlím konec:),

Jinak Stay má 1,65K shlédnutí.Nwm jestli už víc protože tohle píšu 5.2 :D ale nevadí no ❤

Stay » l.hKde žijí příběhy. Začni objevovat