نام وانشات: ستاره ی همدم.
کاپل: ویکوک
ژانر: درام، عاشقانه، مستند
_____________________________________
رابرت هیو میگه: سه ستاره از قدر یک وجود دارند که در تمام نقاطی که تا کنون از انگلیس دیده نشده بودند توانستم آنها را رصد کنم. اولین ستاره از این سه ستاره سهیل نام دارد. دومی در آخر جوی و سومی در پای راست قنطورس قرار دارد.
وقتی اولین بار در موردش خوندم...فهمیدم بهش نیاز دارم تا راهم رو پیدا کنم...شاتل های زیادی رو به پرواز در آوردم آسمان های زیادی رو گشتم، اما همه ی این ستاره ها من رو به تو میرسوند...ستاره ی روشن و همدم من...باز هم راه پر نور آسمونت رو بهم نشون بده...
واشینگتون دی سی، دبیرستان ردموند، جمعه 10 ژانویه ی 2003
دستهای سردش رو به دور ماگ سفید رنگش پیچید و با باز کردن پنجره نفس عمیقی کشید...هوای امروز هم ابری شده بود و باز هم باعث گرفتگی حالش میشد.
این روز ها پر مشغله ترین روز های زندگیش رو میگذروند، تعطیلات کریسمس به تازگی تموم شده بود و مثل همیشه کلاس های درس به شلوغ ترین حالت ممکن برگزار میشد.
با شنیدن صدای پرنده ای برای یک لحظه احساس شیرینی وجودش رو گرفت، چشمهاش رو بست و بیشترین لذتی که میتونست رو از هوای آزاد، آواز پرنده ی ناشناخته و سکوت کلاس گرفت.
چند دقیقه ای گذشته بود که صدای یکی از دانش آموز ها پلکهاش رو از هم فاصله داد:
_ آقای جئون؟
با لبخند مهربان و همیشگیش برگشت و به چهره ی هر سی دانش آموز خیره شد:
_تموم کردین؟
لیلیان که به عنوان آخرین نفر مطالب رو یادداشت کرده بود سرش رو تکون داد و در جواب گفت:
_ بله منتظر مبحث بعدی هستیم!
مقداری از قهوهش رو نوشید و ماگ رو روی میزش گذاشت، به سمت تخته ی بزرگ و سبز رنگ انتهای کلاس رفت و گچی رو برداشت.
_ اگر همتون ماده ی تاریک رو یاد گرفتید میخوام یکم بهتون ساده بگیرم...مبحث بعدی که قراره در موردش حرف بزنیم اهمیت ماه توی زندگی ماست. کسی از شما میتونه بگه اگر ماه وجود نداشت ما با چی طرف بودیم؟
دختر عینکی و قد کوتاهی که ته کلاس نشسته بود با صدای بلندی گفت:
_ من فقط میدونم ساعات روز فرق میکرد.
سرش رو به تایید تکون داد و اولین مورد رو نوشت:
_ هر شبانه روز معادل میشد با، شش ساعت...بعدی؟
دنیل که نزدیک ترین صندلی رو به معلمش داشت با تردید گفت:
_ روی قاره ها تاثیر نداره؟
با نفس عمیقی دوباره به سمت تخته برگشت و ادامه داد:
VOCÊ ESTÁ LENDO
MY ONESHOTS
Contoاین بوک برای وانشات هایی هست که تا الان نوشتم و در آینده خواهم نوشت... _سیلوی_