[ Ricky Montgomery - This December ]
Han'ın ağzından
Babamın benden şüphelenmemesi için iki hafta beklemiştim. Ona gerçek damgayı vermiştim başımın derde girmemesi için. Ama elimde kayıtlar vardı. Elimden mektubu zorla aldıkları ispatlanınca her şey ortaya dökülecek , o ve lanet adamları hapse girecekti.
Polis merkezine doğru adımlarken planımın ters gitmemesi için dua ediyordum. Minho'yu da çok özlemiştim. Yaklaşık 1 aydır görüşmüyorduk. Umarım kötü bir şey yapmamışsındır Minho...Sağ salim vardığımda beni genç orta boylu bir polis karşılamıştı. Masum yüzünün yanında sert bir micazı da vardı. Ama daha çok yavru bir köpeğe benziyordu.
" Ne için gelmiştiniz?"
Kabalık etmemek için gülümsedim. Ama benim aklımda daha rütbeli birisi ile konuşmak vardı bu konuyu.
" Buranın müdürüyle konuşmak istiyordum."
Gülümsedi.
" Buyrun benim. "
Şaşırmıştım. Bu kadar genç yaşta olduğuna göre işinde çok iyi olmalı diye düşündüm.
" İsterseniz odama geçelim."
Başımla onaylayıp genç polisi takip etmeye başladım.
Sonunda büyük ve siyah deri koltuğuna oturduğunda dikkatini bana verdiğini belirtircesine başını salladı.
Olayları baştan sona anlatıp videoyu izlettim. Kaşları çatıldı.
" Anlıyorum bayım ama babanız neden sizden bu kadar nefret ediyor? "
Gözlerim korkuyla açılırken bunu nasıl söyleyeceğimi düşünmeye başladım. Adam nasıl kıvrandığımı görünce serçe parmağını uzattı. Diğer eliyle ağzına yalandan fermuar çekip dışarı attı. Nedensizce güvenmiştim.
" Cinsel yönelimim yüzünden...."
Adamın tepkisine bakarken utanmıştım. Oysa ki kötü bir tepki bile vermemişti.
" Sana bir sır vereceğim. Uhmm..."
" Jisung."
" Jisung, sana bir sır vereyim mi? Ben de biseksüelim hatta Chan adında bir sevgilim var. Yani utanmana gerek yok."
Dediğini duyguğumda rahatlamıştım ve iyice ısınmıştım bu gence.
" Sizin adınız? "
" Seungmin. Memnun oldum. "
" Ben de. "
" Bu konu hakkında elimden geleni yapacağım fakat biz operasyondayken senin çok dikkatli olman lazım. Eğer polise gittiğini anlarlarsa çok büyük sorun olur. Benim tavsiyem bu sürede koreden biraz uzaklaşman... Eğer başka ülkede akraban veya tanıdığın varsa gitmenin tam sırası dostum. "
" Ama Minho var. "
Yanlışlıkla dışımdan söylediğim şeye karşı gözlerimi kocaman açıp ani refleksle ağzımı kapattım.
" Minho? "
" Bunu anlatamam anlatırsam da inanmazsınız zaten. "
" Denemeden bilemezsin Jisung. Bana güvenebilirsin. "
" O benim kedimdi. Ama artık değil. "
" Nasıl yani ? Öldü mü? O zaman sıkıntı ne? "
" O insan oldu. "
Duyduğu şey ile çok şaşırmıştı Seungmin.
" Emin misin? Yani bu nasıl mümkün olabilir ki?"
"Ben de başta inanamadım. Şimdi şöyle oldu....."
Her şeyi baştan sona anlatınca Seungmin'in ağzı açık kalmıştı. Bu haline gülmüştüm ama içimde bir tedirginlik vardı. Beni akıl hastanesine filan götürür müydü acaba?
Ama o tam tersine bana inanmıştı. Sanırım yeni bir arkadaş ediniyordum, uzun bir aradan sonra... Seungmin ile biraz daha sohbet edip kalktım. Birbirimizin numaralarını almıştık.
" Bir şey olursa mutlaka ara Jisung. Haber bekliyorum senden. "
"Tamam Seungmin çok sağol. "
Seungmin'e sarılıp polis merkezinden çıktım. Uzun süre sonra evime gidecektim. Minho' ya...
Arabayı çalıştırırken ellerim titriyordu. Çok fazla özlemiştim. Kokusunu, kollarını, beni sinir etmesini, ama en çok da dudaklarını....
.............…...….………….….……..........…..….......….….………
ಥ_ಥ Kitap boka mı sarıyor bana mı öyle geldi?
Neyse 乁| ・ 〰 ・ |ㄏ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cat [minsung]
Short Story[tamamlandı] Han Jisung küçüklüğünden beri yanında olan kedisinin neden hiç yaşlanmadığını sorgulamazdı. Tek istediği yanından hiç ayrılmamasıydı... start [ 14.01.2021 ] finish [ 27.01.2021 ] #13 minsung [ 12.02.2021 ] #13 hanjisung #4 chanmin