Gece

56 12 6
                                    

Jason'ın Ağzından

Bu aptal kız ne yaptığının farkında değil mi cidden yoksa bilerek mi yapıyor?
Başı büyük belaya girecek bu gidişle, konsey bu yaptığını öğrenirse onu yaşatmaz. Ahh aptal ama çok güzel.

Ben Jason, babam ve annem bir kurt sanılanın aksine ölümlü değiliz ve dönüşebilmemiz için tetikleyiciye ihtiyacımız yok . 27 yaşındayım oldukça iri ve çevik bir kurdum .

Evet vampirler ve kurtlar arasında ezelden beri süregelen bir savaş var . Hala da devam etmekte. Dünyada sadece vampir ve kurtlar yok , büyücüler ,cadılar ve daha bir sürü doğaüstü canlı ile beraber yaşıyoruz.
Bir de insanlar var, kendilerinden başka her varlığa zarar veren canavarlar.

İnsanlardan saklanmak zorundayız içlerinde güçlerimizi kullanmamız yasak . Konsey tarafından yasaklandı bu. Irkımızın tükenmemesi için şimdilik buna mecburuz.

........................

O gece evime gidiyorum. Sonra onu gördüm.
Kumral saçları kırmızıya dönüşen gözleri ve o küçük kırmızı dudakları ay gibi parlayan yüzünü süslüyordu. Çok uzun sayılmazdı ama kısa da değildi. Zayıf narin bir bedeni vardı. O an büyülenmiştim . Dondum kaldım yaptıkları karşısında hiç bir şey yapamadan izledim sadece. Ama o bunun farkında değildi.

İrkildi sanki transtan çıkmış gibiydi. Önce ne yaptığına sonra da ellerine baktı.  Şok olmuştu yüzü eski halini alıp mümkünmüş gibi daha da beyazlamıştı.
Ve keskin kulaklarım o an dediklerini duymuştu.

"Hayır bunu yapmış olamam , tanrım bunu ben yapamam!..."

YORUMLARINIZI BEKLİYORUM :)

Ay Işığı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin